Chachapoya 2022, 2 új promókártya az új kiadáshoz érkezik!
Az alapjátékhoz ajándékba adjuk, de külön is megvásárolható!
A PARAZITA kalandor promókártya játékszabálya – új instant kártyák a régész-kalandorok számára.
A történelem előtti időkben egy magasan fejlett, földönkívüli civilizáció űrhajója érkezett a Chachapoya indiánok földjére. Rövid látogatásuk több barlangfestményen is megörökítésre került, erre a megdönthetetlen bizonyíték ez a promó kártya is…
Rövidesen távoztak, ámde óvatlanul itt hagytak egy idegen organizmust, amely csak arra várt egy barlang mélyén, hogy egy új gazdatestre leljen…
A PARAZITA kártyákat a játék megkezdése előtt keverjük a kalandorkártyák közé.
Ezeket az egyszer használatos, a végítélet vörös KÍGYÓJÁVAL jelölt instant kártyákat a kezdőjátékos kivételével bármelyik játékos a kör sorrendjének megfelelően kijátszhatja, amikor rá kerül a sor, miután a kezdőjátékos kiválasztotta és elhelyezte a licitre bocsátott két kártyát, de még az előtt, hogy a játékosok felfordították volna a licitre felajánlott kalandorkártyáikat.
A soron következő játékos a licitje előtt kijátssza maga elé a kiválasztott instant kártyát és azonnal végrehajtja a hatását. Ezt követően a kártyát eltávolítja a játékból, húz helyette egy másik kalandorkártyát, és csak ezt követően licitál a rendes szabályok szerint. Ezután folytatódik a kör, és a következő játékos licitál vagy kijátszik egy kalandor promókártyát.
Egy játékos, ha szeretne, egy kör elején több instant kártyát is kijátszhat.
Az utolsó körben a KÍGYÓ kalandor kártyákat nem lehet kijátszani!
PARAZITA – idegen test!
A Parazitát kijátszó játékos kiválaszt egy másik játékost, aki a körben már előtte licitált és átadja neki a PARAZITA kártyát. Az idegen organizmussal megtámadott játékos ezután felfordítja képpel felfelé az összes licitlapját és egy számmal ellátott (7-31) kalandorkártyát kiválaszt, amelyet feláldoz. A kiválasztott és feláldozott kártya a Parazita kártyával együtt ezután azonnal kikerül a játékból! Ha a Parazita kártya nem tudja kifejteni a hatását, akkor is kikerül a játékból, és visszatesszük a játék dobozába!
A megtámadott játékos visszaveszi a kezébe a maradék licitkártyáit, és új kalandor licitkártyát vagy kártyákat helyez le maga elé, képpel lefelé, a játék normál szabályai szerint. Ha nem marad kártya előtte, akkor egyszerűen csak újra licitál.
A BLÖFF kártyát a játék megkezdése előtt keverjük a kalandorkártyák közé.
Ezeket az egyszer használatos, a végítélet vörös KÍGYÓJÁVAL jelölt instant kártyákat a kezdőjátékos kivételével bármelyik játékos a kör sorrendjének megfelelően kijátszhatja, amikor rá kerül a sor, miután a kezdőjátékos kiválasztotta és elhelyezte a licitre bocsátott két kincskártyát, de még az előtt, hogy a játékosok felfordították volna a licitre felajánlott kalandorkártyáikat.
A soron következő játékos a licitje előtt kijátssza maga elé a kiválasztott instant kártyát és azonnal végrehajtja a hatását. Ezt követően a kártyát eltávolítja a játékból, húz helyette egy másik kalandorkártyát, és csak ezt követően licitál a rendes szabályok szerint. Ezután folytatódik a kör, és a következő játékos licitál vagy kijátszik egy kalandor promókártyát.
Egy játékos, ha szeretne, egy kör elején több instant kártyát is kijátszhat.
BLÖFF – minden tét a tiéd!
A Blöff kártyát kijátszó játékos az összes, a körben előtte kijátszott, képpel lefele fordított licitkártyákon található, a licithez hozzáadott Chachapoya pénzt összegyűjti és a saját készletébe helyezi!
A kijátszott Blöffkártya ezután azonnal kikerül a játékból! Ha a Blöff kártya nem tudja kifejteni a hatását, akkor is kikerül a játékból, és visszatesszük a játék dobozába!
Értékelések
Még nincsenek értékelések.