/Kártyajátékok
  • Two galactic warchiefs use mysterious and merciless aliens to win over the galaxy.

    SCOTT ALMES, a CLAIM szerzőjének új, 2 személyes sci-fi kártyajátéka!
    Sztori: galaktikus hadvezérek vagyunk, a feladat, hogy a kört 7 csillag vagy bolygó uralásával fejezzük be. A játék egy climbing game, a győzelemhez pedig segítségül hívhatjuk a kijátszható alien frakciók különböző képességeit.
    A kártyajátékhoz most +2 frakciót (Klorgon és a Jedeye) adunk ajándékba, amellyel tovább variálhatod a játék alapfelállását, soha nem lesz egyforma 2 játék :)

    Péli Csaba, a kiskunhalasi társasjáték klub vezetőjének játékismertetője:
    Pofonegyszerű szabályok, gyors, pörgős libikóka játék. Azért nevezném így, mert a fordulókezdő szabálynak köszönhetően elég kiegyensúlyozott lesz a játék, így aki nagyobb előnyben van, az bizony kap annyi nehezítést, hogy ember legyen a talpán, ha előnyből még javítani is akarnánk és nem csak tartani az előnyt. Ez a kezdőszabály nagyon egyszerű, de aki jobban áll, az azt mondja, hogy GONOSZ 🙂

    A jobban álló játékosnak a legerősebb lapjaiból annyit kell átadni a másik játékosnak, amennyi ponttal vezet, cserébe a másik játékos bármit visszaadhat ugyanolyan mennyiségben, aminek nem venné hasznát. Persze ez sem ennyire egyszerű, mert ha olyan lapokat adok át, amivel végül a másik csinál valami kombót, akkor egyáltalán nem biztos, hogy az a jó döntés, hogy csak dobáljak oda 2-3 nullás lapot. 🙂
    Alapból négy faj van, mindegyiknek egy különleges képessége, plusz két promófaj, amik teljesen jól beépülnek a többi közé. A fajok képessége akkor aktiválódik (van, ami csak opcionálisan), amikor megnyertük az ütést. Itt is kell a matek, mert nagyon nem mindegy, hogy a végső ütésbe pl. sikerül-e becsempészni egy Greedbotot, aminek a különleges képességével teljesen a saját oldalunkra húzhatunk egy bolygót.
    Igen, húzni. Ugyanis 5 bolygóért megy a küzdelem, melyek mindegyike egyedi lapkombót kér (kb. mint a Schotten Totten 2 határkövei) és ha megnyerünk egy ütést, akkor egy lépéssel magunk felé mozgathatunk egy bolygót. (saját oldal - közép - ellenfél oldala), és így talán már érthető, hogy miért is tud nagyon hasznos lenni az az előbb említett Greedbot egy olyan bolygónál, ami épp a másik játékos előtt tanyázik.
    A fajok képességei talán nem meglepő módon, kicsit a Claimet idézik, és gyanítom, hogy ha ez a játék is sikeres lesz, akkor itt is jöhetnek majd új fajok, esetleg új bolygók is. A jelenlegi 4+2 faj klassz kombókra használható, az 5 bolygó pedig a klasszikus feladatokat adja (három lapos színsor, három azonos szám különböző színekből, különböző színekből álló három lapos számsor, két azonos lap, magasabb lap), viszont van egy érdekes csavar az ütésben. Ha valaki ismeri pl. a Days of Wonder Gang of Four című játékát (nekem innen ismerős ez a megoldás), annak azonnal be fog ugrani a hasonlóság.
    Ugyanis az a trükk, hogy egy ütés nem feltétlenül 1-1 lap(kombináció) letételéből áll, hanem addig licitálunk egymásra, amíg valaki nem passzol. Tehát ha pl. kezdünk egy 0-1-2 kombóval, akkor arra mehet a másik oldalról egy 5-6-7, amire én válaszul teszek egy 8-9-10-et, megnyerve ezzel az ütést, és megszabadulva a kezemből hat laptól, szemben az ellenfél háromjával. Igen! Itt nem egyszerre fogy a paklink, sőt, fontos is, hogy előbb elégessük a kezünkben lévő 15 lapot, mint az ellenfél, mert aki le tudja tenni az utolsó lapját is, a kap egy csillagot, ami ugyanúgy 1 pontot ér, mint a forduló során a saját oldalamra hozott bolygók. És addig megy a játék, amíg valaki 7 pontot el nem ér egy forduló VÉGÉN (ha közben meglenne, de később visszahúzza az ellenfél az egyik bolygót, akkor az kevés a győzelemhez), vagy el nem vesszük az utolsó csillagot is. Ha a játék végén döntetlen lenne, akkor az elnyert csillagok száma számít, ami biztosan mindig döntő lesz, köszönhetően annak, hogy összesen 7 van belőle.
    Jópofa játék, pillanatok alatt megérthető szabályokkal, jó fajképességekkel, de jól játszani szerintem nem olyan könnyű, mint amilyennek elsőre tűnik, köszönhetően a sokféle kombinációs lehetőségnek, amiknél akár egy gyengének tűnő lapokkal teli kéz is tud erős lenni, mert hiába vannak a másik oldalon 8-9-10-es lapok is, ha azok nem rendezhetők megfelelően sorba.

    Now the galaxy is up for grabs! You will align yourself with the different space factions in order to secure control over the many planets and stars.

    In BLAST takes the role of a galactic warchief. In this 2 player game the goal is to collect 7 points.

    A player wins the game if they finish the round with 7 points. Each star and planet is worth 1 point. Players will compete over planets by playing tricks and using the special powers of the factions. The planets will move between the players during the game. Players can collect stars when they win a round and keep them permanently in front of them.

    https://youtu.be/b5_i7FAKMc8

    https://youtu.be/tPvBH8xFKhI

     

  • Akció!
    AKCIÓS csomagunkban megszerezheted az ÚJ CLAIM Reinforcements III. pakkot! Most a 3 új CLAIM EN (SUN, SEA és SAND) kiegészítőkhöz 2 VADONATÚJ promót (Valkyries és Tinkerers) is adunk ajándékba! CLAIM - szupergyors, szórakoztató, taktikus kártyajáték, cserélgethető kártyalapokkal és humoros, kedves fantasy grafikával. Ha nem ismered a játékot, olvass lentebb, ha ismered, akkor az ajánlatunk pont Neked szól! Az új király meghalt, és csak egy évet töltött a trónon! Nem túl hosszú élet egy király számára. Most öt új frakció csatlakozott a hatalmi harcokhoz, hogy megszerezzék a trónt. A gnómoknak fogsz kedvezni, feltételezvén, hogy megvédenek az óriások dübörgő lépteitől? Kihasználod a látnokok bölcsességét? Magadhoz tudod édesgetni a félénk trollokat, hogy támogassák az ügyedet? Vagy a sárkányok erejére támaszkodsz? Elővigyázattal válassz támogatókat és követeld a trónt! A CLAIM kártyajáték Univerzuma több pakli kártyából áll, a Claim, a Claim 2 és a Claim Erősítés játékokat kombinálhatjuk egymással, így a kártyapaklit új összeállításokban is használhatjuk a játékok során. Különleges játékélmény felfedezni a különböző frakciók egymásra gyakorolt hatásait! A CLAIM egy gyors, mindössze 25 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, melyben meg kell győznünk a frakciókat, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Goblinok, Lovagok, Élőhalottak, Törpök, Alakváltók, Gnómok, Óriások, Sárkányok, Trollok, Vámpírok, Látnokok és megannyi bájos fantasy lény... és mindez kedves, humoros grafikával! A CLAIM 2 új szabályainak köszönhetően már 3-4 játékos is játszhatja a kártyajátékot! A CLAIM sorozat minden részéhez elkészült a hivatalos magyar nyelvű szabály, letöltheted az oldalról! https://youtu.be/LktEpDE4I_Q https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM https://youtu.be/Ii38NR8VNd0 https://youtu.be/pxtcBbRCBKw
  • Build an energy empire, stack blocks on the carbon tower, hope they don't collapse!

    Egy meglepő mechanikával rendelkező játék, koreai szerzőktől!
    Egy várost kell ellátni energiával az erőműveid segítségével, miközben a kézügyességed is próbára teszi a játék!
    A Happy City és a Power Plant nyomdokain...

    Crank up the voltage in Power Failure, an electrifying card game in which you race to build the most productive grid. Up to four players compete to meet rising demand by acquiring resources, building power plants, and activating them to generate energy. Power production is inherently volatile, though, as rash individuals risk environmental catastrophes that set everyone back. The player who provides the bustling city with the most megawatts wins!

    Power Failure is a tableau-building, dexterity game of energy production. Players take 3 actions on their turns to build and use different kinds of power plants. Depending on their actions and the type of plants they operate, they'll be forced to stack blocks on the Carbon Tower, risking consequences for everyone when the tower falls. Players must manage risk while racing to complete energy contracts.

     

  • Night of the Ninja is a fast-paced game of deadly secrets, midnight assassinations, and paper-thin alliances. In Night of the Ninja, your mission is to defeat a rival ninja House ...if you can figure out who they are! Each round, you choose your ninja role: a Spy or Fortune Teller gains valuable information, but only a Shinobi or Blind Assassin can cut down an opponent. To win, you’ll have to trick your opponents, figure out who can’t be trusted, and fight for your House!

    Night of the Ninja supports 4-11 players, and a single round can play out within 5 minutes. Created by Justin Gary (AscensionShards of Infinity), it's designed to appeal to anyone from novice gamers to social deduction enthusiasts. Every card features papercraft art by Ben Charman, intricately hand-cut and photographed to create a unique, evocative visual style.

    Night of the Ninja offers several twists on the social deduction genre. The team-based play means you can win Honor even if you die, as long as your House prevails. Each round begins by drafting Ninja cards, and no role is strictly better than others. The deadliest cards are also the last to be played, and gathering information can be as valuable as assassinating another player.

    Night of the Ninja contains everything needed for up eleven players: 33 Ninja cards, 11 House cards, 11 Player standees, and 35 Honor tokens.

    https://youtu.be/e97q1U2syVo

  • Museum

    19 990 Ft
    It’s the turn of the 20th century, the golden age of museums. As interest in and accessibility of museums grew exponentially, many institutions underwent an intense period of expansion on both an intellectual and physical level, searching to grow their collections for profit and science. You play as a curator of one such museum and it’s your job to build the biggest, most coherent collection that you can in this game of collection and bartering featuring over 300 individual illustrations by Vincent Dutrait and authentic architectural facts. But it’s no simple task! Each player in Museum has a small collection of relics to get them started, after which, they will have to send explorers around the world to uncover others. These relics each have a value which is either the cost to add them to your museum, or how much they contribute towards adding other relics to your museum. “Spent” Relics are added to your reserve. You can withdraw them from it by exchanging them for an equal amount of items however your opponents also has access to your reserve! During the game you will be required to assemble different collections. These can be from different categories (war, agriculture, architecture, etc) or periods (Ancient Egypt, Rome, Aztec, etc). Patron cards will give you bonus cards for amassing certain collections. Explorer cards will allow you to hire famous archeologists to confer bonuses to your museum and event cards will provide you with some game changing circumstances that you’ll have to work around, based on historical events! All these different elements make compiling your collection an interesting and sometimes tricky experience! At the end of the game points are scored based on collections and their value and the player with the most points wins! Solo play unlocked as a Kickstarter exclusive. DRAFT Peti társasjáték bemutatója, jó játékot! https://youtu.be/fwWsW9WGmwY https://youtu.be/7GBc9qMKxlc
  • Ajándék YAYAUCHA promókártyákat csomagolunk a rendelés mellé!

    Dél-Amerika, az 1930-as évek eleje.  A világ legkiválóbb kalandor-régészei vagyunk, de nem múzeumok megbízásából dolgozunk, hanem szigorúan csak saját szakállunkra... Ez a specialitásunk, ősi kultúrák műkincseit fedezzük fel és a fekete piacon értékesítjük a legnagyobb titokban. Most viszont összefogtunk a hatalmas zsákmány reményében, közösen feltérképeztük és felfedeztük a kontinens legkülönlegesebb kincseit. Hatalmas siker koronázta az erőfeszítéseinket, de most hogyan fogunk osztozni az értékes műkincseken? Az fel sem merült egyikünkben sem, hogy igazságosan...

    A játékosok licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni, ügyesen kell blöffölniük és kombinálniuk, hogy a játék végére a legértékesebb és legtöbb pontot érő műkincseket sikerüljön begyűjteni. Vigyáznunk kell, sem túl kapzsik, sem túl gyávák nem lehetünk, mert akkor vagy kiesünk a játékból, vagy üres kézzel távozunk. Egyensúlyban kell tartanunk a mohóságunkat és a szerénységünket, ami nem lesz könnyű...
    A játék sikeresen debütált, köszönjük a visszajelzéseket, jövőre több országban, külföldön is elérhető lesz a kincsvadászok számára!

    Győri Zoli szuper játékbemutatója:

    https://youtu.be/xndEXoLZLO8

    Molnár Peti (Draft vlog) megnézi, mi van a dobozban:

    https://youtu.be/XfG5eCB8FpE

    https://youtu.be/DTqfh74iUZI

    Chachapoya első látásra:

  • In Mon, players take turns playing cards in numerical order, fighting to receive the points of the cards in play. It's important to respect the order as much as possible, or other players might steal your points! At the end of the game, the player with the most points will be the winner. The game proceeds with players taking turns, starting with the first player. On their turn, each player must play, change or discard a card. When done, the turn passes to the next player on the left. This proceeds until the game is over. The game ends when someone runs out of cards and the game has gone one round from there. The player with the highest score wins the game.  
  • Trade, build and resell to be the most influent entrepreneur of the valley!

    Little Factory, first released as Goods Maker, is a resource management and building construction card game for 2-4 players with a playing time of about 30 minutes.

    Players increase their assets by processing resources into other resources, such as turning wood into wood or charcoal, or turning charcoal and flour into bread. If you increase your assets, you can build a building and use that building to acquire resources and victory points more quickly.

    The more buildings players construct, the more actions that become available on future turns. On a turn, players take one of two actions:

    • Production: Choose a resource card or building card in the production action area, and gain the item shown on it; or,
    • Trade: Discard resource cards from your hand to acquire resource or building cards of the same value or less from the available cards.

    In addition, players can use the effects of each building they own once per turn (including on the turn during which they were acquired). An example of a building effect is: exchanging a thread card in hand for cloth available in the play area. Chain together cards, buildings, and actions to create more victory points. The player who collects 10+ victory points first wins!

     

  • Akció!
    AKCIÓS csomagunkban megszerezheted a CLAIM ERŐSÍTÉS pakkot! A CLAIM HU (Félelem pakli, Jeges pakli) magyar kiadás, a CLAIM FIRE EN (Tüzes pakli) kiegészítőkhöz pedig most színes, nyomtatott magyar szabályt adunk ajándékba! CLAIM - szupergyors, szórakoztató, taktikus kártyajáték, cserélgethető kártyalapokkal és humoros, kedves fantasy grafikával. Ha nem ismered a játékot, olvass lentebb, ha ismered, akkor az ajánlatunk pont Neked szól! Az új király meghalt, és csak egy évet töltött a trónon! Nem túl hosszú élet egy király számára. Most öt új frakció csatlakozott a hatalmi harcokhoz, hogy megszerezzék a trónt. A gnómoknak fogsz kedvezni, feltételezvén, hogy megvédenek az óriások dübörgő lépteitől? Kihasználod a látnokok bölcsességét? Magadhoz tudod édesgetni a félénk trollokat, hogy támogassák az ügyedet? Vagy a sárkányok erejére támaszkodsz? Elővigyázattal válassz támogatókat és követeld a trónt! A CLAIM kártyajáték Univerzuma több pakli kártyából áll, a Claim, a Claim 2 és a Claim Erősítés játékokat kombinálhatjuk egymással, így a kártyapaklit új összeállításokban is használhatjuk a játékok során. Különleges játékélmény felfedezni a különböző frakciók egymásra gyakorolt hatásait! A CLAIM egy gyors, mindössze 25 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, melyben meg kell győznünk a frakciókat, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Goblinok, Lovagok, Élőhalottak, Törpök, Alakváltók, Gnómok, Óriások, Sárkányok, Trollok, Vámpírok, Látnokok és megannyi bájos fantasy lény... és mindez kedves, humoros grafikával! A CLAIM 2 új szabályainak köszönhetően már 3-4 játékos is játszhatja a kártyajátékot! A CLAIM sorozat minden részéhez elkészült a hivatalos magyar nyelvű szabály! https://youtu.be/LktEpDE4I_Q https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM https://youtu.be/Ii38NR8VNd0 https://youtu.be/pxtcBbRCBKw
  • Akció!
    AKCIÓS csomagunkban megszerezheted a CLAIM Reinforcements I. pakkot! Mindhárom CLAIM EN (Mágia, Zsoldosok, Helyszínek) kiegészítőkhöz most színes, nyomtatott magyar szabályt adunk ajándékba! CLAIM - szupergyors, szórakoztató, taktikus kártyajáték, cserélgethető kártyalapokkal és humoros, kedves fantasy grafikával. Ha nem ismered a játékot, olvass lentebb, ha ismered, akkor az ajánlatunk pont Neked szól! Az új király meghalt, és csak egy évet töltött a trónon! Nem túl hosszú élet egy király számára. Most öt új frakció csatlakozott a hatalmi harcokhoz, hogy megszerezzék a trónt. A gnómoknak fogsz kedvezni, feltételezvén, hogy megvédenek az óriások dübörgő lépteitől? Kihasználod a látnokok bölcsességét? Magadhoz tudod édesgetni a félénk trollokat, hogy támogassák az ügyedet? Vagy a sárkányok erejére támaszkodsz? Elővigyázattal válassz támogatókat és követeld a trónt! A CLAIM kártyajáték Univerzuma több pakli kártyából áll, a Claim, a Claim 2 és a Claim Erősítés játékokat kombinálhatjuk egymással, így a kártyapaklit új összeállításokban is használhatjuk a játékok során. Különleges játékélmény felfedezni a különböző frakciók egymásra gyakorolt hatásait! A CLAIM egy gyors, mindössze 25 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, melyben meg kell győznünk a frakciókat, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Goblinok, Lovagok, Élőhalottak, Törpök, Alakváltók, Gnómok, Óriások, Sárkányok, Trollok, Vámpírok, Látnokok és megannyi bájos fantasy lény... és mindez kedves, humoros grafikával! A CLAIM 2 új szabályainak köszönhetően már 3-4 játékos is játszhatja a kártyajátékot! A CLAIM sorozat minden részéhez elkészült a hivatalos magyar nyelvű szabály, letöltheted az oldalról! https://youtu.be/LktEpDE4I_Q https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM https://youtu.be/Ii38NR8VNd0 https://youtu.be/pxtcBbRCBKw
  • Előrendelhető, várható beérkezés: szeptember vége, október eleje!

    Journey through fantastic lands in a race to rule with the Crown of Command!

    Deep in the world of Talisman, players go on a journey to magical lands and endeavor to reclaim the Crown of Command. As a priestess, a wizard, a warrior or one of eleven other heroes, players battle, gain knowledge and power, and advance towards the Valley of Fire. But their path is perilous and first they must defeat the lurking guardians and obtain one of the legendary Talismans in order to pass through the Portal of Power. Monsters, traps, and dark magic await players on every step of the way.
    Talisman – The Magical Quest Game is a family-friendly board game classic with roleplaying elements, which is as popular as ever in its 36th year since its first publication. In 2019, the classic returns to Pegasus Spiele and is available worldwide.

    https://youtu.be/FpJ5v_elhzU

    https://youtu.be/ffrR_2ikkg4

  • Előrendelhető, ígéretes játéknak tűnik, várható beérkezés: szeptember 20!

    In Ancient Greece, develop your city-state faster and better than your opponents!

    In Khôra: Rise of an Empire, you are the ruler of a resplendent city in Ancient Greece. It's up to you to develop it faster and better than your opponents. You can make many political choices in each round, and philosophy, legislation, culture, trade, and military will shape the future of your city. Optimize your dice rolls, collect taxes, send your army to colonize foreign lands, unlock achievements, and make sure your city will shine throughout all of Greece!

    https://youtu.be/uwtC8UBdXac

     

     

  • BEÉRKEZETT a régóta várt Királyi áru!! Európa, középkor, nehéz idők: a játékosok Munkásokat alakítanak a játékban, akik használati eszközöket, hordót, vasat, üveget és mindenféle más portékát készítenek. Mindezekből olyan termelési láncokat kell kialakítaniuk a játék során, hogy azok után a lehető legtöbb győzelmi pontot kapják. A Királyi áru egy különleges és lassan kultikus kártyajáték, nagy kincs egy kis dobozban! Hangulatos grafikájával, szinte végtelen kombinációs lehetőségeivel (minden kártyát háromféleképpen használhatunk fel a játékban – nyersanyag, épület vagy mint megtermelt áru!) sok kellemes játékpercet okozhat a kihívást, gondolkodást, vagy a kombinálást kedvelő játékosoknak. A játékot egészen alulról kezdjük, egyszerű kétkezi Munkásként mindössze egy Szénégetőkunyhóban tengetjük sivár életünket, 5 kártyalappal a kezünkben. Még nem sok áruval rendelkezünk pillanatnyilag (mindössze 7 láda szén a teljes vagyonunk), ám annál több ötlet van a tarsolyunkban, és kombináció a fejünkben, de bízunk magunkban! Minden körben lehetőségünk nyílik arra, hogy megvalósítsuk az álmainkat (lapokat dobunk el a kezünkből és kapunk helyette újakat), majd korán reggel, míg a Nap fel nem kel, körülnézünk a helyi piacon, hogy milyen árukat vonhatunk be az üzletünkbe, vagyis használhatunk fel az épületeinkben. Az sem baj, ha nem áll rendelkezésünkre azonnal minden egyes nyersanyag, kis szerencsével a nap végére megérkeznek a hiányzó áruk is…:-) Eldöntjük, hogy melyik épületünk fog termelni napközben (a nyersanyagokat mindenki egységesen a napi piacról vételezi), a hiányzó árukat pedig a nálunk lévő kártyákkal pótolhatjuk. Már most el kell döntenünk, hogy ma a pontosan fogjuk fizetni, vagy hiányosan a termelő épületeinknél. Ha pontosan kifizetjük a szükséges árukat, akkor az épületek két árut fognak termelni nekünk a kör végén (pl. a Cipészműhelyünk két pár cipőt gyárt le nekünk), melyeket felhasználhatjuk később fizetésre is, de akár áruként is bánhatunk velük, hogy még értékesebb árukat állítsunk elő a játék folyamán. Ha hiányosan fizetünk, (egyféle nyersanyagot mégsem tudtunk megszerezni a piacról, vagy eleve nem is volt nálunk) az nem túl nagy baj, de mindössze akkor ma csak egy pár cipőt sikerült előállítani a Cipészműhelyünkben…:-( Hiányos fizetés, kevesebb előállított áru, kevesebb bevétel, kevesebb későbbi lehetőség – kemény a világ a középkorban… Ha úgy érezzük, hogy elérkezett az idő, akár új épületeket is húzhatunk fel, hogy egyre értékesebb árukat állíthassunk elő, lehet saját Mészárszékünk, Tímárműhelyünk, Pékségünk, Fűrészmalmunk, Vasöntödénk, de akár még saját Sörfőzdénk is…:-) Ha úgy érezzük, szükségünk van egy kis segítségre, bérelhetünk akár két segédmunkást is, akik szorgosan dolgoznak helyettünk is – kezdetben annál az épületnél, ahova vezényeltük őket, vagy akár élvezhetjük a Kereskedőházak nyújtotta előnyöket is! Viszont ha napközben valamelyik épületünk előállított legalább egy árut, jutalom gyanánt használhatjuk a termelési láncot is, mely segítségével még további árukat állíthatunk elő, mellyel komoly versenyelőnybe fogunk kerülni a többi játékossal szemben – feltéve persze, ha előrelátóak voltunk, rendelkezünk a szükséges késztermékekkel és jól kombináltunk! Vagyis a példánál maradva, ha a Cipészműhelyünk előállított legalább egy pár lábbelit, további bőr leszállításával (amit a Tímárműhelyünk állított elő korábban!), újabb pár nagyon értékes cipőket fogunk legyártani, akár többet is! A játék akkor ér véget, ha bármelyik játékos felépítette a nyolcadik saját épületét is, majd még egyszer utoljára mindenki használhatja a termelési láncát minden egyes épületénél – feltéve, ha tudja. Majd szépen összeszámoljuk a győzelmi pontjainkat a felépített épületeink és a felbérelt segédmunkásaink után, és beszámítjuk a megmaradt áruinkat is. Draft Peti, Szekeres Feri, Huni játékbemutatója: https://youtu.be/bngAeVIMbSQ https://youtu.be/3eCeeFiSwig https://youtu.be/wJoDoloNxYM https://youtu.be/nLHRba4KAKY  
  • Space Park

    6 990 Ft

    Henry Audubon (Carcassone, Bali, Rapa Nui, stb) új  játéka!

    Last seat to Fusion Falls! Visit dazzling destinations to up your space tourist rep!

    Ride a rocket to extraordinary destinations across our galaxy. During your travels you will gather exotic crystals that further our understanding of what’s out there. Use these crystals to complete exploration badges and turn them in at the mysterious Outpost 13 to prove yourself as the galaxy’s next great space explorer!

    Space Park features a modular board where seven destinations are randomly arranged to form a circle between players. During a player's turn, rockets will be on three of the board's seven destinations. These rockets symbolize what destinations are available for a player to travel to. Once a player travels to a destination by performing its action, that rocket moves to the next open destination clockwise.

    Destinations feature actions such as gaining a certain type of crystal, acquiring a new badge to work toward, turning in your crystals for Explorer Points, or using your trusty explorer-bot Scout to help out. The player with the most Explorer Points at the end of the game wins.

    https://youtu.be/bO7ju949qmc

     

  • Glass Road

    14 990 Ft

    Uwe Rosenberg (Caverna, Agricola, Le Havre, Ora Et Labora, Nova Luna, stb)  játékának új kiadása + 3 promó!

    Clear the land, hire specialists, build and gather to make your own trade empire!

    The game Glass Road commemorates the 700-year-old tradition of glass-making in the Bavarian Forest. (Today, the "Glass Road" is a route through the Bavarian forest that takes visitors to many of the old glass houses and museums of that region.) You must skillfully manage your glass and brick production in order to build the right structures that help you keep your business flowing. Cut the forest to keep the fires burning in the ovens, and spread and remove ponds, pits, and groves to supply yourself with the items you need. Fifteen specialists are there at your side to carry out your orders...

    In more detail, the game consists of four building periods. Each player has an identical set of fifteen specialist cards, and each specialist comes with two abilities. At the beginning of each building period, you choose a hand of five specialists. If during this building period, you play a specialist that no other player has in hand, you may use both abilities on that card; if two or more players play the same specialist, each of them may use only one of the two abilities. Exploiting the abilities of these specialists lets you collect resources, lay out new landscape tiles (e.g., ponds and pits), and build a variety of buildings, which come in three types:

    • Processing buildings
    • "Immediate" buildings with a one-time effect
    • Buildings that provide bonus points at the end of the game for various accomplishments

    Mastering the balance of knowing the best specialist card to play and being flexible about when you play it — together with assembling a clever combination of buildings — is the key to this game.

    The 2021 edition of Glass Road includes previously released promotional material: the Oktoberfest and Adventskalender tiles and the Harlekin card for use in the solitaire version of the game.

  • Strong forces from the sand lands are ready to fight. The enormous effect of the sun on the realm has been recognized since the dawn of time and it is by far the most important source of energy for life. The sun worshippers have always been neutral. Until now… They are fierce, heroic and strong. With the sunlight at their back they will be unstoppable. Note: This is an expansion. You need CLAIM or CLAIM2 to play the game. https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM  

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás