A kedvezmények nélküli ár 35.990 Ft lenne!
PAX PAMIR – 2nd edition
Magyar nyelvű játékszabályt is tudok küldeni ajándékba! 🙂
+ kártyavédőt is rendelhetsz: 142 db kártya – 63,5 x 88 mm (narancs) – KLIKK!
Pax Pamir
A Pax Pamirban a játékosok XIX. századi afgán hadurak szerepét öltik magukra, akik egy új államot próbálnak létrehozni a Durráni Birodalom bukása után. A nyugati történelemkönyvek ezt az időszakot általában „A nagy játszma” néven szokták emlegetni, az európaiak szerepvállalása miatt, akik megpróbálták Közép-Ázsiát a saját rivalizálásuk színterének használni. Ebben a játékban szigorúan csak az afgánok szemszögéből látjuk az európai birodalmakat, akik megpróbálták manipulálni a betolakodó idegeneket a saját céljaik érdekében.
A játékmenetet tekintve a Pax Pamir egy elég egyértelmű tablóépítős játék. A játékosok a legtöbb körüket arra használják, hogy a központi piacról vásároljanak kártyákat, majd ezeket a kártyákat maguk elé játsszák ki egy sorban, amit udvarnak hívunk. A kártyák kijátszásával egységeket lehet feltenni a játék térképére, és hozzáférést biztosítanak további akciókhoz, amelyekkel más játékosokat lehet megzavarni, és befolyással lenni a játék menetére. Az utolsó részt fontos kihangsúlyozni. Annak ellenére, hogy mindenki saját sorban építi a kártyáit, a játék rengeteg lehetőséget kínál a játékosok számára egymás közvetlen vagy közvetett akadályozására.
A túlélés érdekében a játékosok szövetségeket fognak kötni. A játék során a játékosok fogják kiértékelni a különböző szövetségek dominanciáját, amikor egy különleges kártya, a „Dominancia ellenőrzés” kerül elő. Ha az egyik ilyen ellenőrzésnél az egyik szövetség egyértelmű fölényben van, akkor ahhoz a szövetséghez lojális játékosok Győzelmi pontokat kapnak, attól függően, hogy mekkora befolyásuk van abban a szövetségben. Ugyanakkor, ha Afganisztán szétszakított állapotban van egy ilyen ellenőrzés során, akkor a játékosok a saját követői bázisuk ereje alapján kapnak Győzelmi pontokat.
Minden egyes Dominancia ellenőrzés után meg kell vizsgálni a győzelmi feltételeket, és a játék ekkor részlegesen újraindul, lehetővé téve a játékosoknak, hogy újra megpróbálják elérni a céljaikat. A játék akkor ér véget, amikor valamelyik játékosnak sikerül legalább 4 Győzelmi pont előnyt szereznie a többiekkel szemben, vagy a negyedik Dominancia ellenőrzés után.
Egészen különleges hangulatú, egyedi játék, igazi ritkaság, mind a játékmenet tekintetében, mint a felhasznált anyagminőségben és a komponensek kialakításában.
Szabó Tibor –
Ez a játék annyira vonz. De minél többet vacilálok rajta annál drágább…
Mészáros Miklós (Miki Anoni) –
A játék, ami nem az asztalképével vonz, hanem a másokra figyelés taktikusságának kiaknázását emeli magasba! Ha nem figyeled legalább annyira a játszótársak ténykedését, mint a saját lépéseidet, akkor nem lehetsz a végén győztes.