A HAJSZA
Blöffölés, taktika, izgalom, a II vh-ban – egy világhírű szerzőtől (Matthias Cramer – Watergate-ügy, Lancaster, stb)!
2 játékos részére egy izgalmas macska-egér játszma, amelyben az egyik játékos a Kriegsmarine, a másik játékos pedig a Brit Admiralitást személyesíti meg! Hidden movement és a félinformációk játéka lesz, a német oldal (Kriegsmarine) megpróbálja levadászni a konvojokat, a másik játékos (Brit Admiralitás) pedig vadászik a vadászra, a lényeg, hogy túl kell járni a másik eszén… mindössze 30 percben! Ráadásul aszimmetrikus paklik irányítják ezt a tematikus játékot, mely a 2023-as év őszén fog felbukkanni a láthatáron.
1939. szeptember: az Admiral Graf Spee német nehézcirkáló parancsnoka, Hans Langsdorff parancsot kap, hogy süllyesszék el a lehető legtöbb brit teherhajót az Atlanti-óceán déli részén. Célja, hogy feltartóztassa az Atlanti-óceánon áthaladó hajókat, és megakadályozza, hogy a szállítmányok eljussanak az Egyesült Királyságba és más célállomásokra.
Az első hónapokban beválik a terv: néhány héten belül az Admiral Graf Spee 9 teherhajót süllyeszt el, és csaknem 50 000 bruttó regisztertonnát küld a tengerfenékre. Ez a gigantikus veszteség hatalmas nyomással nehezedik a hadsereg parancsnokságára a londoni Whitehallban. A teherhajók legjobb védelme érdekében az Admiralitás több vadászcsoportot (3 csatahajót, 4 repülőgép-hordozót és 16 cirkálót) küld az Admiral Graf Spee felkutatására és megsemmisítésére.
A JÁTÉK CÉLJA
A Hajsza egy aszimmetrikus párbaj játék, ahol az egyik játékos a brit Királyi Haditengerészetet irányítja, míg a másik játékos a német Kriegsmarine-t képviseli. Mindkét játékost más-más cél vezérel. A győzelemhez a német félnek sikeresen rejtve kell maradnia a britek elől, és öt teherszállítóhajót kell elsüllyesztenie.
Mindeközben, a briteknek az Admiral Graf Spee-t kell üldözőbe venniük, majd egy végső csatában legyőzni a németeket. A játékot a csata győztese nyeri. Vajon a Királyi Haditengerészet képes lesz-e kihasználni számbeli fölényét, vagy a Kriegsmarine lesz az, akinek ravasz és rafinált stratégiájával sikerül megbuktatnia riválisát?
Egy izgalmas csata részesi lehetünk, amely meghatározza a második világháború kimenetelét.
Köszi a rendelést!
Veress Sándor –
A Játék tervezője, Matthias Cramer számára nem ismeretlen az izgalmas kártyajátékok készítése. Pl. a Watergate ügy is egy rendkívül feszült kártyajáték.
A Hajsza egy kiváló tematikus játék, hűen adja vissza a II. világháborús hangulatot, és egy olyan játékot kínál, amely meglepően pörgős, tekintve a stratégia mélységét. Az eredmény egy nagyon élvezetes, taktikus és gyönyörűen illusztrált játék, melynek élménye engem az Enigma c. filmre emlékeztet.
Kétségtelenül a tervező egyik legjobb játéka.
Pintér Balázs –
Remek kétfős, titkos mozgásos, másik fejével gondolkodós tematikus játék. Egyetlen hátránynak a kockadobást mondanám, ami néha el tudja rontani a stratégiát, de a szerencsefaktor is fel tudja dobni a játékélményt.
Ludányi Krisztián –
Mathias Cramer újabb játéka, nagy elvárások voltak alapból. A játek egész jó lett de elmarad pl a Watergate-hez képest. Azt kell tudni hogy nekünk a Watergate a kedvenc játékunk 2 főre. Szóval a jatek jó de közel sem olyan izgalmas szamunkra mint az említett másik játék. Ettől fuggetlenul tudom ajánlani, főleg azoknak akik szeretik a hidden movement és a történelmi/háborús játékokat