A távoli Kínában 2000 évvel ezelőtt felbolydult a császári udvar: elszabadultak a Fenséges Han császár házi kedvencei és most az udvar különböző pontjain fel-felbukkanva bosszantják a Mennyei Birodalom alattvalóit. A császár – bár szívéhez mindegyik állata igen közel állt – végső kétségbeesésében udvarába rendelte a Négy Égtáj sárkányait, hogy megregulázzák kis kedvenceit. Ám azzal nem számolt, hogy ezek az állatok különleges képességeiknek köszönhetően könnyedén túljárhatnak még az ilyen hatalmas bestiák eszén is…
A Birodalom ügyintézőinek, azaz a játékosoknak arra kell törekedniük, hogy a játék 12 fordulója után a lehető LEGKEVESEBB ponttal rendelkezzenek. Kínában nagy zűr van kilátásban… Ha váratlanul megjelenik a tiszteletreméltó Bankár, akkor sajnos, minden többe kerül, ha tiszteletét teszi a nagytekintélyű Császári követ, akkor ajándékot hoz, ha ott lapul valahol az a ravasz Majom, akkor ő meg ellopja, ha pedig a mindig éhes Tigris bukkan fel, akkor pedig megeszi, volt, nincs. Ha a Krokodil, akkor annak senki sem tud örülni igazán, és ha megjön az “ártalmatlan” Panda… Na, erről jobb nem is beszélni. Akkor Ő mindenkit jól megfegyelmez és kezdődik minden elölről…
A Vigyázat! Panda! egy egyszerű, vidám kártyajáték, melyben a legfontosabb szabály az, hogy az utolsó ütést NEM szabad elvinni! Fontos tudnunk, hogy a játék első 6 köre tulajdonképpen felkészülés a 7. körre, amikor is a tényleges pontozásra kerül sor. Csak az utolsó körben megmaradt kártyák fognak számítani és határozzák meg az aktuális fordulóban szerzett pontokat. Így a játékosoknak okosan kell tervezniük az első 6 körben, hogy a játék végére a legjobb kártyáikat tartsák meg, ez azonban nem könnyű. A játék győztese az lesz, aki a legkevesebb pontot gyűjtötte a 12 forduló után, vagy annak a fordulónak a végére, amikor az egyik játékos elér legalább 222 pontot!
Hallók Ákos –
Ne tévesszen meg senkit a gyermekbarát grafika! Ez egy olyan ötletre épülő játék, ami a vérbeli játékosoknak is élményt ad. Nagyon izgalmas, hogy minden körrel a végső összecsapásra készülünk fel; sok kis csatán át dől el, a végső ütéssel kit sikerült átverni azzal, hogy a várt nyerő pontjai hogyan változnak át büntető pontokká. Gyors játékkörök alatt végig fennmarad a feszültség, az esetleges balszerencsés döntést van idő korrigálni a többi fordulóban, így valóban a legjobb taktikusok nyerik a játékot!
Kriszti –
A játékban tetszik, hogy nem a megszokott logika szerint kell játszani. Folyamatosan keresgéljük az új kihívást jelentő logikai játékokat.
Kriszti –
Nagyszerű játék, ahol újfajta logika kell a nyeréshez.