/AKCIÓ!
  • Akció!
    AKCIÓS csomagunkban megszerezheted a CLAIM ERŐSÍTÉS pakkot! A CLAIM HU (Félelem pakli, Jeges pakli) magyar kiadás, a CLAIM FIRE EN (Tüzes pakli) kiegészítőkhöz pedig most színes, nyomtatott magyar szabályt adunk ajándékba! CLAIM - szupergyors, szórakoztató, taktikus kártyajáték, cserélgethető kártyalapokkal és humoros, kedves fantasy grafikával. Ha nem ismered a játékot, olvass lentebb, ha ismered, akkor az ajánlatunk pont Neked szól! Az új király meghalt, és csak egy évet töltött a trónon! Nem túl hosszú élet egy király számára. Most öt új frakció csatlakozott a hatalmi harcokhoz, hogy megszerezzék a trónt. A gnómoknak fogsz kedvezni, feltételezvén, hogy megvédenek az óriások dübörgő lépteitől? Kihasználod a látnokok bölcsességét? Magadhoz tudod édesgetni a félénk trollokat, hogy támogassák az ügyedet? Vagy a sárkányok erejére támaszkodsz? Elővigyázattal válassz támogatókat és követeld a trónt! A CLAIM kártyajáték Univerzuma több pakli kártyából áll, a Claim, a Claim 2 és a Claim Erősítés játékokat kombinálhatjuk egymással, így a kártyapaklit új összeállításokban is használhatjuk a játékok során. Különleges játékélmény felfedezni a különböző frakciók egymásra gyakorolt hatásait! A CLAIM egy gyors, mindössze 25 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, melyben meg kell győznünk a frakciókat, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Goblinok, Lovagok, Élőhalottak, Törpök, Alakváltók, Gnómok, Óriások, Sárkányok, Trollok, Vámpírok, Látnokok és megannyi bájos fantasy lény... és mindez kedves, humoros grafikával! A CLAIM 2 új szabályainak köszönhetően már 3-4 játékos is játszhatja a kártyajátékot! A CLAIM sorozat minden részéhez elkészült a hivatalos magyar nyelvű szabály! https://youtu.be/LktEpDE4I_Q https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM https://youtu.be/Ii38NR8VNd0 https://youtu.be/pxtcBbRCBKw
  • Akció!
    AKCIÓS csomagunkban megszerezheted a CLAIM Reinforcements I. pakkot! Mindhárom CLAIM EN (Mágia, Zsoldosok, Helyszínek) kiegészítőkhöz most színes, nyomtatott magyar szabályt adunk ajándékba! CLAIM - szupergyors, szórakoztató, taktikus kártyajáték, cserélgethető kártyalapokkal és humoros, kedves fantasy grafikával. Ha nem ismered a játékot, olvass lentebb, ha ismered, akkor az ajánlatunk pont Neked szól! Az új király meghalt, és csak egy évet töltött a trónon! Nem túl hosszú élet egy király számára. Most öt új frakció csatlakozott a hatalmi harcokhoz, hogy megszerezzék a trónt. A gnómoknak fogsz kedvezni, feltételezvén, hogy megvédenek az óriások dübörgő lépteitől? Kihasználod a látnokok bölcsességét? Magadhoz tudod édesgetni a félénk trollokat, hogy támogassák az ügyedet? Vagy a sárkányok erejére támaszkodsz? Elővigyázattal válassz támogatókat és követeld a trónt! A CLAIM kártyajáték Univerzuma több pakli kártyából áll, a Claim, a Claim 2 és a Claim Erősítés játékokat kombinálhatjuk egymással, így a kártyapaklit új összeállításokban is használhatjuk a játékok során. Különleges játékélmény felfedezni a különböző frakciók egymásra gyakorolt hatásait! A CLAIM egy gyors, mindössze 25 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, melyben meg kell győznünk a frakciókat, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Goblinok, Lovagok, Élőhalottak, Törpök, Alakváltók, Gnómok, Óriások, Sárkányok, Trollok, Vámpírok, Látnokok és megannyi bájos fantasy lény... és mindez kedves, humoros grafikával! A CLAIM 2 új szabályainak köszönhetően már 3-4 játékos is játszhatja a kártyajátékot! A CLAIM sorozat minden részéhez elkészült a hivatalos magyar nyelvű szabály, letöltheted az oldalról! https://youtu.be/LktEpDE4I_Q https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM https://youtu.be/Ii38NR8VNd0 https://youtu.be/pxtcBbRCBKw
  • Akció!
    BEÉRKEZETT a régóta várt Királyi áru!! Ajánlat azoknak, akik szigorúan kártyavédőznek: Királyi áru + 3 csomag 57,5 mm x 89 mm Vagabund prémium kártyavédő (150 db): Európa, középkor, nehéz idők: a játékosok Munkásokat alakítanak a játékban, akik használati eszközöket, hordót, vasat, üveget és mindenféle más portékát készítenek. Mindezekből olyan termelési láncokat kell kialakítaniuk a játék során, hogy azok után a lehető legtöbb győzelmi pontot kapják. A Királyi áru egy különleges és lassan kultikus kártyajáték, nagy kincs egy kis dobozban! Hangulatos grafikájával, szinte végtelen kombinációs lehetőségeivel (minden kártyát háromféleképpen használhatunk fel a játékban – nyersanyag, épület vagy mint megtermelt áru!) sok kellemes játékpercet okozhat a kihívást, gomdolkodást, vagy a kombinálást kedvelő játékosoknak. A játékot egészen alulról kezdjük, egyszerű kétkezi Munkásként mindössze egy Szénégetőkunyhóban tengetjük sivár életünket, 5 kártyalappal a kezünkben. Még nem sok áruval rendelkezünk pillanatnyilag (mindössze 7 láda szén a teljes vagyonunk), ám annál több ötlet van a tarsolyunkban, és kombináció a fejünkben, de bízunk magunkban! Minden körben lehetőségünk nyílik arra, hogy megvalósítsuk az álmainkat (lapokat dobunk el a kezünkből és kapunk helyette újakat), majd korán reggel, míg a Nap fel nem kel, körülnézünk a helyi piacon, hogy milyen árukat vonhatunk be az üzletünkbe, vagyis használhatunk fel az épületeinkben. Az sem baj, ha nem áll rendelkezésünkre azonnal minden egyes nyersanyag, kis szerencsével a nap végére megérkeznek a hiányzó áruk is…:-) Eldöntjük, hogy melyik épületünk fog termelni napközben (a nyersanyagokat mindenki egységesen a napi piacról vételezi), a hiányzó árukat pedig a nálunk lévő kártyákkal pótolhatjuk. Már most el kell döntenünk, hogy ma a pontosan fogjuk fizetni, vagy hiányosan a termelő épületeinknél. Ha pontosan kifizetjük a szükséges árukat, akkor az épületek két árut fognak termelni nekünk a kör végén (pl. a Cipészműhelyünk két pár cipőt gyárt le nekünk), melyeket felhasználhatjuk később fizetésre is, de akár áruként is bánhatunk velük, hogy még értékesebb árukat állítsunk elő a játék folyamán. Ha hiányosan fizetünk, (egyféle nyersanyagot mégsem tudtunk megszerezni a piacról, vagy eleve nem is volt nálunk) az nem túl nagy baj, de mindössze akkor ma csak egy pár cipőt sikerült előállítani a Cipészműhelyünkben…:-( Hiányos fizetés, kevesebb előállított áru, kevesebb bevétel, kevesebb későbbi lehetőség – kemény a világ a középkorban… Ha úgy érezzük, hogy elérkezett az idő, akár új épületeket is húzhatunk fel, hogy egyre értékesebb árukat állíthassunk elő, lehet saját Mészárszékünk, Tímárműhelyünk, Pékségünk, Fűrészmalmunk, Vasöntödénk, de akár még saját Sörfőzdénk is…:-) Ha úgy érezzük, szükségünk van egy kis segítségre, bérelhetünk akár két segédmunkást is, akik szorgosan dolgoznak helyettünk is – kezdetben annál az épületnél, ahova vezényeltük őket, vagy akár élvezhetjük a Kereskedőházak nyújtotta előnyöket is! Viszont ha napközben valamelyik épületünk előállított legalább egy árut, jutalom gyanánt használhatjuk a termelési láncot is, mely segítségével még további árukat állíthatunk elő, mellyel komoly versenyelőnybe fogunk kerülni a többi játékossal szemben – feltéve persze, ha előrelátóak voltunk, rendelkezünk a szükséges késztermékekkel és jól kombináltunk! Vagyis a példánál maradva, ha a Cipészműhelyünk előállított legalább egy pár lábbelit, további bőr leszállításával (amit a Tímárműhelyünk állított elő korábban!), újabb pár nagyon értékes cipőket fogunk legyártani, akár többet is! A játék akkor ér véget, ha bármelyik játékos felépítette a nyolcadik saját épületét is, majd még egyszer utoljára mindenki használhatja a termelési láncát minden egyes épületénél – feltéve, ha tudja. Majd szépen összeszámoljuk a győzelmi pontjainkat a felépített épületeink és a felbérelt segédmunkásaink után, és beszámítjuk a megmaradt áruinkat is. Draft Peti, Szekeres Feri, Huni játékbemutatója: https://youtu.be/bngAeVIMbSQ https://youtu.be/3eCeeFiSwig https://youtu.be/wJoDoloNxYM https://youtu.be/nLHRba4KAKY  
  • Akció!

    RED CATHEDRAL EN

    11 490 Ft 8 790 Ft

    Lead a construction team to build Saint Basil's Cathedral under the Tsar's reign!

    Autumn is not the best time to climb up on a scaffold in Moscow, but it is still far better than doing so in the winter. Tsar Ivan wants to see results and our team will prove to him that we are the best builders in the city. We are sure to finish off those decorative arches with the brightest shining stones and ensure our place on the list of the government’s trusted workers.

    Sheila Santos and Israel Cendrero make up the game designing duo known as Llama Dice. To date they have put out various titles with different Spanish publishers (1987 Channel Tunnel, Mondrian, Smoothies), and The Red Cathedral is the first game they have published with Devir. Pedro Soto (Holmes, Sherlock & Mycroft, Papua) and Chema Román (El mundo de Águila Roja) took care of the graphic elements of the game with a grand homage to Ivan Bilibin, an iconic Russian artist from the turn of the twentieth century. Despite being from a far later period, his mark is very recognizable in the game.

    The Red Cathedral is a strategic, “Euro” board game in which the players take the roles of construction teams. Their job is to work together to put up St. Basil's cathedral in Moscow, as ordered by Ivan the Terrible. However, only one of them will be able to gain the favor of the Tsar.

    During the game, the players can carry out one of these three actions: assign a section of the cathedral, send resources to that section to build it, or go to the game board to achieve more resources. Each of these actions has its own mechanism and requires that the players pay close attention to what the other players are doing.

    When the sections of the cathedral are assigned the players take possession of the spaces in each of the columns that make up their section. The more sections built and the completion of each with its own tower, the more points the player will be given at the end of the game.

    The players can send resources to the cathedral sections that they have claimed. When they complete each of those sections they will obtain rewards in money and prestige points. They will also be able to install decorations on the completed sections to achieve even more recognition from the Tsar. This part of the game also works as a clock, since once any player completes the construction of their sixth section it brings about the end of the game.

    The game board shows us the iconic rondel of The Red Cathedral. It is where the players obtain all the resource types needed to complete their work on the cathedral, as well as to get favors from the guilds and professionals to make the most of their trip to the market. In the central rondel the players choose the die they wish to use and move forward as many spaces as is shown on the top side of said die, in order to obtain the resources indicated in the space destined by the die.

    The Red Cathedral is a very accessible game with regard to its rules because it is very easy to understand the various levels of the game, but it remains very interesting with regard to strategy. It is sure to please those who are more interested in the challenge offered by trying to strategically optimize their position in each game rather than the complexity of the rules.

    https://youtu.be/RU_ArZc79Kk

  • Akció!

    Mandala Stones EN

    12 490 Ft 9 990 Ft
    Kifutó nyári kollekció - akciós áron! Elkezdtek beérkezni az őszi újdonságok! 🤩😁 A nyáriak pedig ezzel párhuzamosan akcióban: Meadow, Mandala Stones, Renature, stb 😁 Nyelvfüggetlen, szórakoztató és taktikus mandala kövecske gyűjtögetés-pakolgatás egy kellemes nyári estén? Use artists to collect colorful stones in towers, then dismantle them for points. In Mandala Stones, you use artists to collect colorful stones in towers that you then score. To set up the game, randomly place the 96 stones — 24 each in four colors and 48 each in two patterns — on the main board in stacks of four. Place the four artist pillars in their starting locations among these stone stacks. On a turn, you either pick stones or score stones. To pick, move an artist to a new location, then collect all stones adjacent to this artist that (1) bear the same pattern as that artist and (2) are not adjacent to another artist. Choose one of these stones to be first in a tower, then stack the other collected stones on top of this foundation one in clockwise order, then place this tower on an empty space on your player board. To score, choose to remove either (1) a color that appears on the top stones of at least two towers on your player board or (2) any number of top stones on your player board. In the latter case, you score 1 point for each removed stone. In the former case, you score points for each removed stone depending on the scoring condition for that space on your player board, which might be based on the height of that stone in a tower or the number of colors in that tower or the height of all towers on your board. Place all removed stones on the shared central mandala, building from the inside out and possibly scoring points depending on the spaces that you cover. If a player can neither pick nor score OR if a stone placed on the central mandala covers the game-ending space based on the number of players in the game, complete the round so that everyone has the same number of turns. Each player can then score one of two secret objective cards in their hand, then the player with the most points wins. https://youtu.be/bvNIKN42DE8
  • Akció!

    EQUINOX DE

    13 990 Ft 9 990 Ft
    Bid on legendary creatures, then help them survive to become legends. In Equinox, mysterious creatures gather in the forest in an effort to write themselves into the legendary storybook and for tales to be shared for countless generations. However, there is room for only four more stories — not every story will be recorded, so the creatures have to be cunning and clever to outwit their opponents and make the cut. Equinox is a deeply satisfying betting game that gives players agency to influence the outcome of this competition. Each round, players place numbered power cards in front of the creatures, with the lowest-valued creature being eliminated from play. Players also place bets on which creatures they think will make it into the storybook, and you can use the special powers of these creatures to ideally turn things to your advantage. Fans of Dr. Reiner Knizia might recognize Equinox as a revised edition of the previously released game Colossal Arena, but with two new creatures. Of the fourteen unique creatures, only eight are played in a game, which means more than three thousand different combinations are possible. To celebrate the equinox occurring twice a year, players can select from two distinct box covers, but note that the contents in each box are identical. https://youtu.be/lD8X9l8xNq0  
  • Akció!

    Reavers of Midgard

    21 990 Ft 17 990 Ft

    Színes, 20 oldalas magyar nyelvű nyomtatott játékszabályt adunk ajándékba az első 50 vásárlónak!

    Recruit Reavers, battle, and raid to become the most glorious viking clan.

    Reavers of Midgard is a single worker placement game with elements of set collection, dice combat and engine building set in the Champions of Midgard universe.

    In Champions of Midgard, your quest was to become Jarl. You battled back the trolls, draugr and some of the epic monsters that once threatened the sanctity of your humble port town. Now it's time to go on the offensive.

    In Reavers of Midgard, you'll be looking to gain glory by raiding nearby villages for their riches, sacking well-fortified castles and battling both man and monster on the open seas. You'll not only need to take your rowdy crew of vikings and the food needed to keep them happy along for the ride but you'll also have to recruit a crew of elite warriors - the Reavers.

    Reavers can be used in three different ways. They can be made your ship's leader, earning you a one-time bonus and enabling your warriors to be more versatile in combat. They can also be used to rally more warriors to your cause, filling your ship to the brim with the right fighters for the right situations. Finally, they can also be used to help your crew specialize, earning you a bonus every time your crew sails into battle.

    Whoever can earn the most glory after six rounds will be the winner.

    https://youtu.be/nY5EUVXaIqc

  • Akció!

    VENICE

    22 990 Ft 18 990 Ft
    Gain political power and influence from Venetian gondolas. Set in the titular city in the 16th century, Venice lets players take the role of wealthy, influential merchants as they ride their gondolas up and down the city's canals, train their assistants, complete contracts, and leverage their influence to gain political power. But business is anything but usual. As they broker contracts and flirt with crime, merchants must avoid arousing the suspicion of the Venetian Inquisition, lest they find themselves arrested and their businesses shut down. In the game, players move their two gondolas around the board. When they move a gondola, they may activate the assistants they have placed previously on any building they pass, but they may train (and improve the capabilities of) only the one on which they end their movement. Assistants allow you to gain resources, trade, make money, and take an array of other actions depending on the buildings to which they are assigned. When resources are made, they are placed in the gondola, and these will be used to fulfill lucrative contracts. Space is limited on the city's canals, however, and each time you pass another merchant's boat, gossip will spread, raising your suspicion level with the Inquisition. Lower your suspicion with visits and donations to the church, or academic institutions — or throw caution to the wind and engage in unsavory activities for money or information. During the game, being such a well-known merchant can be a boon to your political career, but at game end, the most suspicious player will be made an example of by the Inquisition — blocking your victory even if you have the most points. Includes solo mode by David Turczi and Xavi Bordes https://youtu.be/O6YIt18dPec
  • Akció!

    GLOOM

    9 490 Ft 6 990 Ft
    Use transparent cards to tell tragic tales of misery and misfortune. The world of Gloom is a sad and benighted place. The sky is gray, the tea is cold, and a new tragedy lies around every corner. Debt, disease, heartache, and packs of rabid flesh-eating mice—just when it seems like things can't get any worse, they do. But some say that one's reward in the afterlife is based on the misery endured in life. If so, there may yet be hope—if not in this world, then in the peace that lies beyond. In the Gloom card game, you assume control of the fate of an eccentric family of misfits and misanthropes. The goal of the game is sad, but simple: you want your characters to suffer the greatest tragedies possible before passing on to the well-deserved respite of death. You'll play horrible mishaps like Pursued by Poodles or Mocked by Midgets on your own characters to lower their Self-Worth scores, while trying to cheer your opponents' characters with marriages and other happy occasions that pile on positive points. The player with the lowest total Family Value wins. Printed on transparent plastic cards, Gloom features an innovative design by noted RPG author Keith Baker. Multiple modifier cards can be played on top of the same character card; since the cards are transparent, elements from previously played modifier cards either show through or are obscured by those played above them. You'll immediately and easily know the worth of every character, no matter how many modifiers they have. You've got to see (through) this game to believe it! Each of the three expansions for Gloom adds one more player, thus with all three expansions, this should be playable with seven players. https://youtu.be/c5-Ke_udxzg  

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás