A KALANDOR promókártya egyszeri, kispéldányos gyártás (csak 500 db), elsősorban a YAPALOCTÉ expedíció ELŐRENDELŐINEK készült – ajándékba…
Ha az előrendelésben elfogy az 500 példány, akkor a KÍGYÓ kalandorkártyákat visszavonultatjuk, és nem lesz többé külön megvásárolható, egyszeri lehetőségnek szánjuk.
A promó pakkban 3 db kártya található, FÁKLYA, TÉRKÉP és IRÁNYTŰ kalandorkártya, mely lapok kijátszásával azonnali információhoz jutunk, hogy miben mesterkedik a többi kincsvadász!
A KALANDOR promókártyákat egyszerűen csak keverjük bele a kalandorkártyák közé!
A KÍGYÓ kalandor promókártyák játékszabálya – új felszereléskártyák a régész-kalandorok számára:
A kék hátlapos Fáklya, az Iránytű és a Térkép kártyáit a játék megkezdése előtt keverjük a kalandorkártyák közé.
Ezeket az egyszer használatos, a végítélet vörös KÍGYÓJÁVAL jelölt instant kártyákat a kezdőjátékos kivételével bármelyik játékos a kör sorrendjének megfelelően kijátszhatja, amikor rá kerül a sor, miután a kezdőjátékos kiválasztotta és elhelyezte a licitre bocsátott két kártyát, de még az előtt, hogy a játékosok felfordították volna a licitre felajánlott kalandorkártyáikat.
A soron következő játékos a licitje előtt kijátssza maga elé a kiválasztott instant kártyát és azonnal végrehajtja a hatását. Ezt követően a kártyát eltávolítja a játékból, húz helyette egy másik kalandorkártyát, és csak ezt követően licitál a rendes szabályok szerint. Ezután folytatódik a kör, és a következő játékos licitál vagy kijátszik egy kalandor promókártyát.
Egy játékos, ha szeretne, egy kör elején több instant kártyát is kijátszhat.
Az utolsó körben a KÍGYÓ kalandor kártyákat nem lehet kijátszani!
Azok az instant kártyák, melyeket a játékosok a játék végéig nem játszottak ki, a játék végi pontozáskor egyenként 3 pontot fognak érni tulajdonosuknak.
FÁKLYA – Fényt hoz a sötétségbe!
A Fáklyát kijátszó játékos megnézheti a licitre felajánlott, lefordított kártyalapot úgy, hogy másnak nem mutatja meg és nem is árulhatja el, hogy mit látott.
IRÁNYTŰ – Néha még a vezető felfedezőt is becsaphatja…
Az Iránytűt kijátszó játékos kicserélheti a licitre felajánlott, képpel lefelé fordított lapot a pakli aljára helyezett lappal, ám a csere közben nem nézheti meg egyiket sem.
TÉRKÉP – Hogy vetélytársaid ne tudjanak félrevezetni…
A Térképet kijátszó játékos a licitre felajánlott, képpel lefelé fordított kártyát felfordíthatja, hogy az minden játékos számára láthatóvá váljon.
Kösz és jó játékot kíván: Sz.Peti
Dél-Amerika, az 1930-as évek eleje. A világ legkiválóbb kalandor-régészei vagyunk, de nem múzeumok megbízásából dolgozunk, hanem szigorúan csak saját szakállunkra… Ez a specialitásunk, ősi kultúrák műkincseit fedezzük fel és a fekete piacon értékesítjük a legnagyobb titokban. Most viszont összefogtunk a hatalmas zsákmány reményében, közösen feltérképeztük és felfedeztük a kontinens legkülönlegesebb kincseit. Hatalmas siker koronázta az erőfeszítéseinket, de most hogyan fogunk osztozni az értékes műkincseken? Az fel sem merült egyikünkben sem, hogy igazságosan…
A játékosok licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni, ügyesen kell blöffölniük és kombinálniuk, hogy a játék végére a legértékesebb és legtöbb pontot érő műkincseket sikerüljön begyűjteni. Vigyáznunk kell, sem túl kapzsik, sem túl gyávák nem lehetünk, mert akkor vagy kiesünk a játékból, vagy üres kézzel távozunk. Egyensúlyban kell tartanunk a mohóságunkat és a szerénységünket, ami nem lesz könnyű…
Értékelések
Még nincsenek értékelések.