– A Ninja ár ———> villámár, lenyisszantottam az eredeti árat, de NEM tudom hozzákapcsolni meglévő előrendeléshez!
Ezt az árat csak akkor tudom tartani, ha most megvásárlod és én egyből küldöm is, elnézést!
Felkészültél, hogy segíts az elveszett lelkeken és te legyél az erdő következő szelleme? Réges-régen, egy olyan korban, amit az emberiség már rég elfelejtett, létezett a Nagy Szellem. A Nagy Szellemnek már a puszta létezése is békével és élettel itatta át a millennium korú Erdőt, ahol a szellemek éltek. De a Nagy Szellem nem létezhet örökké, amint lejárt a neki szánt idő, visszavonul a világból, s helyét egy erdei kis szellem egy új Bitoku veszi át, aki majd az új Nagy Szellemmé válhat. Képes leszel méltó utódja lenni a régi nagy Bitokunak?
Ahhoz, hogy méltónak bizonyulj, be kell bizonyítanod, hogy képes vagy a Felemelkedésre és át tudsz lényegülni a Nagy Szellemmé. Mivel a játék rendkívül összetett, így csak egy kivonatban ismertetjük a szabályokat. A játék 4 fordulóból áll, minden forduló pedig 4 fázisból, amik az évszakok neveit viselik. Tavasszal az erdő és a szellemek is felkészülnek az új évre, a játékosok ekkor kártyákat húznak és a játékostábláikon található állások alapján jutalmakat gyűjtenek be, erőforrásokhoz jutnak.
Tavasszal az erdőnek és a szellemeknek is fel kell felkészülniük az új évre. A játékosok ezt úgy érik el, hogy kártyákat húznak és a játékostábláikon található állások alapján jutalmakat gyűjtenek be, erőforrásokhoz jutnak. Nyáron történik az akciók végrehajtása, ebben a fázisban a játékosok kártyákat játszanak ki, a már feloldott kockáikat költik el. Minden kártyának és a tábla minden mezőjének más, egyedi képessége van.
A tábla moduláris, amikbe a játék előkészítésekor véletlenszerűen kerülnek be lapkák, amik az adott játékalkalomra megadják a tábla helyszíneit, és azok használható képességeit. Ősszel a játékosok állásai alapján egy új körsorrend alakul ki, a fordulót jelző Nagy Szellem jelölőt pedig tovább kell léptetni.
Télen a játékosok az ebben az évben kijátszott kártyáikat a dobópaklijaikba teszik, ha úgy van, akkor végleg meg is szabadulhatnak bizonyos lapoktól, ezekért cserébe győzelmi pontokat kaphatnak, valamint visszaveszik a tábláról a kockáikat, és végül felkészülnek az új fordulóra.
Leírva nem tűnhet annyira bonyolultnak a játék, a moduláris játéktábla, a rengeteg helyszínlapka, kártya mind annyi változót adnak a játékhoz, amik egyrészt rengeteg utat biztosítanak a győzelemhez, másrészt az újrajátszhatósági faktort az egekbe emelik.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.