jó játékok jó áron

  • A Macskajáték egy szórakoztató, vidám römi kártyajáték az egész család számára. Köztudomású, hogy a macskáknak pontosan 9 élete van, ezért a játékosok célja az, hogy az éjszaka folyamán elkóborolt cicákat olyan sorozatokba gyűjtsék, melyeknek az végösszege pontosan 9! De vigyázat, ha kóbor macska keveredik a gyűjteményeinkbe, vagy ha megjelenik a rossz fiú a sarkon, akkor nehéz helyzetbe is kerülhetünk. Viszont, ha ügyesek vagyunk és egy kis szerencsénk van, akkor még az is lehet, hogy kiscicáink születnek, vagy a szegény kóbor macskákat örökbe fogadja a macskás néni, a cicák jótevője… https://youtu.be/lWd7LMxK7G0 A játékszabály roppant egyszerű, négy dolgot tehet a cicakedvelő játékos a saját körében: 1. Húz egy látható kártyát (cicát) és leteszi a megfelelő sorozatába. 2. Húz két, előre nem ismert kártyalapot (cicákat) és vagy leteszi a sorozatába, vagy végrehajtja tetszőleges sorrendben az akciókártyát. (Pl. egy kedves kutyával játszani fog az egyik cicája és átszaladnak a szomszédba, vagy érkezik a rossz fiú, aki a kóbor cicákat fogja megkergetni, vagy akár kiscicái is születhetnek a játékosnak…) 3. Egy szomszéd játékostól ellop egy cicakártyát és leteszi a saját sorozatába és azonnal pontot kap érte. (Bosszantó dolog…) 4. Két különböző szomszéd cicatulajdonostól (játékostól) lop egy-egy cicát és azonnal lepontozza a cicagyűjteményét. (Egyszerre két szomszédtól cicát elcsenni, fölöttébb bosszantó dolog…) A játék győztese az lesz, aki a játék végére a legtöbb cicatallért gyűjti be. Ehhez mindössze jó megfigyelőkészségre, koncentrációra és szélvész gyors észjárásra és fejben számolásra lesz szükségünk az egész játék folyamán! A Macskajáték – Macska römi egy vidám, gondolkodós játék, ahol a gyerekeknek MINDEN körben figyelni kell, számolgatni, kombinálni, és taktikázni. A játékidő mindössze fél óra, gyorsan elrepül, miközben a gyerekek észrevétlenül fejlődnek, okosodnak.
  • Out of Print - ELFOGYOTT! A GYÜMI-hez a savanyú a CITROM gyümölcskártyákat ajándékba adjuk! KLIKK! A GYÜMI egy varázslatosan egyszerű, szórakoztató, vidám és egyben ravasz kártyajáték az egész család számára. A játékosok célja az, hogy a gyümölcsöket okosan gyűjtögetve minél több pontot szerezzenek. Ehhez mindössze jó megfigyelőkészségre és megbízható memóriára lesz szükség, mivel minden sorozatból csak a legfelső kártyalapot fogjuk látni az egész játék folyamán! A játékszabály elsajátítása mindössze egy perc, majd játszhatjuk ketten (elmebajnokság),  5-6 játékossal is (vidám partijáték), de akár egyedül is, a játék a játékosok számától függően más-más játékélményt nyújt. A GYÜMI egy könnyű, gyors, de meglepően érdekes és hasznos magyar fejlesztésű kártyajáték, mely készség- és memóriafejlesztő is egyben. Már a hatéveseknek is sikerélményt nyújt (mivel csak egytől ötig kell ismerni a számokat), mert ebben a játékban a legkisebbek is valóban le tudják győzni a felnőtteket, mert a rövidtávú memóriájuk egyszerűen jobb! A GYÜMI sorozat nem egy hétköznapi kártyajáték, szórakoztat, elgondolkodtat és megtanít jó döntéseket hozni és valószínűséget számolni! Ezért is kedvelik olyan sokan, főleg a 9-12 éves korosztály és a felnőttek. A játék sokszor újrajátszható, kicsi, agyafúrt, szórakoztató és mindig máshogyan lehet eljutni a győzelemhez, jól működik több játékos esetén is. Kell ennél több? Egyes iskolákban versenyeket rendeznek a Gyümiből, ahol a gyerekek abban versenyezhetnek, hogy ki az okosabb! A játék 120 db szépen megrajzolt gyümölcskártyát és 18 db gyümölcszsetont tartalmaz, melyek okos és megfontolt gyűjtögetésével, lerakásával és eldobásával a könnyed szórakozás és bosszankodás mellett a gyermekeink észrevétlenül fejlődnek és okosodnak is egyben. A GYÜMI a kiadónk legsikeresebb játéka, rövid időn belül már harmadszorra adjuk ki, és már megjelent 10 orszában szerte Európában is, és most egy különleges, limitált példányú kiadás is elérhető, mely Kecskemét város 650 éves érfordulójára készült. A Gyümi ravaszabb változata, a Gyümi Géniusz pedig 2019-ben megjelenik USA-ban is, de az egész világon elérhető lesz. :-) A bűvös kocka óta valószínűleg a Gyümi a következő játék, amely a magyarországi megjelenést követően bemutatkozhat Amerikában is. Az új kiadás tartalmazza a GYÜMÖLCSSZÜRET modult, valamint további, új játéklehetőségeket (pl. egyszemélyes szabály) és háziszabályokat is! https://youtu.be/LCPjlvYFZS4
  • A GYÜMI Géniusz az ismert és vidám memóriajáték, a GYÜMI egy különlegesebb, ám még furfangosabb változata. A játék célja alapvetően nem változott: továbbra is gyümölcsök gyűjtögetésével kell memóriánkat próbára tennünk,  hiszen most is minden sorozatból csak a legfelső kártyalapot fogjuk látni az egész játék folyamán. Azonban egészen máshogyan kell gondolkodni ebben a játékban, mint ahogy megszokhattuk a Gyümiben! A GYÜMI Géniusz nehezebb feladat elé állítja a játékosokat, mivel a pakliban lévő gyümölcsök különböző eloszlásuknak köszönhetően különböző értékeket képviselnek, ezért folyamatosan mérlegelnünk kell, hogy érdemes-e egy-egy gyümölcsöt a gyűjteményünkbe helyeznünk. Ha rosszul választjuk meg a gyümölcseinket, bizony nagyon kevés pontot fogunk szerezni, mivel a játék közben állandóan figyelnünk kell az ellenfeleink játékát, hogy milyen értékes vagy kevésbé értékes lapokat gyűjtenek. Gyártása megszűnt, kifutó példányok! https://youtu.be/qT2rN_DP1v4
  • A Piepmatzban a játékosoknak ügyesen taktikázva kell az etetőhelyhez irányítani a kismadarakat. Ha jól kombinálunk, egy madárka lesz a jutalmunk, melyet leteszünk magunk elé és kapunk még bónuszmagocskákat is, melyek pontokat érnek a játék végén. Ha még jobban kombinálunk, akkor láncreakcióként akár több madárkát is letehetünk magunk elé, melyekből, ráadásul ha sikerül párt alkotni (azonos fajú nőstények és hímek), akkor extra pontokhoz jutunk. A játék végi pontozás emlékeztet egy kicsit az Arborétumban megszokotthoz, csak az kap pontot az adott madárfajért, aki a legtöbb egyforma madarat gyűjti be. A legtöbb pontot begyűjtő játékos nyer. Arboretum + Fesztáv = Piepmatz - Kis madárdal És most akkor nézzük a játékszabályokat! Az alábbi nagyon szép és hangulatos bemutatót a DRAFT társasjátékos vlog (Molnár Péter) készítette: https://youtu.be/O-Oyy5ZCD3Y  
  • Évente egyszer Quedlinburg városa 9 napos vásárt tart. Az ország legjobb csodadoktorai és kuruzslói gyűlnek össze egy helyen, hogy bemutassák gyógyító tudományukat és gyógyitalaikat. Büdös, izzadó lábak, honvágy, csuklás és szerelmi betegség - mindenre van gyógymódjuk. Minden sarlatán saját gyógyitalt főz. A gyógyitalok elkészítéséhez a játékosok összetevőket húznak a saját zsákjukból, amíg úgy nem gondolják, hogy a tökéletes gyógyital elkészült. De csak óvatoson: picivel több ezekből a speciális összetevőkből, és az egész edény felrobbanhat! Szóval meg kell találni a megfelelő időt a megálláshoz, mielőtt túl késő lenne, és talán egy kisebb adagot kell elsőre készíteni, hogy a nyereségből értékesebb összetevőket kereshessenek később. Így a játékos zsákja fokozatosan töltődik fel egyre értékesebb, hasznosabb összetevőkkel, és így a következő bájital még értékesebb lehet. https://youtu.be/83GNTJzrcRw
  • Mi sem szemlélteti úgy a természet szépségét, mint egy Arborétum vibráló színkavalkádja. Az Arborétumba látogatók számára tervezhettek színpompás rügyekkel és levelekkel szegélyezett sétaútvonalakat. Az élénk cseresznyevirág, az illatos som és a tekintélyes tölgy mind-mind helyet kapnak ezen a békés helyen. Ám a harmonikus légkör mögött egy igazi versengésre ösztönző játék rejtezik. El kell döntenetek, mely kártyáitokat helyezitek el Arborétumotokban, és hogy melyeket tartjátok meg a kezetekben, mivel csak a legtapasztaltabb arborétumvezető nyerheti el a természet legnagyobb rajongója címet. Az Arborétum nemcsak egy gyönyörűen illusztrált kártyás társasjáték, hanem egy gyors, érdekes, egyszerű szabályokkal rendelkező kihívás, melyben komoly döntési helyzeteket kell menedzselnünk az utolsó pillanatig. Az Arborétum az utóbbi idők egyik legizgalmasabb és legkülönlegesebb kártyajátéka, mely a kétszemélyes játékmódban is kiválóan működik. Az egyedi, már-már művészi grafikával rendelkező kártyajáték már meg is vásárolható! + Ehhez a játékhoz igénybe veheted a Vagabund VIP kedvezményünket: 💎 VIP VAGABUND akció: Ha szeretnél az előrendelésedhez adni további VAGABUND társasjátékokat szuperkedvezményesen, most megteheted! Keresd a VIP VAGABUND logóval ellátott játékokat, és tedd a kosárba! 1 db társasjáték esetén a kedvezmény -5%, 2 db VIP VAGABUND játék esetén -10% a kedvezmény MINDKÉT játékra, 3 db VIP VAGABUND társasjáték esetén pedig immáron -15% a kedvezmény MINDHÁROM játékra! Próbáld ki, köszi és jó játékot! 🙂 Köszi a rendelést! 🙂 És már itt is van egy magyar nyelvű bemutató az Arborétumról - Győri Zolitól: https://youtu.be/Ms8kdWJ2VhM Rövid szabály, gyönyörű kártyák és ravasz játékmenet - ez az ARBORETUM! Az alábbi nagyon szép és hangulatos bemutatót a DRAFT társasjátékos vlog készítette: https://youtu.be/Nyebx8J2d5s Minden játékos egy sétaútvonalat épít önmaga előtt, minél hosszabb a sorozata, annál több pontot érhet el a játék végén. Egy sor akkor számít érvényesnek, ha növekvő, vagy csökkenő számsorozat és a kezdő és végső kártya ugyanolyan fafajtából áll. Tulajdonképpen különböző színű, de egymásba kapcsolódó sorozatokat kell egymásba fűznünk - ha tudunk. A játék érdekessége abból áll, hogy nemcsak a sétaútvonalunkat kell okosan menedzselnünk, hanem ügyelnünk kell arra, hogy milyen lapokat dobunk el minden körben és tartunk meg a játék végére a kezünkben, mert a végső pontozásnál ezekkel a kártyalapokkal próbáljuk érvényesíteni a sorozatainkat. Minden körben azokat a kártyákat eldobjuk, amelyekre nincs szükségünk, de abban biztosak lehetünk, hogy ezeket a lapokat más játékosok boldogan felveszik és beillesztik a sétaútvonalukba, sok-sok pontot szerezve ezzel... A játék végén csak az a játékos kap pontot a sétaútvonaláért, aki abból a fafajtából a legértékesebbet meg is tudja tartani a kezében. Összegezve: a legnagyobb dilemma a játékban az, amit meg kell oldanunk, hogy milyen fafajtákat gyűjtünk önmagunk előtt a legjobb kombinációban, milyen kártyákat dobunk el, ami másnak jó, és mit tartunk meg a játék végi pontozáshoz. Ötletes, kombinatív, gyönyörű és szórakoztató - jó játékot!  
  • Összecsukható, zöld bársony kockadobó tálca, hátoldala bőrből készült, 25,4 cm x 25,4 cm (kiterített) méretben. Praktikus és hasznos, egy kicsi luxus...
  • Összecsukható, vörös bársony kockadobó tálca, hátoldala bőrből készült, 25,4 cm x 25,4 cm  méretben.
  • Terra Mystica: Fire & Ice has the original factions brace themselves for new competitors: Yetis – the masters of power, Ice Maidens – who adore their Temples, Acolytes – whose entire life is focused on the cults, and Dragonlords – who use their power to create volcanoes. And as if this wasn't enough, there are two more factions, Shapeshifters and Riverwalkers, who ignore the most basic of rule of one faction, one terrain type. (Inconceivable to the Halflings!) https://youtu.be/OkZqN-llbxc
  • PARKS NIGHTFALL - most színes, nyomtatott magyar szabályt adunk ajándékba a játék mellé! Ha alapjátékot is szeretnél a webshopban megtalálod! Welcome to PARKS Expansion: Nightfall. In Nightfall, you'll find new Park Cards featuring new rewards and all new artwork from the Fifty-Nine Parks Print Series, including the 17 parks not represented in the base game. This expansion also includes new Year Cards and Bonus Scoring opportunities, and you'll get to experience the trail in a brand new way with the new Camping mechanic. PARKS is a celebration of our National Parks featuring illustrious art from Fifty-Nine Parks. In PARKS, players will take on the role of two hikers as they trek through different trails across four seasons of the year. While on the trail, these hikers will take actions and collect memories of the places your hikers visit. These memories are represented by various resource tokens like mountains and forests. Collecting these memories in sets will allow players to trade them in to visit a National Park at the end of each hike. Each trail represents one season of the year, and each season, the trails will change and grow steadily longer. The trails, represented by tiles, get shuffled in between each season and laid out anew for the next round. Resources can be tough to come by especially when someone is at the place you’re trying to reach! Campfires allow you to share a space and time with other hikers. Canteens and Gear can also be used to improve your access to resources through the game. It’ll be tough to manage building up your engine versus spending resources on parks, but we bet you’re up to the challenge. Welcome to PARKS! https://youtu.be/mucxJ0qaGiE
  • Brass: Lancashire — first published as Brass — is an economic strategy game that tells the story of competing cotton entrepreneurs in Lancashire during the industrial revolution. You must develop, build, and establish your industries and network so that you can capitalize demand for iron, coal and cotton. The game is played over two halves: the canal phase and the rail phase. To win the game, score the most victory points (VPs), which are counted at the end of each half. VPs are gained from your canals, rails, and established (flipped) industry tiles. Each round, players take turns according to the turn order track, receiving two actions to perform any of the following:
    1. Build an industry tile
    2. Build a rail or canal
    3. Develop an industry
    4. Sell cotton
    5. Take a loan
    At the end of a player's turn, they replace the two cards they played with two more from the deck. Turn order is determined by how much money a player spent on the previous turn, from lowest spent first to highest spent. This turn order mechanism opens some strategic options for players going later in the turn order, allowing for the possibility of back-to-back turns. After all the cards have been played the first time (with the deck size being adjusted for the number of players), the canal phase ends and a scoring round commences. After scoring, all canals and all of the lowest level industries are removed for the game, after which new cards are dealt and the rail phase begins. During this phase, players may now occupy more than one location in a city and a double-connection build (though expensive) is possible. At the end of the rail phase, another scoring round takes place, then a winner is crowned. The cards limit where you can build your industries, but any card can be used for the develop, sell cotton or build connections actions. This leads to a strategic timing/storing of cards. Resources are common so that if one player builds a rail line (which requires coal) they have to use the coal from the nearest source, which may be an opponent's coal mine, which in turn gets that coal mine closer to scoring (i.e., being utilized). Brass: Lancashire, the 2018 edition from Roxley Games, reboots the original Warfrog Games edition of Brass with new artwork and components, as well as a few rules changes:
    • The virtual link rules between Birkenhead have been made optional.
    • The three-player experience has been brought closer to the ideal experience of four players by shortening each half of the game by one round and tuning the deck and distant market tiles slightly to ensure a consistent experience.
    • Two-player rules have been created and are playable without the need for an alternate board.
    • The level 1 cotton mill is now worth 5 VP to make it slightly less terrible.
    https://youtu.be/K6oAPmv-O1k
  • The factions of Terra Mystica have opened their doors for business beyond the trading post in Terra Mystica: Merchants of the Seas. More trade flows between the factions with their brand new ships sailing on the rivers. A new large building, the shipyard, upgrades your shipping or range and produces ships with twenty faction board extensions. Factions that export will receive VP and resources depending on the building they deliver to. Factions importing and receiving an opponent's ship will gain power. Ships will dig and build in adjacent hexes, so watch out! Ships can also be consumed and form new Dwellings. The ship movement and Dwelling actions add a new tactical movement element to the already deep strategy of Terra Mystica while maintaining perfect information. The factions must also adjust to an entire new set of 12 round scoring tiles, four new Ship related Favors, three new bonus tiles, three additional power actions, town tiles, and two maps: Loon Lakes and Fjords. The maps and most of the round scoring may also used be used with the base game if desired. The Fire and Ice expansion is not required, but the material for them is provided. https://youtu.be/2Bmoxwp8ZBU
  • Akció!
    VAGABUND EXPRESSZ - TÁRSASJÁTÉK KLUBOK SZÁMÁRA! Sziasztok Farkasok! 2 évvel ezelőtt megjelent az Acélmágnás társasjátékunk és ehhez kapcsolódóan egy Turnéra indultunk, ahol bemutattam a játékot! A Turné jól sikerült, de nem sok helyre tudtam eljutni, pedig - a visszajelzések alapján - igény lett volna rá. A TJŰ-n is azt tapasztaltam, hogy sorok álltak a Vagabund játékoknál, és sem hely, sem pedig elég idő nem volt, hogy a játékosok ki tudjanak minden, számunkra érdekes játékot próbálni és gazdagodjanak egy jó kis játékélménnyel... Azóta gondolkodtam, hogyan lehetne megvalósítani azt, hogy a játékosok nyugodt környezetben, egymás között ki tudják próbálni az új (Jeruzsálem: Anno Domini, Farkasok, Sör és kenyér, A Hajsza) és a régebbi játékainkat is (Acélmágnás, Föld és víz). Nem tudom, hogy megtaláltam-e a megoldást, mindenesetre 2024-ben tegyünk egy próbát! Az ötlet: összekészítek 3 különböző doboz, válogatott VAGABUND társasjátékot, és KÖLCSÖNADOM! Kísérleti jelleggel 2 hónapig a következő három doboz járna kézről-kézre, klubról klubra, majd a tapasztalatok alapján újraindítjuk a Vagabund expresszt, tovább növelném a választható dobozokat és kerülnek majd bele új játékok is!   Minden csomagból 8-8 klubnak tudok küldeni - első körben, utána le kell zárjam a lehetőséget, majd a kísérleti kör után újraindítjuk!

    #JERUZSÁLEM: ANNO DOMINI pakk tartalma:

    JERUZSÁLEM: Anno Domini Go for LNG! A Hajsza Virágvarázs

      CÉL: olyan Társasjáték klubokba szeretném eljuttatni ezt a doboznyi Vagabund társasjátékokat, ahol 2 hét idő áll majd rendelkezésre, hogy a játékosok annyi játékot próbáljanak ki, amennyit csak tudnak, vagy akarnak - remélhetőleg persze  minél többet! Minden játék magyar nyelvű, szinte minden játék megtalálható a forgalomban, kivéve a Go for LNG!, amely egy exclusive játék, néhány évvel ezelőtt jelent meg, saját tervezés, de a nagyközönség még csak Szekeres Feri bemutatója kapcsán ismerheti, normál, üzleti forgalomba nem került, játékosok most először találkozhatnak vele :) Ki NE jelentkezzen: a Vagabund Expressz kifejezetten klubok számára van meghirdetve, vagyis ha szűk, baráti körrel játszotok, akkor azt javaslom, hogy kövessétek az Expressz útját és látni fogjátok, hogy hova érkezik be, és abban a klubban ki tudjátok próbálni! Kikre számítok: a legjobb az lenne, ha olyan Társasjáték klubok jelentkeznének (egyelőre országhatáron belül), akik nagyobb létszámmal szoktak időnként összejönni és játszani és szívesen kipróbálnák azokat a Vagabund játékokat, amelyeket még nem ismernek. Hogyan jelentkezhetek? - meg kellene rendelni a Vagabund Expresszt, mintha csak egy játékot rendelnél a webshopban, a rendelő személye a klub hivatalos kontaktszemélye kellene, hogy legyen, vagyis a vezetője, akivel tudok majd egyeztetni a szállításokról, és felel a játékokért, stb. NEM KELL egyesületnek lenned, magánszemély is lehetsz, a lényeg, hogy minél többen tudjatok játszani a játékokkal! A megrendelés után felvesszük a kapcsolatot, be kellene mutatni a klubok röviden, kérni fogom majd a FB oldalatok, stb, hogy lehessen látni, mennyire komoly és mennyire aktívan játszik a klub. Miért van az ellenőrzésre szükség? - Őrült egyszerű, az lenne a jó, ha egy 5-6 fős csapat nem stoppolná le a játékokat, miközben sokan várnak rá, hogy tudjanak játszani, és mivel csak 3 doboz lesz egyelőre, kísérleti jelleggel úton, fontos lenne, hogy ne hasaljon el valahol ez a szándék, köszi. Hogyan működik? A megrendelés és megbeszélés után kialakul egy frankó útvonal, hogy merre és mikor járnak majd a dobozok az országban, melyik klubokba tud eljutni. Én indítom a három dobozt, ami 1 nap alatt megérkezik a választott klubba, ott szépen, ki kell csomagolni és a 2 hét időintervallum utolsó napjáig lehet a Vaga játékokkal játszani, majd a fordulónapon el kell a következő célpont irányába indítani a dobozt! Mi a költsége? - Egyetlen költség van, a fordulónapon el kell juttatnod a következő megállóba, klubba a dobozt a Vagabund játékokkal. Ez lehet posta, futárszolgálat, vagy akár személyesen is átadhatod. Én majd úgy próbálom megszervezni, hogy közel eső helyek kerüljenek egymás mellé, így lehet, hogy költségbe sem kerül. Ez a költség a mindig a feladó klubot terheli, a doboz kb 5 kg-os, postán feladva kb 3 000 Ft-os költség maximum. Nagyon fontos: ha ezt a költséget nem vállalod, akkor légyszi, ne is jelentkezz, köszi! Mit szeretnék kérni? Közös hobbink a társasjátékozás, megbízunk egymásban, én rátok bízom kölcsönbe a társasjátékokat, légyszi, vigyázzatok rá, mert a következő állomáson is szeretnének játszani hibátlan, hiánytalan játékokkal. Szuperköszi! Röviden, ez egy lehetőség, ha szeretnéd kipróbálni, megnézni a Vagabund kiadó játékait, és van egy aktív klubod, akkor be tudsz nevezni, ki tudod próbálni a játékokat, mindössze annyi a kérés, hogy vigyázzatok rá, és a fordulónapon tovább kell küldened, szállítanod a saját költségeden a következő állomásra! Ha tetszik ez az ötlet, ez a lehetőség, akkor szuper! És még egy dolog, hogy követhető legyen más játékosok számára (akik akár a közelben laknak és be is kapcsolódhatnak hozzátok), be kellene lépni a Facebook-on a Vagabund kiadó baráti körébe, ahol be kellene majd jelentkezni egy bemutatkozó poszttal, például: halló, üdv Tolnából, 20-an vagyunk a klubban és megérkezett a Vagabund expressz! Majd a fordulónap után kellene egy újabb poszt, hogy halló, ez tetszett, ez nem tetszett és továbbküldtük Győrbe a játékokat! ...és így járnának kézről-kézre, klubról klubra a játékok. Szóval, szeretnék létrehozni egy kis, lazán kapcsolódó közösséget, ahol jobban megismernénk egymást, köszi! Ha letelik az első kb négy hónap, akkor megbeszéljük a tapasztalatokat, és a segítségetekkel lépünk tovább, bekapcsolódnak új játékok is s körforgásra: Kutná Hora: Az Ezüstváros, Amritsar: Az Aranytemplom, stb.  
  • Akció!
    VAGABUND EXPRESSZ - TÁRSASJÁTÉK KLUBOK SZÁMÁRA! Sziasztok Farkasok! 2 évvel ezelőtt megjelent az Acélmágnás társasjátékunk és ehhez kapcsolódóan egy Turnéra indultunk, ahol bemutattam a játékot! A Turné jól sikerült, de nem sok helyre tudtam eljutni, pedig - a visszajelzések alapján - igény lett volna rá. A TJŰ-n is azt tapasztaltam, hogy sorok álltak a Vagabund játékoknál, és sem hely, sem pedig elég idő nem volt, hogy a játékosok ki tudjanak minden, számunkra érdekes játékot próbálni és gazdagodjanak egy jó kis játékélménnyel... Azóta gondolkodtam, hogyan lehetne megvalósítani azt, hogy a játékosok nyugodt környezetben, egymás között ki tudják próbálni az új (Jeruzsálem: Anno Domini, Farkasok, Sör és kenyér, A Hajsza) és a régebbi játékainkat is (Acélmágnás, Föld és víz). Nem tudom, hogy megtaláltam-e a megoldást, mindenesetre 2024-ben tegyünk egy próbát! Az ötlet: összekészítek 3 különböző doboz, válogatott VAGABUND társasjátékot, és KÖLCSÖNADOM! Kísérleti jelleggel 2 hónapig a következő három doboz járna kézről-kézre, klubról klubra, majd a tapasztalatok alapján újraindítjuk a Vagabund expresszt, tovább növelném a választható dobozokat és kerülnek majd bele új játékok is!   Minden csomagból 8-8 klubnak tudok küldeni - első körben, utána le kell zárjam a lehetőséget, majd a kísérleti kör után újraindítjuk!

    #FARKASOK pakk tartalma:

    Farkasok Go for LNG! Föld és víz Virágvarázs

    CÉL: olyan Társasjáték klubokba szeretném eljuttatni ezt a doboznyi Vagabund társasjátékokat, ahol 2 hét idő áll majd rendelkezésre, hogy a játékosok annyi játékot próbáljanak ki, amennyit csak tudnak, vagy akarnak - remélhetőleg persze  minél többet! Minden játék magyar nyelvű, szinte minden játék megtalálható a forgalomban, kivéve a Go for LNG!, amely egy exclusive játék, néhány évvel ezelőtt jelent meg, saját tervezés, de a nagyközönség még csak Szekeres Feri bemutatója kapcsán ismerheti, normál, üzleti forgalomba nem került, játékosok most először találkozhatnak vele :) Ki NE jelentkezzen: a Vagabund Expressz kifejezetten klubok számára van meghirdetve, vagyis ha szűk, baráti körrel játszotok, akkor azt javaslom, hogy kövessétek az Expressz útját és látni fogjátok, hogy hova érkezik be, és abban a klubban ki tudjátok próbálni! Kikre számítok: a legjobb az lenne, ha olyan Társasjáték klubok jelentkeznének (egyelőre országhatáron belül), akik nagyobb létszámmal szoktak időnként összejönni és játszani és szívesen kipróbálnák azokat a Vagabund játékokat, amelyeket még nem ismernek. Hogyan jelentkezhetek? - meg kellene rendelni a Vagabund Expresszt, mintha csak egy játékot rendelnél a webshopban, a rendelő személye a klub hivatalos kontaktszemélye kellene, hogy legyen, vagyis a vezetője, akivel tudok majd egyeztetni a szállításokról, és felel a játékokért, stb. NEM KELL egyesületnek lenned, magánszemély is lehetsz, a lényeg, hogy minél többen tudjatok játszani a játékokkal! A megrendelés után felvesszük a kapcsolatot, be kellene mutatni a klubok röviden, kérni fogom majd a FB oldalatok, stb, hogy lehessen látni, mennyire komoly és mennyire aktívan játszik a klub. Miért van az ellenőrzésre szükség? - Őrült egyszerű, az lenne a jó, ha egy 5-6 fős csapat nem stoppolná le a játékokat, miközben sokan várnak rá, hogy tudjanak játszani, és mivel csak 3 doboz lesz egyelőre, kísérleti jelleggel úton, fontos lenne, hogy ne hasaljon el valahol ez a szándék, köszi. Hogyan működik? A megrendelés és megbeszélés után kialakul egy frankó útvonal, hogy merre és mikor járnak majd a dobozok az országban, melyik klubokba tud eljutni. Én indítom a három dobozt, ami 1 nap alatt megérkezik a választott klubba, ott szépen, ki kell csomagolni és a 2 hét időintervallum utolsó napjáig lehet a Vaga játékokkal játszani, majd a fordulónapon el kell a következő célpont irányába indítani a dobozt! Mi a költsége? - Egyetlen költség van, a fordulónapon el kell juttatnod a következő megállóba, klubba a dobozt a Vagabund játékokkal. Ez lehet posta, futárszolgálat, vagy akár személyesen is átadhatod. Én majd úgy próbálom megszervezni, hogy közel eső helyek kerüljenek egymás mellé, így lehet, hogy költségbe sem kerül. Ez a költség a mindig a feladó klubot terheli, a doboz kb 5 kg-os, postán feladva kb 3 000 Ft-os költség maximum. Nagyon fontos: ha ezt a költséget nem vállalod, akkor légyszi, ne is jelentkezz, köszi! Mit szeretnék kérni? Közös hobbink a társasjátékozás, megbízunk egymásban, én rátok bízom kölcsönbe a társasjátékokat, légyszi, vigyázzatok rá, mert a következő állomáson is szeretnének játszani hibátlan, hiánytalan játékokkal. Szuperköszi! Röviden, ez egy lehetőség, ha szeretnéd kipróbálni, megnézni a Vagabund kiadó játékait, és van egy aktív klubod, akkor be tudsz nevezni, ki tudod próbálni a játékokat, mindössze annyi a kérés, hogy vigyázzatok rá, és a fordulónapon tovább kell küldened, szállítanod a saját költségeden a következő állomásra! Ha tetszik ez az ötlet, ez a lehetőség, akkor szuper! És még egy dolog, hogy követhető legyen más játékosok számára (akik akár a közelben laknak és be is kapcsolódhatnak hozzátok), be kellene lépni a Facebook-on a Vagabund kiadó baráti körébe, ahol be kellene majd jelentkezni egy bemutatkozó poszttal, például: halló, üdv Tolnából, 20-an vagyunk a klubban és megérkezett a Vagabund expressz! Majd a fordulónap után kellene egy újabb poszt, hogy halló, ez tetszett, ez nem tetszett és továbbküldtük Győrbe a játékokat! ...és így járnának kézről-kézre, klubról klubra a játékok. Szóval, szeretnék létrehozni egy kis, lazán kapcsolódó közösséget, ahol jobban megismernénk egymást, köszi! Ha letelik az első kb négy hónap, akkor megbeszéljük a tapasztalatokat, és a segítségetekkel lépünk tovább, bekapcsolódnak új játékok is s körforgásra: Kutná Hora: Az Ezüstváros, Amritsar: Az Aranytemplom, stb.  
  • Akció!
    VAGABUND EXPRESSZ - TÁRSASJÁTÉK KLUBOK SZÁMÁRA! Sziasztok Farkasok! 2 évvel ezelőtt megjelent az Acélmágnás társasjátékunk és ehhez kapcsolódóan egy Turnéra indultunk, ahol bemutattam a játékot! A Turné jól sikerült, de nem sok helyre tudtam eljutni, pedig - a visszajelzések alapján - igény lett volna rá. A TJŰ-n is azt tapasztaltam, hogy sorok álltak a Vagabund játékoknál, és sem hely, sem pedig elég idő nem volt, hogy a játékosok ki tudjanak minden, számunkra érdekes játékot próbálni és gazdagodjanak egy jó kis játékélménnyel... Azóta gondolkodtam, hogyan lehetne megvalósítani azt, hogy a játékosok nyugodt környezetben, egymás között ki tudják próbálni az új (Jeruzsálem: Anno Domini, Farkasok, Sör és kenyér, A Hajsza) és a régebbi játékainkat is (Acélmágnás, Föld és víz). Nem tudom, hogy megtaláltam-e a megoldást, mindenesetre 2024-ben tegyünk egy próbát! Az ötlet: összekészítek 3 különböző doboz, válogatott VAGABUND társasjátékot, és KÖLCSÖNADOM! Kísérleti jelleggel 2 hónapig a következő három doboz járna kézről-kézre, klubról klubra, majd a tapasztalatok alapján újraindítjuk a Vagabund expresszt, tovább növelném a választható dobozokat és kerülnek majd bele új játékok is! Minden csomagból 8-8 klubnak tudok küldeni - első körben, utána le kell zárjam a lehetőséget, majd a kísérleti kör után újraindítjuk!

    # SÖR ÉS KENYÉR pakk tartalma:

    Sör és kenyér Acélmágnás Port Royal Big Box A Hajsza Föld és víz Virágvarázs

      CÉL: olyan Társasjáték klubokba szeretném eljuttatni ezt a doboznyi Vagabund társasjátékokat, ahol 2 hét idő áll majd rendelkezésre, hogy a játékosok annyi játékot próbáljanak ki, amennyit csak tudnak, vagy akarnak - remélhetőleg persze  minél többet! Minden játék magyar nyelvű, szinte minden játék megtalálható a forgalomban, kivéve a Go for LNG!, amely egy exclusive játék, néhány évvel ezelőtt jelent meg, saját tervezés, de a nagyközönség még csak Szekeres Feri bemutatója kapcsán ismerheti, normál, üzleti forgalomba nem került, játékosok most először találkozhatnak vele :) Ki NE jelentkezzen: a Vagabund Expressz kifejezetten klubok számára van meghirdetve, vagyis ha szűk, baráti körrel játszotok, akkor azt javaslom, hogy kövessétek az Expressz útját és látni fogjátok, hogy hova érkezik be, és abban a klubban ki tudjátok próbálni! Kikre számítok: a legjobb az lenne, ha olyan Társasjáték klubok jelentkeznének (egyelőre országhatáron belül), akik nagyobb létszámmal szoktak időnként összejönni és játszani és szívesen kipróbálnák azokat a Vagabund játékokat, amelyeket még nem ismernek. Hogyan jelentkezhetek? - meg kellene rendelni a Vagabund Expresszt, mintha csak egy játékot rendelnél a webshopban, a rendelő személye a klub hivatalos kontaktszemélye kellene, hogy legyen, vagyis a vezetője, akivel tudok majd egyeztetni a szállításokról, és felel a játékokért, stb. NEM KELL egyesületnek lenned, magánszemély is lehetsz, a lényeg, hogy minél többen tudjatok játszani a játékokkal! A megrendelés után felvesszük a kapcsolatot, be kellene mutatni a klubok röviden, kérni fogom majd a FB oldalatok, stb, hogy lehessen látni, mennyire komoly és mennyire aktívan játszik a klub. Miért van az ellenőrzésre szükség? - Őrült egyszerű, az lenne a jó, ha egy 5-6 fős csapat nem stoppolná le a játékokat, miközben sokan várnak rá, hogy tudjanak játszani, és mivel csak 3 doboz lesz egyelőre, kísérleti jelleggel úton, fontos lenne, hogy ne hasaljon el valahol ez a szándék, köszi. Hogyan működik? A megrendelés és megbeszélés után kialakul egy frankó útvonal, hogy merre és mikor járnak majd a dobozok az országban, melyik klubokba tud eljutni. Én indítom a három dobozt, ami 1 nap alatt megérkezik a választott klubba, ott szépen, ki kell csomagolni és a 2 hét időintervallum utolsó napjáig lehet a Vaga játékokkal játszani, majd a fordulónapon el kell a következő célpont irányába indítani a dobozt! Mi a költsége? - Egyetlen költség van, a fordulónapon el kell juttatnod a következő megállóba, klubba a dobozt a Vagabund játékokkal. Ez lehet posta, futárszolgálat, vagy akár személyesen is átadhatod. Én majd úgy próbálom megszervezni, hogy közel eső helyek kerüljenek egymás mellé, így lehet, hogy költségbe sem kerül. Ez a költség a mindig a feladó klubot terheli, a doboz kb 5 kg-os, postán feladva kb 3 000 Ft-os költség maximum. Nagyon fontos: ha ezt a költséget nem vállalod, akkor légyszi, ne is jelentkezz, köszi! Mit szeretnék kérni? Közös hobbink a társasjátékozás, megbízunk egymásban, én rátok bízom kölcsönbe a társasjátékokat, légyszi, vigyázzatok rá, mert a következő állomáson is szeretnének játszani hibátlan, hiánytalan játékokkal. Szuperköszi! Röviden, ez egy lehetőség, ha szeretnéd kipróbálni, megnézni a Vagabund kiadó játékait, és van egy aktív klubod, akkor be tudsz nevezni, ki tudod próbálni a játékokat, mindössze annyi a kérés, hogy vigyázzatok rá, és a fordulónapon tovább kell küldened, szállítanod a saját költségeden a következő állomásra! Ha tetszik ez az ötlet, ez a lehetőség, akkor szuper! És még egy dolog, hogy követhető legyen más játékosok számára (akik akár a közelben laknak és be is kapcsolódhatnak hozzátok), be kellene lépni a Facebook-on a Vagabund kiadó baráti körébe, ahol be kellene majd jelentkezni egy bemutatkozó poszttal, például: halló, üdv Tolnából, 20-an vagyunk a klubban és megérkezett a Vagabund expressz! Majd a fordulónap után kellene egy újabb poszt, hogy halló, ez tetszett, ez nem tetszett és továbbküldtük Győrbe a játékokat! ...és így járnának kézről-kézre, klubról klubra a játékok. Szóval, szeretnék létrehozni egy kis, lazán kapcsolódó közösséget, ahol jobban megismernénk egymást, köszi! Ha letelik az első kb négy hónap, akkor megbeszéljük a tapasztalatokat, és a segítségetekkel lépünk tovább, bekapcsolódnak új játékok is s körforgásra: Kutná Hora: Az Ezüstváros, Amritsar: Az Aranytemplom, stb.  
  • Meghalt a király! Mi történhetett? Na, ne firtassuk, senki sem tudja pontosan, mi történt tegnap éjszaka, de reggelre egy boros hordóban találták meg fejjel előre… Szóval, nincs királyunk, bármi is történt, örökösök nélkül távozott, így a Birodalom 5 frakciójára maradt a feladat, hogy megválasszák az új királyt: téged vagy az ellenfeled. Vajon képes leszel elnyerni a Birodalom frakcióinak támogatását? CLAIM prémium kártyavédő a CLAIM Univerzum összes kártyájára! https://youtu.be/LktEpDE4I_Q  
  • A GO for LNG! játékban földgázkereskedőket alakítunk, akik saját ügyességük és piaci rátermettségük segítségével földgázbeszerzési és -értékesítési üzleteket kötnek, azaz különböző kitermelési területekről cseppfolyósított földgázt, LNG-t vásárolnak, utána szállítanak, majd adnak el a felvevő piacokon (értékesítési helyszíneken) – lehetőleg minél több haszonnal.
    A győztes több forduló után az lesz, aki a legtöbb pénzt gyűjtötte össze.

    A játékban állandóan változó körülmények között – viszont szórakoztató és könnyen tanulható szabályok mellett – kell a legoptimálisabb döntéseket meghoznunk célunk elérése érdekében.

     
    A JÁTÉK CÉLJA

    A játékosok földgáz-értékesítési szerződéseket kötnek különböző felvevő piacokkal (értékesítési helyszínekkel), hogy azok szükségleteit kiszolgálva minél több profithoz jussanak. Ám a szerződések megkötésekor bölcsen kell mérlegelniük, mivel a piac aktuális helyzetétől függően egy-egy szerződés akár rendkívül kedvezőtlen helyzetbe is hozhatja őket. Az a földgázkereskedő lesz a győztes, aki a játék végre minimum 5 szerződés teljesítésével a legtöbb pénzt tudja felhalmozni.

    Figyelem! A játék kereskedelmi forgalomba nem kerül!

    https://youtu.be/J_pT0rp_5xI

  • Egizia: Shifting Sands is an updated version of the beloved strategy game Egizia. Players travel down the Nile, placing boats as they go, to collect resources that will help them construct some of Egypt's most famous monuments. With new monuments to build, new cards to collect, and a constantly shifting river, Egizia: Shifting Sands Edition is a streamlined, modern update that both longtime fans and new players can easily pick up and enjoy. In Egizia, players must place their pawns following the course of the Nile, moving northwards. In this way, each placement not only blocks the opponents from choosing the same square (except monuments, where multiple players are always allowed), but also forces the player to place their remaining pawns only on the squares below the one they just occupied. When the placement phase is over, the workers of the players (which are separate from the pawns) must be fed with the grain produced in the fields. The production of each field is based on the floods of the Nile, so some fields may not give grain each turn. If a player doesn't have enough grain for all their workers, they must buy it with victory points. After that, stones are received from the owned quarries and used to build the monuments (if the right to do so was reserved earlier) along with the workers. In this new edition, players each get a chance to build across the Colonnade, a new monument. The more columns you build, the better powers you unlock to help you on the river. Perhaps once per turn you can place boats on occupied river spaces or upstream, or gain an extra point each time you place bricks in monuments. With randomized rewards from game to game, the Colonnade is a dynamic new monument to shake up traditional gameplay. Below the Colonnade, where the graves once stood, lie the mysterious statues — a new monument unlike anything else in Egizia. These tiny build sites are cheaper than any other monument, but they hold the potential for high reward if you fulfill their requirements. Players must plan early as they can place only one brick in a statue per round, and each level they build has more strenuous requirements for endgame bonuses. Egizia: Shifting Sands keeps all the painstaking risk/reward decisions of the original Egizia and adds new depths of strategy, balance, and gameplay for a fresh twist on a timeless classic. https://youtu.be/BMhQ-ni95cQ
  • Stellar

    8 490 Ft
    Space! For millennia, humans have marveled at the cosmos. Modern astronomy gives us valuable insight about what’s happening in the universe, but there is still a sense of wonder to be had in looking up at the expanse above us. In Stellar, you are stargazers, calibrating your telescopes to bring into view celestial objects of various types — planets, moons, asteroids, interstellar clouds, black holes, even satellites — as you create a beautiful display of the night sky! You have eleven rounds to play cards to your telescope and notebook, building a night sky tableau. After that, you'll calculate your points, and the stargazer with the most point wins! Nézzétek meg Molnár Peti DRAFT vlogjának Hidden Gem videóját, nagyon alaposan és szépen bemutatja ezt a különleges kis játékot! https://youtu.be/wYicCeskq78 https://youtu.be/jzdNS0_pWhM
  • CLAIM társasjáték letölthető segédletek és játékszabályok - szóval, minden, ami CLAIM!
    • CLAIM Hősök, Helyszínek és Varázstárgyak - magyar szabályösszesítő segédlet
    • CLAIM - promók magyar nyelvű játékszabálya
    • CLAIM - Na, ki a király? - magyar kiadás - játékszabály
    • CLAIM2 - Ki lesz az új király? - magyar kiadás - játékszabály
    • CLAIM - Félelem - Na, ki a sötét? - magyar kiadás - játékszabály
    • CLAIM - JEGES pakli - Na, ki fagyok én? - magyar kiadás - játékszabály
    • CLAIM - MAGIC - angol kiadás - magyar játékszabály
    • CLAIM - MERCENARIES - angol kiadás - magyar játékszabály
    • CLAIM - MAPS - angol kiadás - magyar játékszabály
    • CLAIM - FIRE - angol kiadás - magyar játékszabály
    CLAIM - szupergyors, szórakoztató, taktikus kártyajáték, cserélgethető kártyalapokkal és humoros, kedves fantasy grafikával. Ha nem ismered a játékot, olvass lentebb, ha ismered, akkor az ajánlatunk pont Neked szól! Az új király meghalt, és csak egy évet töltött a trónon! Nem túl hosszú élet egy király számára. Most öt új frakció csatlakozott a hatalmi harcokhoz, hogy megszerezzék a trónt. A gnómoknak fogsz kedvezni, feltételezvén, hogy megvédenek az óriások dübörgő lépteitől? Kihasználod a látnokok bölcsességét? Magadhoz tudod édesgetni a félénk trollokat, hogy támogassák az ügyedet? Vagy a sárkányok erejére támaszkodsz? Elővigyázattal válassz támogatókat és követeld a trónt! A CLAIM kártyajáték Univerzuma több pakli kártyából áll, a Claim, a Claim 2 és a Claim Erősítés játékokat kombinálhatjuk egymással, így a kártyapaklit új összeállításokban is használhatjuk a játékok során. Különleges játékélmény felfedezni a különböző frakciók egymásra gyakorolt hatásait, ráadásul a játék akár 3-4 személlyel is játszható ezután! A CLAIM egy gyors, mindössze 25 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, melyben meg kell győznünk a frakciókat, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Goblinok, Lovagok, Élőhalottak, Törpök, Alakváltók, Gnómok, Óriások, Sárkányok, Trollok, Vámpírok, Látnokok és megannyi bájos fantasy lény... és mindez kedves, humoros grafikával! A CLAIM 2 új szabályainak köszönhetően már 3-4 játékos is játszhatja a kártyajátékot! A CLAIM sorozat minden részéhez elkészült a hivatalos magyar nyelvű szabály, letöltheted! https://youtu.be/LktEpDE4I_Q https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM https://youtu.be/Ii38NR8VNd0 https://youtu.be/pxtcBbRCBKw
  • Bármelyik kockajátékoz kompatibilis... - kockadobó bőrpohár - barna színű, varrott, elég tartós, én a sajátomat 31 évvel ezelőtt vettem...:-)
  • Star Realms is a spaceship combat deck-building game.

    Star Realms is a fast paced deck-building card game of outer space combat. It combines the fun of a deck-building game with the interactivity of Trading Card Game style combat. As you play, you make use of Trade to acquire new Ships and Bases from the cards being turned face up in the Trade Row from the Trade Deck. You use the Ships and Bases you acquire to either generate more Trade or to generate Combat to attack your opponent and their bases. When you reduce your opponent’s score (called Authority) to zero, you win!

    Multiple decks of Star Realms and/or Star Realms Colony Wars one for every two people, allows up to six players to play a variety of scenarios. Also, in the newest version, there are new ways to play that allow up to 6 players with modes like Boss, Hunter, and Free for All. You can also add Star Realms Colony Wars to the deck to make it 4 players. This is the first game of the Star Realms series.

    https://youtu.be/rAkYJnQ8Z-I

  • Az erdő közepén állva mély lélegzetet veszel. Érzed, hogy a mai lesz a szerencsenapod. Az elmúlt héten a napsütés és az eső váltogatta egymást, tökéletes környezetet teremtve egy kellemes gombaszedéshez. A helyiek útmutatása is igen bíztatónak tűnik. Egy nagy kosárral felszerelkezve korán kezded a mai napot, virradat előtt, a ragyogó holdfényben. Még egy serpenyőt, némi vajat és almabort is csomagoltál, hogy alkonyatra már a tűz körül lakomázhass az összegyűjtött gombákból. Ez egy nagyszerű nap lesz! https://youtu.be/HlvzbcSZSGM  
  • Conserve wildlife in this cooperative trick-taking game You are a team of researchers working for the Institute for Wildlife Conservation (IWC), and you are ready to go to the ends of the earth to halt the extinction of various species. As representatives of the IWC, you will go on missions to research and protect endangered fauna. Each mission revolves around a specific animal, including the collection of data on related animals, in order to gain a better understanding of the behavior, habitat, and other important features of the animal being studied. Animalia: Preventing Extinction is a co-operative card game in which you will attempt, on behalf of the IWC, to conduct research on endangered animals. As you do so, you will also raise funds that the IWC can use to protect animals and create global awareness of the animals’ plight. These goals can only be achieved if you communicate well and work together as a team. Each round consists of a series of 8 turns for each player, called tricks. The first Animal card played in a trick determines that trick’s color. The other players must follow suit by playing an Animal card of the same color, if possible. Whoever plays the highest-valued card in a trick’s color wins that trick. That player moves the trick’s cards to their personal trick pile, which is kept facedown beside them. When all tricks are played, each player with one or more Mission cards must fulfill their mission(s) by collecting (in their trick pile) all of the Animal cards listed on their Mission card(s). If even one of the missions has not been successfully completed, the players immediately lose the game. However, if all players’ Mission cards have been successfully completed, those Mission cards are set aside and the players continue on to the next round. Animalia: Preventing Extinction also offers a campaign mode. The campaign game can be played in solo, two-player, and three-player mode. For setup, select how many and which continents you will play in a row. Any money earned will continue to the next continent. If you fail at any moment during the campaign, you have not succeeded in completing the campaign. https://youtu.be/YAcPow7QON4  
  • The new moon is a symbol for a new beginning, the perfect time to start something new and to plan your future — and that is what Nova Luna (lat. for new moon) is all about. In each round of this abstract tile-laying game, you have to plan your future anew, developing a new strategy to cope with what the moon wheel has to offer you. On each turn, you have to decide which new tile from the moon wheel to place in front of you. Every new tile brings a new task you have to fulfill. In order to do so, you need to place tiles of the correct color adjacent to the task you want to complete, but these of course again bring you new tasks. Each time a task is solved, you may place one of your markers on it. So decide wisely and be the first one to place all your markers. https://youtu.be/caSdEHsj2nM      
  • LIFE’S A JOURNEY, NOT A DESTINATION Find your path in a beautiful Japanese garden. In the Japanese tradition, the torii gate marks the transition into the sacred. Travel from fountains to flowers to shrines passing through as many torii gates as possible, while meeting vendors, poets, and even Samurai along the way. The traveler goes through the ancient torii gate— Leaf falls in water OBJECTIVE Earn the most journey points by expanding the garden and walking through as many torii gates as possible as you move between similar landmarks. Earn additional advantages and points by interacting with characters in the garden such as poets, samurai, gardeners, vendors and geishas. Maybe you will be first to visit each landmark 5 times or maybe you will interact with same character 3 times. Your journey to the most points may lead you down a different path every time! KEY PLAY The One Hundred Torii is a tile placing game played over a series of turns. Each turn the board expands and the game ends after the last tile is drawn and each player takes one last turn. Each Turn, the player takes the following actions (in order): - Get Help (optional) - Expand the Garden - Claim Rewards (if earned) - Draw Tiles https://youtu.be/5yBFfxklw-g
  • A KALANDOR promókártya egyszeri, kispéldányos gyártás (csak 500 db), elsősorban a YAPALOCTÉ expedíció ELŐRENDELŐINEK készült - ajándékba...
    Ha az előrendelésben elfogy az 500 példány, akkor a KÍGYÓ kalandorkártyákat visszavonultatjuk, és nem lesz többé külön megvásárolható, egyszeri lehetőségnek szánjuk.

    A promó pakkban 3 db kártya található, FÁKLYA, TÉRKÉP és IRÁNYTŰ kalandorkártya, mely lapok kijátszásával azonnali információhoz jutunk, hogy miben mesterkedik a többi kincsvadász!
    A KALANDOR promókártyákat egyszerűen csak keverjük bele a kalandorkártyák közé!

    A KÍGYÓ kalandor promókártyák játékszabálya - új felszereléskártyák a régész-kalandorok számára:

    A kék hátlapos Fáklya, az Iránytű és a Térkép kártyáit a játék megkezdése előtt keverjük a kalandorkártyák közé.
    Ezeket az egyszer használatos, a végítélet vörös KÍGYÓJÁVAL  jelölt  instant kártyákat a kezdőjátékos kivételével bármelyik játékos a kör sorrendjének megfelelően kijátszhatja, amikor rá kerül a sor, miután a kezdőjátékos kiválasztotta és elhelyezte a licitre bocsátott két kártyát, de még az előtt, hogy a játékosok felfordították volna a licitre felajánlott kalandorkártyáikat.
    A soron következő játékos a licitje előtt kijátssza maga elé a kiválasztott instant kártyát és azonnal végrehajtja a hatását. Ezt követően a kártyát eltávolítja a játékból, húz helyette egy másik kalandorkártyát, és csak ezt követően licitál a rendes szabályok szerint. Ezután folytatódik a kör, és a következő játékos licitál vagy kijátszik egy kalandor promókártyát.
    Egy játékos, ha szeretne, egy kör elején több instant kártyát is kijátszhat.
    Az utolsó körben a KÍGYÓ kalandor kártyákat nem lehet kijátszani!
    Azok az instant kártyák, melyeket a játékosok a játék végéig nem játszottak ki, a játék végi pontozáskor egyenként 3 pontot fognak érni tulajdonosuknak.

    FÁKLYA – Fényt hoz a sötétségbe!
    A Fáklyát kijátszó játékos megnézheti a licitre felajánlott, lefordított kártyalapot úgy, hogy másnak nem mutatja meg és nem is árulhatja el, hogy mit látott.

    IRÁNYTŰ – Néha még a vezető felfedezőt is becsaphatja...
    Az Iránytűt kijátszó játékos kicserélheti a licitre felajánlott, képpel lefelé fordított lapot a pakli aljára helyezett lappal, ám a csere közben nem nézheti meg egyiket sem.

    TÉRKÉP – Hogy vetélytársaid ne tudjanak félrevezetni...
    A Térképet kijátszó játékos a licitre felajánlott, képpel lefelé fordított kártyát felfordíthatja, hogy az minden játékos számára láthatóvá váljon.

    Kösz és jó játékot kíván: Sz.Peti

    Dél-Amerika, az 1930-as évek eleje.  A világ legkiválóbb kalandor-régészei vagyunk, de nem múzeumok megbízásából dolgozunk, hanem szigorúan csak saját szakállunkra... Ez a specialitásunk, ősi kultúrák műkincseit fedezzük fel és a fekete piacon értékesítjük a legnagyobb titokban. Most viszont összefogtunk a hatalmas zsákmány reményében, közösen feltérképeztük és felfedeztük a kontinens legkülönlegesebb kincseit. Hatalmas siker koronázta az erőfeszítéseinket, de most hogyan fogunk osztozni az értékes műkincseken? Az fel sem merült egyikünkben sem, hogy igazságosan...

    A játékosok licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni, ügyesen kell blöffölniük és kombinálniuk, hogy a játék végére a legértékesebb és legtöbb pontot érő műkincseket sikerüljön begyűjteni. Vigyáznunk kell, sem túl kapzsik, sem túl gyávák nem lehetünk, mert akkor vagy kiesünk a játékból, vagy üres kézzel távozunk. Egyensúlyban kell tartanunk a mohóságunkat és a szerénységünket, ami nem lesz könnyű...

    https://youtu.be/xndEXoLZLO8

    https://youtu.be/XfG5eCB8FpE

  • Hero Realms is a fantasy-themed deck-building game that is an adaptation of the award-winning Star Realms game. The game includes basic rules for two-player games, along with rules for multiplayer formats such as Free-For-All, Hunter, and Hydra.

    Each player starts the game with a ten-card personal deck containing gold (for buying) and weapons (for combat). You start each turn with a new hand of five cards from your personal deck. When your deck runs out of cards, you shuffle your discard pile into your new deck. An 80-card Market deck is shared by all players, with five cards being revealed from that deck to create the Market Row. As you play, you use gold to buy champion cards and action cards from the Market. These champions and actions can generate large amounts of gold, combat, or other powerful effects. You use combat to attack your opponent and their champions. When you reduce your opponent's score (called health) to zero, you win!

    Multiple expansions are available for Hero Realms that allow players to start as a particular character (Cleric, Fighter, Ranger, Thief, or Wizard) and fight cooperatively against a Boss, fight Boss decks against one another, or compete in a campaign mode that has you gain experience to work through different levels of missions.

    https://youtu.be/aDdmA_zLeBY

  • AZ UTOLSÓ CSEPP VÉRIG promó pakk az ismert és a legkevésbé megértett játékom, a Mexikói párbaj (Santa Fe) kártyajátékhoz készült - Csak 300 db, egyszeri gyártás.

    Promókártyák: a TEN WOLVES,  a BLACK SCORPION és a THE LAST SONG SHERIFF.

    TEN WOLVES promó kártya

    A játék kezdetén keverjük bele a TEN WOLVES promókártyát a pakliba, így most 11 banditával és 56 kártyával kezdjük a játékot. Osszunk minden játékosnak 11 kártyát a rendes szabályok szerint, a megmaradt kártyákat megnézés nélkül tegyük vissza a játék dobozába, ebben a körben nem vesznek részt.
    Az osztás után, mielőtt elkezdenénk a játékot, küldjünk egy Magányos Lovast a bal oldali játékosnak, a rendes szabályok szerint, de ez a kártya nem lehet a TEN WOLVES promókártya.
    A rendes szabályok szerint játsszuk a játékot, de az a játékos, aki egy ütés vagy párbaj során megszerzi az örült indián, a Ten Wolves kártyát, a játék végén -10 pontot kap!

    LAST SONG SHERIFF promó kártya

    A játék megkezdése előtt keverjük meg az asztal alatt a két sheriff kártyát (az eredeti 1-es Sheriffet és a promó Sheriff kártyáját), majd az egyik lapot tegyük vissza a játék dobozába megnézés nélkül, vagyis ebben a körben nem kerül játékba. A másik kártyát keverjük bele a pakliba (nem tudjuk, hogy melyik) folytassuk a játékot a megszokott, normál szabályok szerint.
    Ha az utolsó ütést egy játékos a LAST SONG SHERIFF promó kártyával szerzi meg, pontozzuk a játékot a megszokott szabályok szerint ÉS minden játékostól vonjunk le -15 pontot, melyet összesítve az utolsó ütést a promó sheriffkártyával megnyerő játékos kap meg.
    Példa: egy 5 fős játékban minden játékostól levonunk -15 pontot, míg az utolsó ütést megnyerő játékos kb + 60 pontot.

    JEFE ESCORPIÓN ALFREDO a Mexican Standoff alapjátékában lévő JEFE ESCORPIÓN velejéig romlott alteregója. Kiszámíthatatlan természete miatt vele csak az igazán bátrak mernek szövetséget kötni.

    Ezt a promó kártyát belekeverjük az alapjáték lapjai közé, de előtte kivesszük a pakliból JEFE ESCORPION kártyát.

    A kártya két különleges tulajdonsággal is bír:

    • Ha a játékos báziskártyaként játssza ki egy párbajban, és a párbajt nem sikerül megnyernie, a párbaj végén a promó kártyát visszaveheti a kezébe, és helyette bármelyik másik kártyát eldobhatja a kezéből. Ezt természetesen addig teheti meg, amíg van még a kezében kártya, amire lecserélje a promó kártyát.
    • Pontozásnál az a játékos, akinek sikerült ütéseivel megszereznie Jefe Escorpión Alfredo kártyáját, +25 jutalompontot kap. Ha nem az a játékos tartotta meg ütéseivel a kártyát, aki eredetileg felhúzta azt, akkor ő -25 büntető pontot is kap.

    A fekete hátterű promó kártyákat minden kör végén eltávolítjuk a pakliból, az alapjáték kártyáit pedig visszakeverjük helyettük pakliba, és új kört kezdünk.

     

     

  • 2014-es eredeti kiadás - angol és német szabállyal, csak az alapjátékot tartalmazza a régi grafikával. In the harbor of Port Royal life is bustling and you hope to make the deal of your life. But dont risk too much or your cargo holds will be empty. Dont forget to reinvest your profit to gain the favor of Governors and Admirals and to hire various other persons that can further your goals. Try to extend your influence and you might even be able to answer the call of one of the prestigious expeditions. A savvy card game. In the harbor of Port Royal life is bustling! Will you be able to make the deal of your life? https://youtu.be/l5XXIbEBipw
  • KUM HAU Démon promó, az előrendelt Barakka kártyajátékhoz csomagolt ajándék volt, roppant veszélyes, új, kártyatípus, mert a játékost megszállja démon.
    Csak bele kell keverni a KUM-HAU-t a alappakli kártyái közé, és kivenni a YAPALOCTÉ expedíció játékszabályában meghatározott számú kincskártyákat!
    Vigyázat, minden egyes játék alkalmával ne használjuk a DÉMON promót, mert erősen megfűszerezi, megváltoztatja a játék hangulatát!
    Csak akkor tegyük bele a játékba, ha van kedvünk egy kicsit (nagyon) más hangulati elemhez "csacsapojázás" közben!
    Izgalmas és veszélyes játékot!

    Az a játékos aki begyűjti az első DÉMONT, azt a játékost átmenetileg megszállja a démon és le kell fordítania képpel lefelé az előző körökben gyűjtött legnagyobb kincskártyáját és húz egy kalandorkártyát. Ha következő körökben egy újabb játékost is megszáll a démon (vagyis begyűjti a második Démonkártyát), az előző játékostól, akinél eddig a Démonkártyák voltak, elveszi az összes addig megszerzett Démonkártyát és most maga elé helyezni. Az előző körökben megszerzett legnagyobb kincskártyák közül annyit lefordít képpel lefelé, ahány démon van most előtte az asztalon! Az a játékos, aki így megszabadult a démon hatalmától, visszafordíthatja a lefordított kincskártyáit.
    Ha egy játék összegyűjti az összes, mint az öt Démonkártyát, azonnal vége a játékának, a játékos végleg a démon hatása alá kerül, az összes többi kincskártyáját eldobja és nem részt a további licitekben, befejezte a játékot. A játékot folytatja a többi játékos a normál játékmenet szerint, a játékosoknak az lesz a célja, hogy játékban maradjanak és több pontot szerezzenek, mint az a kalandor-régész társuk, akit megszállt a Démon és 25 ponttal befejezte a játékot. A játék végi pontozás és a győztes megállapítása is a normál játékmenet szerint történik.
    A DÉMON kártyája szinte sohasem kerül ki a játékból, hiszen a démonjaink itt élnek közöttünk, soha sem tűnnek el, ezért ha a rendes szabályok szerint el kellene dobnia egy szabadon választott kincskártyát a játékból, akkor az a Démont kincskártya pakli aljára helyezzük.
    Ha a licitet valamelyik játékos két Nyomkeresővel nyeri meg, egyedül ebben az egy esetben kerülhet ki a Démon a játékból! Egyedül az őslakók ismerik a titkát annak, hogy hogyan kell elűzni az ártó szellemet...

    Dél-Amerika, az 1930-as évek eleje.  A világ legkiválóbb kalandor-régészei vagyunk, de nem múzeumok megbízásából dolgozunk, hanem szigorúan csak saját szakállunkra... Ez a specialitásunk, ősi kultúrák műkincseit fedezzük fel és a fekete piacon értékesítjük a legnagyobb titokban. Most viszont összefogtunk a hatalmas zsákmány reményében, közösen feltérképeztük és felfedeztük a kontinens legkülönlegesebb kincseit. Hatalmas siker koronázta az erőfeszítéseinket, de most hogyan fogunk osztozni az értékes műkincseken? Az fel sem merült egyikünkben sem, hogy igazságosan...

    A játékosok licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni, ügyesen kell blöffölniük és kombinálniuk, hogy a játék végére a legértékesebb és legtöbb pontot érő műkincseket sikerüljön begyűjteni. Vigyáznunk kell, sem túl kapzsik, sem túl gyávák nem lehetünk, mert akkor vagy kiesünk a játékból, vagy üres kézzel távozunk. Egyensúlyban kell tartanunk a mohóságunkat és a szerénységünket, ami nem lesz könnyű...

    https://youtu.be/xndEXoLZLO8

    https://youtu.be/XfG5eCB8FpE

  • YAYAUCHA (Homokisten) promókártya, egyszeri gyártás.
    Veszélyes promókártya csomag, amellyel sok pontot is tudsz szerezni, mielőtt kiesnél a játékból...:-)
    Csak bele kell keverni a YAYAUCHA-t a alappakli kártyái közé, és kivenni a játékszabályban meghatározott számú kincskártyákat! Jó játékot!

    Dél-Amerika, az 1930-as évek eleje.  A világ legkiválóbb kalandor-régészei vagyunk, de nem múzeumok megbízásából dolgozunk, hanem szigorúan csak saját szakállunkra... Ez a specialitásunk, ősi kultúrák műkincseit fedezzük fel és a fekete piacon értékesítjük a legnagyobb titokban. Most viszont összefogtunk a hatalmas zsákmány reményében, közösen feltérképeztük és felfedeztük a kontinens legkülönlegesebb kincseit. Hatalmas siker koronázta az erőfeszítéseinket, de most hogyan fogunk osztozni az értékes műkincseken? Az fel sem merült egyikünkben sem, hogy igazságosan...

    A játékosok licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni, ügyesen kell blöffölniük és kombinálniuk, hogy a játék végére a legértékesebb és legtöbb pontot érő műkincseket sikerüljön begyűjteni. Vigyáznunk kell, sem túl kapzsik, sem túl gyávák nem lehetünk, mert akkor vagy kiesünk a játékból, vagy üres kézzel távozunk. Egyensúlyban kell tartanunk a mohóságunkat és a szerénységünket, ami nem lesz könnyű...

    https://youtu.be/xndEXoLZLO8

    https://youtu.be/XfG5eCB8FpE

  • Október végén érkezik két újabb promó, a Minotauruszok és a Sellők! Claim: Mermaid is a new faction for the card game Claim and/or Claim2 with a unique ability, and this faction can be swapped for one of the existing factions in the base game to provide greater replayability. Note: The Claim Mermaid are an expansion. You will need Claim or Claim2 to play the game. https://youtu.be/LktEpDE4I_Q  
  • Claim: Ghosts is a new faction for the card game Claim with a unique ability, and this faction can be swapped for one of the existing factions in the base game to provide greater replayability. Note: The Claim Ghosts are an expansion. You will need Claim or Claim2 to play the game. All games and versions can be played together. There is no difference between white border or not, the background in all the variants is the same. There will no barrier for mixing in gameplay. https://youtu.be/LktEpDE4I_Q  
  • Claim: Dark Elves is a new faction for the card game Claim and/or Claim2 with a unique ability, and this faction can be swapped for one of the existing factions in the base game to provide greater replayability. Note: The Claim Dark Elves are an expansion. You will need Claim or Claim2 to play the game. All games and versions can be played together. There is no difference between white border or not, the background in all the variants is the same. There will no barrier for mixing in gameplay. https://youtu.be/LktEpDE4I_Q  
  • Október végén érkezik két újabb promó, a Minotauruszok és a Sellők! Claim: Minotaur is a new faction for the card game Claim and/or Claim2 with a unique ability, and this faction can be swapped for one of the existing factions in the base game to provide greater replayability. Note: The Claim Minotaur are an expansion. You will need Claim or Claim2 to play the game. https://youtu.be/LktEpDE4I_Q  

Cím

Go to Top