• Akció!

    MEGJELENT AZ ACÉLMÁGNÁS!
    Az Acélmágnás játékhoz ajándékba adjuk az exclusive Nagyvállalat promókártyát (990 Ft), amely csak nálunk szerezhető be!

    XIX. századi kapitalista üzletemberek bőrébe bújva megszerezzük a számunkra legjobb és legértékesebb gyárakat, majd saját ipari birodalmuk irányításával a lehető legtöbb bevételt érjük el!

    Briliánsan egyszerű és zseniális játék - mindössze fél órában. A játékszabály 3-4 perc, a set-up pedig mindössze 1 perc, különleges, újra és újra előkerülő játék! Tiszta szívvel ajánlom azoknak, akik szeretik a Királyi áru jellegű játékokat! :)

    A Furnace egy elegáns engine-building euró játék, ahol a játékosok XIX. századi kapitalisták bőrébe bújhatnak, akik ipari vállalkozásokat építenek, és arra törekednek, hogy annyi pénzt gyűjtsenek össze, amennyit csak tudnak cégek vásárlásával, erőforrások kinyerésével, és a legjobb kombinációkban történő feldolgozásukkal.

    ACÉLMÁGNÁS MSRP: 45 USD
    Playmat: 16 USD

    A playmat a deluxe csomagban van!
    Megjegyzés: én nem vagyok playmat hívő, de ehhez a játékhoz nagyon szépen passzol, stílusos, elegáns és hasznos.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Játékmenet:

    A játék 4 fordulóból áll. Minden forduló 2 fázisból épül fel: Licit és Termelés.

    Licit fázis:

    Minden játékosnak 4 korongja van (értékük 1 és 4 közötti), amivel licitálhat a közös sorban lévő kártyákért. A játékosok felváltva helyezik el egy-egy korongjukat a kártyákra, amíg mindenkinek el nem fogy az összes korongja.

    Licit szabályok:

    Nem lehet egy kártyára két azonos értékű korongot tenni.
    Nem lehet egy kártyára két azonos színű korongot tenni.

    Majd a kártyákat egyesével kiértékeljük balról jobbra haladva. A legmagasabb licit tulajdonosa kapja meg a kártyát. Az összes többi licit pedig kárpótlásban részesül, ami a kártyákon van feltüntetve. A korong értéke szorzóként működik a kompenzációnál.

    Termelés fázis:

    A játékosok használják a kártyáikat olyan sorrendben, ahogy szeretnék. Szerezhetnek erőforrásokat, feldolgozhatják őket másik erőforrássá, vagy pénzzé, és fejleszthetik a kártyáikat további hatások érdekében.

    Játék vége:

    Amikor a 4. forduló véget ér, a legtöbb pénzzel rendelkező játékos nyer.

    Ennyi az összes szabály, jó játékot! :)

    Köszi a rendelést! 🙂

    https://youtu.be/pL5_A9-p-9M

    https://youtu.be/K1N0A-2JUlM

    https://youtu.be/mtxRhxrv22I

    https://youtu.be/elnpJnkOJy0

    https://youtu.be/RSmCEYR5ybk

    https://youtu.be/PqI12XqP54k

  • Akció!
    MEGÉRKEZETT A PORT ROYAL BIG BOX + az ajándék exclusive Instruktor promó pakk! Az exclusive promó kártyapakk, Az Instruktor 12 kártyából áll, új szabály, 1 új karakter + 5 hajó új képességgel, normál kereskedelmi forgalomba nem kerül, csak nálunk lesz beszerezhető! :)
    A játékhoz ajándékba adjuk az exclusive Intstruktor promót is (1.490 Ft), mert mi adtuk ki ezt a nagyszerű játékot!
    A Big Box tartalma: egészen pontosan 328 db normál méretű kártya + 12 db normál méretű promókártya, 18 db nagyméretű szerződéskártya és fakocka jelölők!
    🎲 1. Port Royal alapjáték - a játékot teljesen újrarajzolták az utolsó szögig... - 60 db személykártya (11 karakter), felfedezőutak, adóemelések és 50 db hajókártya + Promókártya: Szerencsejátékos
    🎲 2. Vitorlát bonts! - önálló játék, mely az alapjátékkal is kombinálható! - 32 db új személykártya új szabályokkal (Kalmár, Utasok, stb.), adóemelés és új hajókártyák 😁
    🎲 3. Kiegészítő I. - Csak még egy szerződés - 1-5 játékos részére - 3 új személykártya (Írnok, Tüzér és Altengernagy) és 10 új hajó, 18 szerződéskártya.
    🎲 4. Kiegészítő II. - A kaland elkezdődik - 1-4 játékos részére kalandjáték a Port Royal világában - 39 új kártya + 55 szöveges történetkártya + eseménykártyák, stb. 🎲 +1. Exclusive Az Instruktor promópakk - csak nálunk és ajándékba! (Új szabály, 1 új karakter + 5 hajó - új képességgel)
    ---------------------------------------------
    - Első tiszt! Húzza fel a fekete lobogót! 🏴‍☠️ A távolban felbukkant egy ellenséges galleon, csáklyázzuk meg! - Aye, aye, kapitány! - Készüljetek a csatára fiúk! Hosszú lesz ez a nap... ⚓️☠️
    Szóval jön a Vagabund gondozásában a PORT ROYAL BIG BOX! 🏴‍☠️ - A népszerű kártyajáték új kiadása!
    Benne lesz az alapjáték + 2 kieg, A kaland elkezdődik és a Csak még egy szerződés + a Vitorlát bonts! játékvariáns + a Szerencsejátékos promópack 🙂 ...és újrarajzolták az egész játékot, több mint 300 kártyát találsz a dobozban!
    Jó szelet, tengerészek!
    Port Royal kikötőjében csak úgy nyüzsög az élet, mindenki azt reméli, hogy itt megkötheti élete üzletét. Ám résen kell lenned, mert ha túl sokat kockáztatsz, a végén még üres kézzel távozol... Férkőzz a kormányzók és tengernagyok kegyeibe, bérelj fel kalózokat és vegyél fel utasokat a fedélzetre. Bizonyítsd be, hogy megbízható üzlettárs vagy, versenytársaiddal viszont légy kemény! Engedj a felfedezőutak csábításának és fogadj el megbízásokat, hogy növeld a befolyásodat, vagy egyszerűen csak éld át egy kalandos történet 5 fejezetét.
    Próbáld ki, köszi és jó játékot! 🙂   Köszi a rendelést és kövesd a Vagabundot a további hírekért és kedvezményekért! 🙂 https://youtu.be/qAdQlm31g34 Szekeres Feri bemutatója a játékról: https://youtu.be/-Jev7e6EUo4 https://youtu.be/OXO_A__JRy0
  • Akció!
    MEGÉRKEZETT A MAGYAR KIADÁS! JERUZSÁLEM: ANNO DOMINI – magyar kiadás 🇭🇺 – Az emberiség egyik legszebb története társasjáték formájában is átélhető! Jeruzsálemben, időszámításunk 33. évében megjelent egy ember, aki megváltoztatta a történelem menetét. Városról városra járt, és egy másik világról beszélt. A szavai olyan valakinek a hatalmát és erejét sugározták, akinek nincs félelem a szívében, akinek hatalma van, és aki kimondja az igazságot. Ahogy népszerűsége egyre növekedett, a nép vallási vezetői, a Nagytanács és más templomi vének elkezdték fenyegetésnek tekinteni a tanításait. Úgy döntöttek, végleg elhallgattatják Este Jézus hű követőivel, tanítványaival és az Apostolokkal összegyűltek egy asztal körül, hogy megosszák egymással a kenyeret és a bort, de még a saját tanítványai is azon vitatkoztak, hogy ki érdemli meg a legjobb helyet a Mester közelében. Ők még nem tudják, de ez az utolsó közös eseményük: Az Utolsó vacsora! A Jeruzsálem: Anno Domini játékban minden játékos a názáreti Jézus követőinek egyik közösségét képviseli, akik a közeli városokból és falvakból érkeztek Jeruzsálembe. Igyekezzünk csatlakozni Az Utolsó vacsora helyszínén tartott összejövetelhez, ültessük le az Apostolokat a vacsorához és üljünk a lehető legközelebb Jézushoz és Apostolaihoz, hiszen minél közelebb kerülünk annál több pontok kapunk majd a játék végén: Ezt kártyák kijátszásával és a begyűjtött nyersanyagok ügyes és taktikus felhasználásával tehetjük meg. További pontokat is kapunk a begyűjtött és meghallgatott Példabeszéd lapkákért is. A táblán különböző bibliai helyszínekre (Jeruzsálemi piac, a Puszta, a Hegy, a Tó és a Templom) követőinket küldjük, hogy követ, kenyeret és halat szerezzünk, valamint denáriusokat vagy kártyákat, amelyek több és újabb akciókat is lehetővé tesznek számunkra. Választhatunk többek között a Példabeszéd meghallgatása, Jószándék kinyilatkoztatása, Követő megszólítása akciók közül, amelyekkel leülhetünk Az Utolsó Vacsora asztalához, vagy nyersanyagokat is szerezhetünk. Mindez addig történik, amíg a Nagy Tanács türelme elfogy, és amikor ez bekövetkezik, a játék végét ér és a legtöbb győzelmi ponttal rendelkező játékos nyer! A modern társasjáték az év egyik legnagyobb meglepetése, egyrészt a bátor és hihetetlenül tematikus témaválasztásával, másrészt a egyszerű és meglepően logikus felépítésű játékmechanikájával és szabályaival. Jó játékot és kellemes szórakozást! Köszi a rendelést! 🙂 https://youtu.be/9gwCtumurlU?si=RHoRWztO2VzAKen0 Egy kis bemutató a Vagabund műhelyből: https://youtu.be/iaobr7MPIsY?si=xRrtpMQOvAhi_l4h
  • Akció!
    KUTNA HORA: AZ EZÜSTVÁROS 🇭🇺 MAGYAR KIADÁS - MEGÉRKEZETT! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ezüstre bukkantak egy Közép-csehországi dombon. A hír hallatán bányászok ezrei özönlöttek a helyszínre szerencsét próbálni, és az álmos kis cseh völgy egy csapásra virágzó várossá változott át. A játékosok gazdag családokat fognak irányítani, akik vagyonukat a bányák bővítésére és Kutná Hora városának felépítésére használják fel. A játékosok döntései alapján a gazdaság a város növekedésével együtt változik majd. A győzelem érdekében állandóan alkalmazkodnunk kell az árak ingadozásaihoz, és mindig nyitva kell tartanunk a szemünket, hogy lecsaphassunk a kínálkozó lehetőségekre! Menedzselt a legjobb tudásod szerint játék dinamikus keresleti, kínálati, és gazdasági lehetőségeit, miközben ezüstöt bányászol, kiterjeszted a céhed befolyását, és felépítesz egy történelmi cseh várost és gyönyörű gótikus székesegyházat is. Vajon sikerül-e összeegyeztetned a személyes céljaidat a város jólétének és növekedésének biztosításával? A feladat az, hogy olyan komoly családi örökséget hagyj magad után, amely az történelemkönyvekben is fennmarad! Részletes áttekintés Csatlakozz más ambiciózus céhvezetőkhöz a híres Ezüstváros bányászatában és fejlesztésében, amikor a XIV. században gyors gazdasági növekedés és terjeszkedés idején találták meg az első ezüstöt a ciszterci apátság közelében, majd pedig elkezdték építeni Kutná Horát, amely gyorsan közép-Európa egyik legfontosabb városává vált! Kutná Hora: Az Ezüst Város egy történelmi városépítő euro játék 2-4 játékos számára, amely valós életben tapasztalható kínálati és keresleti élményt kínálja, ahol minden cselekedeted hatással van a játék dinamikus gazdasági rendszerére is. DINAMIKUS GAZDASÁG: Ahogyan a népesség növekszik, úgy az árak is emelkednek. A játékosok olyan céhes épületeket fognak felhúzni, amelyek azt fogják eredményezni, hogy az árak csökkennek. Minden körben a játékosok sorra kerülnek, és kétoldalas kártyákból választanak akciókat, hogy stratégiai terveiket megvalósítsák, mint például bányászat, építési telkek vásárlása, engedélyek megszerzése, épületek emelése a hozzájuk tartozó céheiknek, nyereség realizálása a termelésükből, és természetesen a Szent Borbála katedrális építése is. Minden játékos rendelkezésre álló céhe aszimmetrikus jellege izgalmasan interaktív köröket eredményez, ahol minden döntés érdekes módon befolyásolja a gazdaságot és a többi játékost, amint kiterjesztik bányákat és infrastruktúrát építenek egy közös táblán. Bányássz ércet és olvaszd át egy vagyont érő ezüstté, hogy növeld ezt a gyönyörű történelmi várost, de ügyelj arra, hogy az egyéni céljaid előrehaladását az város növekedésének szükségével egyensúlyban tartsd. Minden mindennel összefügg, és néha a személyes győzelmet útja a sokak jólétére alapul! Mi vár ránk?
    • Szerezzünk befolyást a céhek irányításával és a város jólétének elősegítésével bányászat, olvasztás, építkezés, élelem, szórakozás és még sok más révén!
    • Szerezzünk és építsünk olyan céhhez illeszkedő épületeket, amelyek előnyöket nyújtanak, és amelyek tematikusan illeszkednek a híres cseh város történelmi gazdasági fejlődésébe!
    • Tapasztaljuk meg a dinamikus valós életben is létező kínálati és keresleti gazdaságot, amely minden egyes döntésünkkel dinamikusan változik. Minden játék más történetet mesél majd el!
    • Dolgozzunk együtt a Szt. Borbála katedrális építésén, minden elérhető mérföldkővel egyre erőteljesebb előnyöket szerezve!
    Köszi a rendelést! 🙂 https://youtu.be/TFWp59WzVW0?si=xE7k-Nwr56_SSizS https://youtu.be/Rt3GhRbwf4c?si=0Pefr_HmAFFW-c3z https://youtu.be/8zW0cfpC0Qk?si=6yUw7_Gwx9R6ppgN  
  • Akció!

    MEGÉRKEZETT az Amritsar: Aranytemplom 🇭🇺 magyar kiadása!

    AMRITSAR: AZ ARANYTEMPLOM

    Az indiai Amritsar (Szent Nektár Tava) városa ad otthont az Aranytemplomnak, vagy más nevén Harmandir Száhibnak. Ezt a látványos épületet világszerte a szikh közösség szent
    helyeként ismerik, és egyben a Föld egyik leghíresebb zarándokhelye is. Miután többször is lerombolták, Randzsit Szingh Maharadzsa, az indiai Szikh Birodalom megalapítója a XIX.
    század elején márványból és rézből újjáépítette, és a templom felső szintjét 750 kg tiszta arannyal borította be, amelyről végül az Aranytemplom a nevét kapta.

    Az Amritsar: Aranytemplom társasjátékban a játékosok a kor különböző személyiségeit képviselik, akik 3 évtizeden át kitartóan segítették a Szikh Birodalom Maharadzsáját az
    Aranytemplom újjáépítésében, biztosítva számára a templom minden részéhez szükséges alapanyagokat. Ehhez a munkásokat és az általuk elvégzett akciókat a lehető legoptimálisabban
    és leghatékonyabban kell majd megszerveznünk.

    Egy ügyes mechanizmus alapján, amely a klasszikus mankala játékok vetési rendszerére épül, a játékosok a különböző munkásokat és saját elefántjukat fogják használni a szükséges feladatok elvégzéséhez. A körünk során 1-3 akciót végezhetünk attól függően, hogy mennyire jól  menedzseltük a munkásainkat és az elefántunkat. Ezek az akciók erőforrások gyűjtéséből a kőbányában vagy a piacon, a különböző tudásszintek előrehaladásából, és saját játékostáblánk fejlesztéséből, Mahout-akciókból és főként adományok adásából a templomnak állnak majd, azzal a céllal, hogy minél több presztízspontot szerezzünk.
    A harmadik évtized végén az lesz a győztes játékos, aki a legtöbb Presztízspontot éri el!

    Köszi a rendelést! 🙂
    Az elefántok már dübörögnek, és átszáguldunk a bemutatón is:

    https://youtu.be/JGpGCkg2M4k?si=5vCWuANed190aDD7

    https://youtu.be/GA0EZZIcXxc?si=ipw_AdBDQJITbzSO

     

    https://youtu.be/0Sv2pxxqTC8?si=q5d0oO6ZdV1aCTxa

  • Akció!
    MEGÉRKEZETT A MAGYAR KIADÁS!

    Két falu népe verseng, melyikőjük jobb sörfőzésben és kenyérsütésben!

    🍺🥖 A Sör és kenyér egy kétszemélyes játék, mely a kártyák többfunkciós használatára épül.
    A váltakozó fordulók okos felépítése izgalmas fordulatot kölcsönöz a játékosok interakciójának, a kártyadraftolásnak és az erőforrás-gazdálkodásnak.

    Nagyon ígéretes játék, érdekes mechanikával, jó kis döntésekkel, és csavaros játékmenettel, amely Scott Almes fejéből pattan ki – neki köszönhetjük a Claim – Na, ki a király? kártyajátékot is, a grafikáért pedig Michael Menzel felelt!
    Szépen és stílusosan megrajzolt és kitalált kis játék, a set-up 2-3 perc, a szabály  mindössze 10 perc, szóval egy igazi euro-párbaj fél órában! – azonnal az egyik kedvencünk lett!
    Várható kiszállítás: 2023. május eleje-közepe... a gyártás már kész, hurrá, de csak április elejére fért fel a konténerhajóra :(

     

    Köszi a rendelést! 🙂

    Egy hajdanvolt kolostor termékeny földjein alapított két falu őrzi a sörfőzés és a kenyérsütés kettős hagyományát. Bár osztoznak a földeken és az erőforrásokon is, lakosai továbbra is büszkén rivalizálnak azért, hogy felülmúlják egymás termékeit.
    A játékosok a két falu lakóit képviselik. Hat teljes év áll rendelkezésünkre – amelyben a bőséges és a szűkös esztendők váltják egymást –, hogy a játékban összehangoljuk a sörfőzéshez és a kenyérsütéshez szükséges nyersanyagok betakarítását, tárolását, valamint a termékek szomszédos városban történő értékesítését és a létesítmények korszerűsítését is. A győzelem érdekében  ugyanakkor meg kell őriznünk az egyensúlyt a pékáruk és a habzó nedű között, ugyanis a hatodik év végén csak abból az áruból – sörből vagy kenyérből – gyűjtött érméket pontozzuk, amelyik alacsonyabb bevételt hozott. Az a falu, amelyiknek ez a pontszáma magasabb, megnyeri a játékot

    Két falu népe verseng, hogy melyikőjük jobb a sörfőzésben és a kenyérsütésben! A Sör és kenyér egy kétszemélyes játék, amelyet a többféleképpen felhasználható kártyák ötletes menedzselése és a váltakozó fordulók okos felépítés varázsol izgalmassá.

    Mielőtt megrendelnéd, nézz bele a videóba, hogy tényleg jó játék-e? :)
    ...és ha már itt jársz, iratkozz fel a youtube csatornánkra is, ha tetszett a játék és a bemutató hangulata!

    https://youtu.be/wc9Doiw1a2o

    https://youtu.be/uOgcPE5tbnI

  • Akció!

    BEÉRKEZETT a FÖLD ÉS VÍZ társasjáték!

    Föld és Víz - egy kedves és okos lapkalerakosgatós játék!
    Azonnali kedvenc lett, az utóbbi időben a társasjáték-berkekben vita folyik arról, hogy a Land vs Sea vagy Carcassonne, nos, én döntöttem :) :)
    Megújult egy régi, és ismert lapkalerakós játék hangulata, gyors, friss, és ropogós ötletek jellemzik e kis csodát, ráadásul más-más élményt nyújt a 3 és 4 személyes játékmód is! SZUPER!

    Az egyik játékos a szárazföld, a másik játékos a tenger lesz, és minden játékos egy kétoldalas lapka szabadon választott oldalát illeszti a térképhez.
    Felváltva helyeznek helyeznek le lapkát, a trükk az a játékban, hogy a játékosok egyszerre építik akarva-akaratlan a másik játékos projektjét is. Pontot a befejezett, lezárt területekért kapunk.
    Az újabb trükk az a játékban, hogy a befejezett tenger pontjait a tenger tulajdonosa kapja meg (a föld pontjai a föld megszemélyesítője), viszont a bejezett területen lévő összes bónusz azé, aki lezárj a területet!
    Két alapakció van némely lapkán, mely segítségével újra mi jövünk, és lophatunk is a másik játékostól térképlapkát, ami nemcsak bosszantó, hanem hasznos taktikai elem.
    A legjobban az tetszik, hogy újabb szabályokat is illeszthetsz a játékba, ha akarsz, és így eldöntheted a játék előtt, hogy nyugodt, könnyed borozgatás mellett játszol egy kellemes játékot, vagy az újabb szabályokkal és ravasz pontozási lehetőségekkel egy taktikus, komoly és kiélezett csatára vállalkozol.

    A játékosok a Földet vagy a Vizet (illetve három játékos esetén még a Térképészmestert) személyesítik meg ebben a játékban. Minden játékos 2 darab, kétoldalú, hatszögletű lapkával játszik, amelyek szárazföldi és tengeri alakzatok kombinációját ábrázolják. A játékosok a saját körük során lapkákat helyeznek le, hogy közösen alkossanak meg egy középkori térképet.

    A Föld játékos alapvetően úgy próbál meg lehelyezni lapkákat, hogy szárazföldi területeket építsen fel, a Víz játékos pedig úgy, hogy tengeri területeket hozzon létre. A lezárt területek lapkánként fognak pontot érni, így a szárazföldi területek a Föld játékosnak, a tengeri területek pedig a Víz játékosnak.

    Egyes lapkákon bónuszpontok is találhatók, amelyeket az a játékos kap meg, aki lezárja az adott területet! Más lapkák azt teszik lehetővé, hogy a játékos kijátssza a nála lévő második lapkáját, vagy akár azt is, hogy ellopja egy másik játékos lapkáját.

    A játék azonnal véget ér, amint az utolsó lapka is lehelyezésre kerül. A játékot az a játékos vagy csapat nyeri meg, aki a legtöbb pontot szerezte.

    Ha már többször játszottatok a Föld és Víz alapjátékkal, akkor fedezzétek fel a pontszerzés új lehetőségeit is: a Hegyvonalat és Korallzátony, a Karaván és Hajó, valamint az Útvonalpontokat!

    Tartalom:

    • 1 db kiinduló térképlapka
    • 1 db Vulkán/Örvény lapka
    • 58 db kétoldalas térképlapka
    • 2 db kétoldalas játékos segédlet a pontozásokhoz
    • 1 db pontozótábla
    • 7 db fakorong:
    • 3 db korong a Föld játékosnak – 1 db  a pontozáshoz, 2 db pedig Útvonalpontnak a négyszemélyes játékhoz
    • 3 db korong a Víz játékosnak – 1 db a pontozáshoz, 2 db pedig Útvonalpontnak a négyszemélyes játékhoz
    • 1 db korong a Térképészmesternek a pontozáshoz a háromszemélyes játék esetén

    Köszi a rendelést és kövesd a Vagabundot a további hírekért és kedvezményekért! :-)

    https://youtu.be/Se5JiYeZ2O8

    https://youtu.be/8DimAKnBuiI

    https://youtu.be/SKlAY_lRTHk

  • Akció!
    BEÉRKEZETT A HAJSZA magyar kiadása!
     
    🎩 Egy izgalmas csata részesei lehetünk, amely meghatározza a második világháború kimenetelét.
    Blöffölés, taktika, izgalom, a II vh-ban - egy világhírű szerzőtől (Matthias Cramer - Watergate-ügy, Lancaster, stb)!
    2 játékos részére egy izgalmas macska-egér játszma, amelyben az egyik játékos a Kriegsmarine, a másik játékos pedig a Brit Admiralitást személyesíti meg! Hidden movement és a félinformációk játéka lesz, a német oldal (Kriegsmarine) megpróbálja levadászni a konvojokat, a másik játékos (Brit Admiralitás) pedig vadászik a vadászra, a lényeg, hogy túl kell járni a másik eszén... mindössze 30 percben! 🙃 Ráadásul aszimmetrikus paklik irányítják ezt a tematikus játékot, mely a 2023-as év őszén fog felbukkanni a láthatáron.

    A háttérsztori:

    1939. szeptember: az Admiral Graf Spee német nehézcirkáló parancsnoka, Hans Langsdorff parancsot kap, hogy süllyesszék el a lehető legtöbb brit teherhajót az Atlanti-óceán déli részén. Célja, hogy feltartóztassa az Atlanti-óceánon áthaladó hajókat, és megakadályozza, hogy a szállítmányok eljussanak az Egyesült Királyságba és más célállomásokra.
    Az első hónapokban beválik a terv: néhány héten belül az Admiral Graf Spee 9 teherhajót süllyeszt el, és csaknem 50 000 bruttó regisztertonnát küld a tengerfenékre. Ez a gigantikus veszteség hatalmas nyomással nehezedik a hadsereg parancsnokságára a londoni Whitehallban. A teherhajók legjobb védelme érdekében az Admiralitás több vadászcsoportot (3 csatahajót, 4 repülőgép-hordozót és 16 cirkálót) küld az Admiral Graf Spee felkutatására és megsemmisítésére.

    A JÁTÉK CÉLJA

    A Hajsza egy aszimmetrikus párbaj játék, ahol az egyik játékos a brit Királyi Haditengerészetet irányítja, míg a másik játékos a német Kriegsmarine-t képviseli. Mindkét játékost más-más cél vezérel. A győzelemhez a német félnek sikeresen rejtve kell maradnia a britek elől, és öt teherszállítóhajót kell elsüllyesztenie.
    Mindeközben, a briteknek az Admiral Graf Spee-t kell üldözőbe venniük, majd egy végső csatában legyőzni a németeket. A játékot a csata győztese nyeri. Vajon a Királyi Haditengerészet képes lesz-e kihasználni számbeli fölényét, vagy a Kriegsmarine lesz az, akinek ravasz és rafinált stratégiájával sikerül megbuktatnia riválisát?
    Egy izgalmas csata részesi lehetünk, amely meghatározza a második világháború kimenetelét.

     

    Köszi a rendelést! 🙂

    https://youtu.be/YeY4htORi7c

    https://youtu.be/EXEz5iFVKfo

     

     

  • SEPTIMA

    26 990 Ft
    Build your witch coven, enthrall the townsfolk, and rise to power as the new Septima. Only in a few corners of the world is the memory of magic still alive, even though a few centuries ago its healing power permeated everything. Witches, its last remaining practitioners, have always been outcasts and could help human society only in strict secrecy. The leader of their people, the Septima, has always been the wisest, most knowledgeable witch. Now, as her time is coming to an end, witches from all over the world gather at Noctenburg to leave their mark on the hostile town and prove to the Septima that they are her worthy successor. Septima is a competitive, highly interactive strategy game of witchcraft. As the leader of your coven, you must prove your worth in the town of Noctenburg to become the successor of Septima, the High Witch. Practice your craft and gain Wisdom by collecting herbs, brewing potions, healing the townsfolk, mastering charms and rescuing your fellow brothers and sisters from the trials. But beware: magic, even if used for good, invokes suspicion in the townsfolk... Simultaneous action selection with positive player interaction: Septima’s central mechanism revolves around the simultaneous, secret selection of one of nine Action cards each turn: Move, Collect, Brew, Heal, Recruit, Plea, Chant, Rite and Remember. Each Action gets a powerful bonus if it is chosen by multiple players, but performing them together also raises suspicion in the townsfolk and attracts the attention of the Witch Hunters. Decisions of when to do a shared action (and who to do it with) adds a fresh, semi-cooperative touch to a competitive game, and lots of player interaction. Rescue witches to build your Coven: Heal, enthrall or convince the townsfolk and amass enough support to sway the periodic Witch Trials in your favor. If the hostile witnesses are outvoted, the convicted witch is absolved and joins the coven that rescued them. You start small but you can grow your coven to up to four witches this way, each with their own personality and special ability to help your cause. Reckless Witches caught by Witch Hunters are also put to trial, so with enough support from the townsfolk, even witches from other, less careful players’ coven can end up in yours. Accessible, intuitive and familiar: Septima is Mindclash Games’ most accessible title to date, with beautiful, hand-drawn art style by Villő Farkas and with the character art of Barbara Bernát, wooden components and intuitive, theme-inspired mechanisms. It is very quick to teach and set up, and takes less than 2 hours to play, even with four players. https://youtu.be/GcO4ajZGKWE?si=_WiJSK8LRzq7wio4 https://youtu.be/HIW6p0DjccY?si=iwkCiIjx7QrThzeE

Cím

Go to Top