/, Kártyajátékok, Magyar szabály, Jó Játékok Jó Áron!/Chachapoya – ÚJ – KÍGYÓ kalandor promó! – Szöllősi Peti kártyajátéka

Chachapoya – ÚJ – KÍGYÓ kalandor promó! – Szöllősi Peti kártyajátéka

1 990 Ft

A KALANDOR promókártya egyszeri, kispéldányos gyártás (csak 500 db), elsősorban a YAPALOCTÉ expedíció ELŐRENDELŐINEK készült – ajándékba…
Ha az előrendelésben elfogy az 500 példány, akkor a KÍGYÓ kalandorkártyákat visszavonultatjuk, és nem lesz többé külön megvásárolható, egyszeri lehetőségnek szánjuk.

FÁKLYA, TÉRKÉP és IRÁNYTŰ kalandorkártya, mely lapok kijátszásával azonnali információhoz jutunk, hogy miben mesterkedik a többi kincsvadász!
Egyenlőre a játékhoz CSAK a 3 db kék hátoldalú kártyát használjuk, egyszerűen csak keverjük bele a kalandorkártyák közé, a többi, 4 féle színű hátoldallal ellátott kártyalapot tegyük félre!
A promó pakkban 15 db kártya található, 5 féle hátoldallal, mert így a KALANDOR promó később is használható lesz, mivel a következő résztől kezdve MINDEN játékosnak SAJÁT paklija lesz!
Még titok, de a Chachapoya játék a későbbiekben elindul a pakliépítő játékok irányába…ha az istenek is úgy akarják.

A KÍGYÓ kalandor promókártyák játékszabálya – új felszereléskártyák a régész-kalandorok számára:

A kék hátlapos Fáklya, az Iránytű és a Térkép kártyáit a játék megkezdése előtt keverjük a kalandorkártyák közé.
Ezeket az egyszer használatos, a végítélet vörös KÍGYÓJÁVAL  jelölt  instant kártyákat a kezdőjátékos kivételével bármelyik játékos a kör sorrendjének megfelelően kijátszhatja, amikor rá kerül a sor, miután a kezdőjátékos kiválasztotta és elhelyezte a licitre bocsátott két kártyát, de még az előtt, hogy a játékosok felfordították volna a licitre felajánlott kalandorkártyáikat.
A soron következő játékos a licitje előtt kijátssza maga elé a kiválasztott instant kártyát és azonnal végrehajtja a hatását. Ezt követően a kártyát eltávolítja a játékból, húz helyette egy másik kalandorkártyát, és csak ezt követően licitál a rendes szabályok szerint. Ezután folytatódik a kör, és a következő játékos licitál vagy kijátszik egy kalandor promókártyát.
Egy játékos, ha szeretne, egy kör elején több instant kártyát is kijátszhat.
Az utolsó körben a KÍGYÓ kalandor kártyákat nem lehet kijátszani!
Azok az instant kártyák, melyeket a játékosok a játék végéig nem játszottak ki, a játék végi pontozáskor egyenként 3 pontot fognak érni tulajdonosuknak.

FÁKLYA – Fényt hoz a sötétségbe!
A Fáklyát kijátszó játékos megnézheti a licitre felajánlott, lefordított kártyalapot úgy, hogy másnak nem mutatja meg és nem is árulhatja el, hogy mit látott.

IRÁNYTŰ – Néha még a vezető felfedezőt is becsaphatja…
Az Iránytűt kijátszó játékos kicserélheti a licitre felajánlott, képpel lefelé fordított lapot a pakli aljára helyezett lappal, ám a csere közben nem nézheti meg egyiket sem.

TÉRKÉP – Hogy vetélytársaid ne tudjanak félrevezetni…
A Térképet kijátszó játékos a licitre felajánlott, képpel lefelé fordított kártyát felfordíthatja, hogy az minden játékos számára láthatóvá váljon.

Kösz és jó játékot kíván: Sz.Peti

Dél-Amerika, az 1930-as évek eleje.  A világ legkiválóbb kalandor-régészei vagyunk, de nem múzeumok megbízásából dolgozunk, hanem szigorúan csak saját szakállunkra… Ez a specialitásunk, ősi kultúrák műkincseit fedezzük fel és a fekete piacon értékesítjük a legnagyobb titokban. Most viszont összefogtunk a hatalmas zsákmány reményében, közösen feltérképeztük és felfedeztük a kontinens legkülönlegesebb kincseit. Hatalmas siker koronázta az erőfeszítéseinket, de most hogyan fogunk osztozni az értékes műkincseken? Az fel sem merült egyikünkben sem, hogy igazságosan…

A játékosok licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni, ügyesen kell blöffölniük és kombinálniuk, hogy a játék végére a legértékesebb és legtöbb pontot érő műkincseket sikerüljön begyűjteni. Vigyáznunk kell, sem túl kapzsik, sem túl gyávák nem lehetünk, mert akkor vagy kiesünk a játékból, vagy üres kézzel távozunk. Egyensúlyban kell tartanunk a mohóságunkat és a szerénységünket, ami nem lesz könnyű…

Cikkszám: Chachapoya-KALANDOR promó Kategóriák: , , , Címke:

Leírás

TARTALOM:

  • 2-5 játékos részére
  • 14 éves kortól
  • Játékidő: 30 perc
  • Magyar nyelvű társasjáték, játékszabály a leírásban!
  • 15 db, 3 féle azonnali hatású KÍGYÓ kalandorkártya, ötféle hátoldallal

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Chachapoya – ÚJ – KÍGYÓ kalandor promó! – Szöllősi Peti kártyajátéka” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás