• A társasjáték estek elmaradhatatlan kelléke, enélkül nem indul a játék! :) Tejkaramella Omlós Mester-Sweet 200g Összetevők:cukor, glükózszirup,margarin, növényi olajok és zsírok (pálma, repce és napraforgó változó arányban) víz, só, emulgálószerek:szójalecitin és E471, étkezési sav (citromsav) természetes aroma, színezék (karotinok) zsíros Tejpor (8.7%), kristályvanillin. Átlagos tápérték 100g termékben energia 1783kj/423kcal zsír 11g ebből zsír 6g szénhidrát 79g ebből cukor 72g fehérje 2,4g Só 0,2g
  • A társasjáték estek elmaradhatatlan kelléke, enélkül nem indul a játék! :) Tejkaramella Omlós Mester-Sweet 200g Összetevők:cukor, glükózszirup,margarin, növényi olajok és zsírok (pálma, repce és napraforgó változó arányban) víz, só, emulgálószerek:szójalecitin és E471, étkezési sav (citromsav) természetes aroma, színezék (karotinok) zsíros Tejpor (8.7%), kristályvanillin. Átlagos tápérték 100g termékben energia 1783kj/423kcal zsír 11g ebből zsír 6g szénhidrát 79g ebből cukor 72g fehérje 2,4g Só 0,2g
  • Akció!

    🥷 Kísérleti jelleggel és két okból lett szuperkedvezményes a Yapalocté Expedíció, egyrészt régen jelent meg, és úgy néz ki, túlgyártottuk a magyar kiadást, másrészt így több játékoshoz tud eljutni eme remek kártyajáték – na, ez három lett…😁
    🥷 – A Ninja ár ———> villámár, lenyisszantottam az eredeti árat, de NEM tudom hozzákapcsolni meglévő előrendeléshez!
    Ezt az árat csak akkor tudom tartani, ha most megvásárlod és én egyből küldöm is, elnézést!
    + A Yapalocté expedícó a Chachapoya kiegészítője, mind az első kiadással, mind a második, bővített, javított (nagydobozos) kiadással szépen együtt tud működni, divatos szóval: kompatibilis :)

    Kalandor-régészeink az előző, sikeres küldetéstől megrészegülve újabb, még merészebb kalandra vállalkoznak. Visszatérnek Dél-Amerikába, hogy felkutassák Yapalocté, a Kígyókirály szentélyét és újabb kincsekkel térjenek haza. Ám nem is sejtik, hogy az első utazással milyen lavinát indítottak el, amiért most egyszerre kell szembenézniük az istenek pusztító haragjával és a Chachapoya indiánok szörnyű átkával is…

    A játékosok az alapjátékhoz hasonlóan licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni ügyes blöffölés és kombinálás útján, hogy a játék végére a legértékesebb és legtöbb pontot érő műkincseket sikerüljön begyűjteniük anélkül, hogy kiesnének a játékból. Ezúttal azonban sokkal veszélyesebb területre tévedtek, ezért döntéseikkel is sokkal nagyobb kockázatot vállalnak...

    Dél-Amerika, az 1930-as évek eleje.  A világ legkiválóbb kalandor-régészei vagyunk, de nem múzeumok megbízásából dolgozunk, hanem szigorúan csak saját szakállunkra... Ez a specialitásunk, ősi kultúrák műkincseit fedezzük fel és a fekete piacon értékesítjük a legnagyobb titokban. Most viszont összefogtunk a hatalmas zsákmány reményében, közösen feltérképeztük és felfedeztük a kontinens legkülönlegesebb kincseit. Hatalmas siker koronázta az erőfeszítéseinket, de most hogyan fogunk osztozni az értékes műkincseken? Az fel sem merült egyikünkben sem, hogy igazságosan...

    A játékosok licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni, ügyesen kell blöffölniük és kombinálniuk, hogy a játék végére a legértékesebb és legtöbb pontot érő műkincseket sikerüljön begyűjteni. Vigyáznunk kell, sem túl kapzsik, sem túl gyávák nem lehetünk, mert akkor vagy kiesünk a játékból, vagy üres kézzel távozunk. Egyensúlyban kell tartanunk a mohóságunkat és a szerénységünket, ami nem lesz könnyű...
    A játék sikeresen debütált, köszönjük a visszajelzéseket, jövőre több országban, külföldön is elérhető lesz a kincsvadászok számára!

    Győri Zoli szuper játékbemutatója a Yapalocté expedícióról:

    https://youtu.be/pYNEQWjYWv4

    Szekeres Feri játékszabály magyarázata:

    https://youtu.be/0l8KoZoTx4E

    https://youtu.be/xndEXoLZLO8

    Molnár Peti (Draft vlog) megnézi, mi van a dobozban:

    https://youtu.be/XfG5eCB8FpE

    Szekeres Feri játékszabály magyarázata -

    https://youtu.be/DTqfh74iUZI

     

    Chachapoya első látásra:

  • Conserve wildlife in this cooperative trick-taking game You are a team of researchers working for the Institute for Wildlife Conservation (IWC), and you are ready to go to the ends of the earth to halt the extinction of various species. As representatives of the IWC, you will go on missions to research and protect endangered fauna. Each mission revolves around a specific animal, including the collection of data on related animals, in order to gain a better understanding of the behavior, habitat, and other important features of the animal being studied. Animalia: Preventing Extinction is a co-operative card game in which you will attempt, on behalf of the IWC, to conduct research on endangered animals. As you do so, you will also raise funds that the IWC can use to protect animals and create global awareness of the animals’ plight. These goals can only be achieved if you communicate well and work together as a team. Each round consists of a series of 8 turns for each player, called tricks. The first Animal card played in a trick determines that trick’s color. The other players must follow suit by playing an Animal card of the same color, if possible. Whoever plays the highest-valued card in a trick’s color wins that trick. That player moves the trick’s cards to their personal trick pile, which is kept facedown beside them. When all tricks are played, each player with one or more Mission cards must fulfill their mission(s) by collecting (in their trick pile) all of the Animal cards listed on their Mission card(s). If even one of the missions has not been successfully completed, the players immediately lose the game. However, if all players’ Mission cards have been successfully completed, those Mission cards are set aside and the players continue on to the next round. Animalia: Preventing Extinction also offers a campaign mode. The campaign game can be played in solo, two-player, and three-player mode. For setup, select how many and which continents you will play in a row. Any money earned will continue to the next continent. If you fail at any moment during the campaign, you have not succeeded in completing the campaign. https://youtu.be/YAcPow7QON4  
  • Crokinole - Vagabund Mini korong set kék és/vagy natúr színben. Az alapjátékhoz 2 disc set alapból jár, a 3. szín a 3. játékos üzemmódhoz szükséges, illetve, ha cserélgetni szeretnéd a korongokat :) Tartalom: 12 db + 1 tartalék - a rendelésnél a Megjegyzés rovatba írd be légszi, hogy melyik színt szeretnéd rendelni! Köszönjük! A játékosok (2-­4 fő) egymás után, pöccintéssel próbálják korong­jaikat a kör alakú pálya közepén lévő lyukba vagy minél több pon­tot érő pozícióba juttatni. A pontokért folyó harcban az ellenfelek egymás korongjait kiüthetik a pályáról, vagy kevesebb pontot érő mezőbe lökhetik. A játékot az nyeri, aki előbb szerzi meg a győzelemhez szükséges 100 pontot. Nem szükséges hozzá magas logikai érzék vagy több órányi szabadidő, mindössze negyed óra és egy asztal, amire a táblát elhelyezhetjük. Pöccinteni mindenki tud, így a családdal vagy a barátokkal is játszható! Játszható csapatokban is, ilyenkor kettő a kettő ellen gyűjti a pontokat, és próbálja a másik csapatot akadályozni a pontszerzésben. Megunhatatlan! Egy játszma akár 5 perc alatt lejátszható, de nehéz abbahagyni ennyi játék után. VERSENYTÁBLA, ha már nagyon profi vagy - KLIKK! PRÉMIUM CROKINOLE MINI is található a kínálatunkban - KLIKK! Anyaga: nyírfa, selyemfényű felülettel, natúr színben, gravírozott, barna vonalakkal. Méret: 62 x 62 x 4 cm, csúszópor, valamint 2 korongszett is tartozik a játékhoz (1-1 tartalékkal), de korongszettek külön is vásárolhatók, különböző színekben. Ingyenes postaköltséggel és nagyon körültekintő csomagolással. A képen látható színek illusztrációk, a végleges árnyalatok kis mértékben eltérhetnek az itt láthatótól! https://youtu.be/h0LbwrMlLvU https://youtu.be/MsOOGQAI_ZM Világbajnoki döntő, 2017 New York - Conrad v Walsh https://youtu.be/Ub9fLkc-wLg    
  • Two galactic warchiefs use mysterious and merciless aliens to win over the galaxy.

    SCOTT ALMES, a CLAIM szerzőjének új, 2 személyes sci-fi kártyajátéka!
    Sztori: galaktikus hadvezérek vagyunk, a feladat, hogy a kört 7 csillag vagy bolygó uralásával fejezzük be. A játék egy climbing game, a győzelemhez pedig segítségül hívhatjuk a kijátszható alien frakciók különböző képességeit.
    A kártyajátékhoz most +2 frakciót (Klorgon és a Jedeye) adunk ajándékba, amellyel tovább variálhatod a játék alapfelállását, soha nem lesz egyforma 2 játék :)

    Péli Csaba, a kiskunhalasi társasjáték klub vezetőjének játékismertetője:
    Pofonegyszerű szabályok, gyors, pörgős libikóka játék. Azért nevezném így, mert a fordulókezdő szabálynak köszönhetően elég kiegyensúlyozott lesz a játék, így aki nagyobb előnyben van, az bizony kap annyi nehezítést, hogy ember legyen a talpán, ha előnyből még javítani is akarnánk és nem csak tartani az előnyt. Ez a kezdőszabály nagyon egyszerű, de aki jobban áll, az azt mondja, hogy GONOSZ 🙂

    A jobban álló játékosnak a legerősebb lapjaiból annyit kell átadni a másik játékosnak, amennyi ponttal vezet, cserébe a másik játékos bármit visszaadhat ugyanolyan mennyiségben, aminek nem venné hasznát. Persze ez sem ennyire egyszerű, mert ha olyan lapokat adok át, amivel végül a másik csinál valami kombót, akkor egyáltalán nem biztos, hogy az a jó döntés, hogy csak dobáljak oda 2-3 nullás lapot. 🙂
    Alapból négy faj van, mindegyiknek egy különleges képessége, plusz két promófaj, amik teljesen jól beépülnek a többi közé. A fajok képessége akkor aktiválódik (van, ami csak opcionálisan), amikor megnyertük az ütést. Itt is kell a matek, mert nagyon nem mindegy, hogy a végső ütésbe pl. sikerül-e becsempészni egy Greedbotot, aminek a különleges képességével teljesen a saját oldalunkra húzhatunk egy bolygót.
    Igen, húzni. Ugyanis 5 bolygóért megy a küzdelem, melyek mindegyike egyedi lapkombót kér (kb. mint a Schotten Totten 2 határkövei) és ha megnyerünk egy ütést, akkor egy lépéssel magunk felé mozgathatunk egy bolygót. (saját oldal - közép - ellenfél oldala), és így talán már érthető, hogy miért is tud nagyon hasznos lenni az az előbb említett Greedbot egy olyan bolygónál, ami épp a másik játékos előtt tanyázik.
    A fajok képességei talán nem meglepő módon, kicsit a Claimet idézik, és gyanítom, hogy ha ez a játék is sikeres lesz, akkor itt is jöhetnek majd új fajok, esetleg új bolygók is. A jelenlegi 4+2 faj klassz kombókra használható, az 5 bolygó pedig a klasszikus feladatokat adja (három lapos színsor, három azonos szám különböző színekből, különböző színekből álló három lapos számsor, két azonos lap, magasabb lap), viszont van egy érdekes csavar az ütésben. Ha valaki ismeri pl. a Days of Wonder Gang of Four című játékát (nekem innen ismerős ez a megoldás), annak azonnal be fog ugrani a hasonlóság.
    Ugyanis az a trükk, hogy egy ütés nem feltétlenül 1-1 lap(kombináció) letételéből áll, hanem addig licitálunk egymásra, amíg valaki nem passzol. Tehát ha pl. kezdünk egy 0-1-2 kombóval, akkor arra mehet a másik oldalról egy 5-6-7, amire én válaszul teszek egy 8-9-10-et, megnyerve ezzel az ütést, és megszabadulva a kezemből hat laptól, szemben az ellenfél háromjával. Igen! Itt nem egyszerre fogy a paklink, sőt, fontos is, hogy előbb elégessük a kezünkben lévő 15 lapot, mint az ellenfél, mert aki le tudja tenni az utolsó lapját is, a kap egy csillagot, ami ugyanúgy 1 pontot ér, mint a forduló során a saját oldalamra hozott bolygók. És addig megy a játék, amíg valaki 7 pontot el nem ér egy forduló VÉGÉN (ha közben meglenne, de később visszahúzza az ellenfél az egyik bolygót, akkor az kevés a győzelemhez), vagy el nem vesszük az utolsó csillagot is. Ha a játék végén döntetlen lenne, akkor az elnyert csillagok száma számít, ami biztosan mindig döntő lesz, köszönhetően annak, hogy összesen 7 van belőle.
    Jópofa játék, pillanatok alatt megérthető szabályokkal, jó fajképességekkel, de jól játszani szerintem nem olyan könnyű, mint amilyennek elsőre tűnik, köszönhetően a sokféle kombinációs lehetőségnek, amiknél akár egy gyengének tűnő lapokkal teli kéz is tud erős lenni, mert hiába vannak a másik oldalon 8-9-10-es lapok is, ha azok nem rendezhetők megfelelően sorba.

    Now the galaxy is up for grabs! You will align yourself with the different space factions in order to secure control over the many planets and stars.

    In BLAST takes the role of a galactic warchief. In this 2 player game the goal is to collect 7 points.

    A player wins the game if they finish the round with 7 points. Each star and planet is worth 1 point. Players will compete over planets by playing tricks and using the special powers of the factions. The planets will move between the players during the game. Players can collect stars when they win a round and keep them permanently in front of them.

    https://youtu.be/b5_i7FAKMc8

    https://youtu.be/tPvBH8xFKhI

     

  • Don't lose your fingers in this simple and quick dice game!

    Fingers off the dice!
    You only keep your fingers if you move them at the right moment. If you are late or if your paws are grabbing the wrong place, you will soon nolonger be able to pickle.

    Osaka‘s yakuza bosses have a problem. Their people are rotting away, the lack of discipline is rampant. It cannot go on like this! After the latest scandal, it is finally time to act and apply the best practices. From now on the following applies: Yubitsume ... Every misconduct costs a finger.

    Yubitsume means shortening of the fingers. Fortunately,m this game is not like the original, in Japan. With Yubitsume, the yakuza have to snip themselvers when they screw up. It follows a strict ritual: You cut off a finger joint in the same presence of the lan chief. If the boss is in a nasty mood, it can be a bit more. You repeat that until ... need we say more.

    Even in the Heldbergs‘ game Yubitsume, mistakes and inaction do not go unpunished. Whenever that happens normally with the yakuza, fingers come off, if you still have some to remove! But rest assured, everything runs more gently and - let‘s say more symbolically - in this game.

    Vicces, gyors és szórakoztató kis kockajáték, igazi csemegének ígérkezik! Ujjakra vigyázni! :)

  • Akció!
    VAGABUND EXPRESSZ - TÁRSASJÁTÉK KLUBOK SZÁMÁRA! Sziasztok Farkasok! 2 évvel ezelőtt megjelent az Acélmágnás társasjátékunk és ehhez kapcsolódóan egy Turnéra indultunk, ahol bemutattam a játékot! A Turné jól sikerült, de nem sok helyre tudtam eljutni, pedig - a visszajelzések alapján - igény lett volna rá. A TJŰ-n is azt tapasztaltam, hogy sorok álltak a Vagabund játékoknál, és sem hely, sem pedig elég idő nem volt, hogy a játékosok ki tudjanak minden, számunkra érdekes játékot próbálni és gazdagodjanak egy jó kis játékélménnyel... Azóta gondolkodtam, hogyan lehetne megvalósítani azt, hogy a játékosok nyugodt környezetben, egymás között ki tudják próbálni az új (Jeruzsálem: Anno Domini, Farkasok, Sör és kenyér, A Hajsza) és a régebbi játékainkat is (Acélmágnás, Föld és víz). Nem tudom, hogy megtaláltam-e a megoldást, mindenesetre 2024-ben tegyünk egy próbát! Az ötlet: összekészítek 3 különböző doboz, válogatott VAGABUND társasjátékot, és KÖLCSÖNADOM! Kísérleti jelleggel 2 hónapig a következő három doboz járna kézről-kézre, klubról klubra, majd a tapasztalatok alapján újraindítjuk a Vagabund expresszt, tovább növelném a választható dobozokat és kerülnek majd bele új játékok is!   Minden csomagból 8-8 klubnak tudok küldeni - első körben, utána le kell zárjam a lehetőséget, majd a kísérleti kör után újraindítjuk!

    #JERUZSÁLEM: ANNO DOMINI pakk tartalma:

    JERUZSÁLEM: Anno Domini Go for LNG! A Hajsza Virágvarázs

      CÉL: olyan Társasjáték klubokba szeretném eljuttatni ezt a doboznyi Vagabund társasjátékokat, ahol 2 hét idő áll majd rendelkezésre, hogy a játékosok annyi játékot próbáljanak ki, amennyit csak tudnak, vagy akarnak - remélhetőleg persze  minél többet! Minden játék magyar nyelvű, szinte minden játék megtalálható a forgalomban, kivéve a Go for LNG!, amely egy exclusive játék, néhány évvel ezelőtt jelent meg, saját tervezés, de a nagyközönség még csak Szekeres Feri bemutatója kapcsán ismerheti, normál, üzleti forgalomba nem került, játékosok most először találkozhatnak vele :) Ki NE jelentkezzen: a Vagabund Expressz kifejezetten klubok számára van meghirdetve, vagyis ha szűk, baráti körrel játszotok, akkor azt javaslom, hogy kövessétek az Expressz útját és látni fogjátok, hogy hova érkezik be, és abban a klubban ki tudjátok próbálni! Kikre számítok: a legjobb az lenne, ha olyan Társasjáték klubok jelentkeznének (egyelőre országhatáron belül), akik nagyobb létszámmal szoktak időnként összejönni és játszani és szívesen kipróbálnák azokat a Vagabund játékokat, amelyeket még nem ismernek. Hogyan jelentkezhetek? - meg kellene rendelni a Vagabund Expresszt, mintha csak egy játékot rendelnél a webshopban, a rendelő személye a klub hivatalos kontaktszemélye kellene, hogy legyen, vagyis a vezetője, akivel tudok majd egyeztetni a szállításokról, és felel a játékokért, stb. NEM KELL egyesületnek lenned, magánszemély is lehetsz, a lényeg, hogy minél többen tudjatok játszani a játékokkal! A megrendelés után felvesszük a kapcsolatot, be kellene mutatni a klubok röviden, kérni fogom majd a FB oldalatok, stb, hogy lehessen látni, mennyire komoly és mennyire aktívan játszik a klub. Miért van az ellenőrzésre szükség? - Őrült egyszerű, az lenne a jó, ha egy 5-6 fős csapat nem stoppolná le a játékokat, miközben sokan várnak rá, hogy tudjanak játszani, és mivel csak 3 doboz lesz egyelőre, kísérleti jelleggel úton, fontos lenne, hogy ne hasaljon el valahol ez a szándék, köszi. Hogyan működik? A megrendelés és megbeszélés után kialakul egy frankó útvonal, hogy merre és mikor járnak majd a dobozok az országban, melyik klubokba tud eljutni. Én indítom a három dobozt, ami 1 nap alatt megérkezik a választott klubba, ott szépen, ki kell csomagolni és a 2 hét időintervallum utolsó napjáig lehet a Vaga játékokkal játszani, majd a fordulónapon el kell a következő célpont irányába indítani a dobozt! Mi a költsége? - Egyetlen költség van, a fordulónapon el kell juttatnod a következő megállóba, klubba a dobozt a Vagabund játékokkal. Ez lehet posta, futárszolgálat, vagy akár személyesen is átadhatod. Én majd úgy próbálom megszervezni, hogy közel eső helyek kerüljenek egymás mellé, így lehet, hogy költségbe sem kerül. Ez a költség a mindig a feladó klubot terheli, a doboz kb 5 kg-os, postán feladva kb 3 000 Ft-os költség maximum. Nagyon fontos: ha ezt a költséget nem vállalod, akkor légyszi, ne is jelentkezz, köszi! Mit szeretnék kérni? Közös hobbink a társasjátékozás, megbízunk egymásban, én rátok bízom kölcsönbe a társasjátékokat, légyszi, vigyázzatok rá, mert a következő állomáson is szeretnének játszani hibátlan, hiánytalan játékokkal. Szuperköszi! Röviden, ez egy lehetőség, ha szeretnéd kipróbálni, megnézni a Vagabund kiadó játékait, és van egy aktív klubod, akkor be tudsz nevezni, ki tudod próbálni a játékokat, mindössze annyi a kérés, hogy vigyázzatok rá, és a fordulónapon tovább kell küldened, szállítanod a saját költségeden a következő állomásra! Ha tetszik ez az ötlet, ez a lehetőség, akkor szuper! És még egy dolog, hogy követhető legyen más játékosok számára (akik akár a közelben laknak és be is kapcsolódhatnak hozzátok), be kellene lépni a Facebook-on a Vagabund kiadó baráti körébe, ahol be kellene majd jelentkezni egy bemutatkozó poszttal, például: halló, üdv Tolnából, 20-an vagyunk a klubban és megérkezett a Vagabund expressz! Majd a fordulónap után kellene egy újabb poszt, hogy halló, ez tetszett, ez nem tetszett és továbbküldtük Győrbe a játékokat! ...és így járnának kézről-kézre, klubról klubra a játékok. Szóval, szeretnék létrehozni egy kis, lazán kapcsolódó közösséget, ahol jobban megismernénk egymást, köszi! Ha letelik az első kb négy hónap, akkor megbeszéljük a tapasztalatokat, és a segítségetekkel lépünk tovább, bekapcsolódnak új játékok is s körforgásra: Kutná Hora: Az Ezüstváros, Amritsar: Az Aranytemplom, stb.  
  • Akció!
    VAGABUND EXPRESSZ - TÁRSASJÁTÉK KLUBOK SZÁMÁRA! Sziasztok Farkasok! 2 évvel ezelőtt megjelent az Acélmágnás társasjátékunk és ehhez kapcsolódóan egy Turnéra indultunk, ahol bemutattam a játékot! A Turné jól sikerült, de nem sok helyre tudtam eljutni, pedig - a visszajelzések alapján - igény lett volna rá. A TJŰ-n is azt tapasztaltam, hogy sorok álltak a Vagabund játékoknál, és sem hely, sem pedig elég idő nem volt, hogy a játékosok ki tudjanak minden, számunkra érdekes játékot próbálni és gazdagodjanak egy jó kis játékélménnyel... Azóta gondolkodtam, hogyan lehetne megvalósítani azt, hogy a játékosok nyugodt környezetben, egymás között ki tudják próbálni az új (Jeruzsálem: Anno Domini, Farkasok, Sör és kenyér, A Hajsza) és a régebbi játékainkat is (Acélmágnás, Föld és víz). Nem tudom, hogy megtaláltam-e a megoldást, mindenesetre 2024-ben tegyünk egy próbát! Az ötlet: összekészítek 3 különböző doboz, válogatott VAGABUND társasjátékot, és KÖLCSÖNADOM! Kísérleti jelleggel 2 hónapig a következő három doboz járna kézről-kézre, klubról klubra, majd a tapasztalatok alapján újraindítjuk a Vagabund expresszt, tovább növelném a választható dobozokat és kerülnek majd bele új játékok is!   Minden csomagból 8-8 klubnak tudok küldeni - első körben, utána le kell zárjam a lehetőséget, majd a kísérleti kör után újraindítjuk!

    #FARKASOK pakk tartalma:

    Farkasok Go for LNG! Föld és víz Virágvarázs

    CÉL: olyan Társasjáték klubokba szeretném eljuttatni ezt a doboznyi Vagabund társasjátékokat, ahol 2 hét idő áll majd rendelkezésre, hogy a játékosok annyi játékot próbáljanak ki, amennyit csak tudnak, vagy akarnak - remélhetőleg persze  minél többet! Minden játék magyar nyelvű, szinte minden játék megtalálható a forgalomban, kivéve a Go for LNG!, amely egy exclusive játék, néhány évvel ezelőtt jelent meg, saját tervezés, de a nagyközönség még csak Szekeres Feri bemutatója kapcsán ismerheti, normál, üzleti forgalomba nem került, játékosok most először találkozhatnak vele :) Ki NE jelentkezzen: a Vagabund Expressz kifejezetten klubok számára van meghirdetve, vagyis ha szűk, baráti körrel játszotok, akkor azt javaslom, hogy kövessétek az Expressz útját és látni fogjátok, hogy hova érkezik be, és abban a klubban ki tudjátok próbálni! Kikre számítok: a legjobb az lenne, ha olyan Társasjáték klubok jelentkeznének (egyelőre országhatáron belül), akik nagyobb létszámmal szoktak időnként összejönni és játszani és szívesen kipróbálnák azokat a Vagabund játékokat, amelyeket még nem ismernek. Hogyan jelentkezhetek? - meg kellene rendelni a Vagabund Expresszt, mintha csak egy játékot rendelnél a webshopban, a rendelő személye a klub hivatalos kontaktszemélye kellene, hogy legyen, vagyis a vezetője, akivel tudok majd egyeztetni a szállításokról, és felel a játékokért, stb. NEM KELL egyesületnek lenned, magánszemély is lehetsz, a lényeg, hogy minél többen tudjatok játszani a játékokkal! A megrendelés után felvesszük a kapcsolatot, be kellene mutatni a klubok röviden, kérni fogom majd a FB oldalatok, stb, hogy lehessen látni, mennyire komoly és mennyire aktívan játszik a klub. Miért van az ellenőrzésre szükség? - Őrült egyszerű, az lenne a jó, ha egy 5-6 fős csapat nem stoppolná le a játékokat, miközben sokan várnak rá, hogy tudjanak játszani, és mivel csak 3 doboz lesz egyelőre, kísérleti jelleggel úton, fontos lenne, hogy ne hasaljon el valahol ez a szándék, köszi. Hogyan működik? A megrendelés és megbeszélés után kialakul egy frankó útvonal, hogy merre és mikor járnak majd a dobozok az országban, melyik klubokba tud eljutni. Én indítom a három dobozt, ami 1 nap alatt megérkezik a választott klubba, ott szépen, ki kell csomagolni és a 2 hét időintervallum utolsó napjáig lehet a Vaga játékokkal játszani, majd a fordulónapon el kell a következő célpont irányába indítani a dobozt! Mi a költsége? - Egyetlen költség van, a fordulónapon el kell juttatnod a következő megállóba, klubba a dobozt a Vagabund játékokkal. Ez lehet posta, futárszolgálat, vagy akár személyesen is átadhatod. Én majd úgy próbálom megszervezni, hogy közel eső helyek kerüljenek egymás mellé, így lehet, hogy költségbe sem kerül. Ez a költség a mindig a feladó klubot terheli, a doboz kb 5 kg-os, postán feladva kb 3 000 Ft-os költség maximum. Nagyon fontos: ha ezt a költséget nem vállalod, akkor légyszi, ne is jelentkezz, köszi! Mit szeretnék kérni? Közös hobbink a társasjátékozás, megbízunk egymásban, én rátok bízom kölcsönbe a társasjátékokat, légyszi, vigyázzatok rá, mert a következő állomáson is szeretnének játszani hibátlan, hiánytalan játékokkal. Szuperköszi! Röviden, ez egy lehetőség, ha szeretnéd kipróbálni, megnézni a Vagabund kiadó játékait, és van egy aktív klubod, akkor be tudsz nevezni, ki tudod próbálni a játékokat, mindössze annyi a kérés, hogy vigyázzatok rá, és a fordulónapon tovább kell küldened, szállítanod a saját költségeden a következő állomásra! Ha tetszik ez az ötlet, ez a lehetőség, akkor szuper! És még egy dolog, hogy követhető legyen más játékosok számára (akik akár a közelben laknak és be is kapcsolódhatnak hozzátok), be kellene lépni a Facebook-on a Vagabund kiadó baráti körébe, ahol be kellene majd jelentkezni egy bemutatkozó poszttal, például: halló, üdv Tolnából, 20-an vagyunk a klubban és megérkezett a Vagabund expressz! Majd a fordulónap után kellene egy újabb poszt, hogy halló, ez tetszett, ez nem tetszett és továbbküldtük Győrbe a játékokat! ...és így járnának kézről-kézre, klubról klubra a játékok. Szóval, szeretnék létrehozni egy kis, lazán kapcsolódó közösséget, ahol jobban megismernénk egymást, köszi! Ha letelik az első kb négy hónap, akkor megbeszéljük a tapasztalatokat, és a segítségetekkel lépünk tovább, bekapcsolódnak új játékok is s körforgásra: Kutná Hora: Az Ezüstváros, Amritsar: Az Aranytemplom, stb.  
  • Akció!
    VAGABUND EXPRESSZ - TÁRSASJÁTÉK KLUBOK SZÁMÁRA! Sziasztok Farkasok! 2 évvel ezelőtt megjelent az Acélmágnás társasjátékunk és ehhez kapcsolódóan egy Turnéra indultunk, ahol bemutattam a játékot! A Turné jól sikerült, de nem sok helyre tudtam eljutni, pedig - a visszajelzések alapján - igény lett volna rá. A TJŰ-n is azt tapasztaltam, hogy sorok álltak a Vagabund játékoknál, és sem hely, sem pedig elég idő nem volt, hogy a játékosok ki tudjanak minden, számunkra érdekes játékot próbálni és gazdagodjanak egy jó kis játékélménnyel... Azóta gondolkodtam, hogyan lehetne megvalósítani azt, hogy a játékosok nyugodt környezetben, egymás között ki tudják próbálni az új (Jeruzsálem: Anno Domini, Farkasok, Sör és kenyér, A Hajsza) és a régebbi játékainkat is (Acélmágnás, Föld és víz). Nem tudom, hogy megtaláltam-e a megoldást, mindenesetre 2024-ben tegyünk egy próbát! Az ötlet: összekészítek 3 különböző doboz, válogatott VAGABUND társasjátékot, és KÖLCSÖNADOM! Kísérleti jelleggel 2 hónapig a következő három doboz járna kézről-kézre, klubról klubra, majd a tapasztalatok alapján újraindítjuk a Vagabund expresszt, tovább növelném a választható dobozokat és kerülnek majd bele új játékok is! Minden csomagból 8-8 klubnak tudok küldeni - első körben, utána le kell zárjam a lehetőséget, majd a kísérleti kör után újraindítjuk!

    # SÖR ÉS KENYÉR pakk tartalma:

    Sör és kenyér Acélmágnás Port Royal Big Box A Hajsza Föld és víz Virágvarázs

      CÉL: olyan Társasjáték klubokba szeretném eljuttatni ezt a doboznyi Vagabund társasjátékokat, ahol 2 hét idő áll majd rendelkezésre, hogy a játékosok annyi játékot próbáljanak ki, amennyit csak tudnak, vagy akarnak - remélhetőleg persze  minél többet! Minden játék magyar nyelvű, szinte minden játék megtalálható a forgalomban, kivéve a Go for LNG!, amely egy exclusive játék, néhány évvel ezelőtt jelent meg, saját tervezés, de a nagyközönség még csak Szekeres Feri bemutatója kapcsán ismerheti, normál, üzleti forgalomba nem került, játékosok most először találkozhatnak vele :) Ki NE jelentkezzen: a Vagabund Expressz kifejezetten klubok számára van meghirdetve, vagyis ha szűk, baráti körrel játszotok, akkor azt javaslom, hogy kövessétek az Expressz útját és látni fogjátok, hogy hova érkezik be, és abban a klubban ki tudjátok próbálni! Kikre számítok: a legjobb az lenne, ha olyan Társasjáték klubok jelentkeznének (egyelőre országhatáron belül), akik nagyobb létszámmal szoktak időnként összejönni és játszani és szívesen kipróbálnák azokat a Vagabund játékokat, amelyeket még nem ismernek. Hogyan jelentkezhetek? - meg kellene rendelni a Vagabund Expresszt, mintha csak egy játékot rendelnél a webshopban, a rendelő személye a klub hivatalos kontaktszemélye kellene, hogy legyen, vagyis a vezetője, akivel tudok majd egyeztetni a szállításokról, és felel a játékokért, stb. NEM KELL egyesületnek lenned, magánszemély is lehetsz, a lényeg, hogy minél többen tudjatok játszani a játékokkal! A megrendelés után felvesszük a kapcsolatot, be kellene mutatni a klubok röviden, kérni fogom majd a FB oldalatok, stb, hogy lehessen látni, mennyire komoly és mennyire aktívan játszik a klub. Miért van az ellenőrzésre szükség? - Őrült egyszerű, az lenne a jó, ha egy 5-6 fős csapat nem stoppolná le a játékokat, miközben sokan várnak rá, hogy tudjanak játszani, és mivel csak 3 doboz lesz egyelőre, kísérleti jelleggel úton, fontos lenne, hogy ne hasaljon el valahol ez a szándék, köszi. Hogyan működik? A megrendelés és megbeszélés után kialakul egy frankó útvonal, hogy merre és mikor járnak majd a dobozok az országban, melyik klubokba tud eljutni. Én indítom a három dobozt, ami 1 nap alatt megérkezik a választott klubba, ott szépen, ki kell csomagolni és a 2 hét időintervallum utolsó napjáig lehet a Vaga játékokkal játszani, majd a fordulónapon el kell a következő célpont irányába indítani a dobozt! Mi a költsége? - Egyetlen költség van, a fordulónapon el kell juttatnod a következő megállóba, klubba a dobozt a Vagabund játékokkal. Ez lehet posta, futárszolgálat, vagy akár személyesen is átadhatod. Én majd úgy próbálom megszervezni, hogy közel eső helyek kerüljenek egymás mellé, így lehet, hogy költségbe sem kerül. Ez a költség a mindig a feladó klubot terheli, a doboz kb 5 kg-os, postán feladva kb 3 000 Ft-os költség maximum. Nagyon fontos: ha ezt a költséget nem vállalod, akkor légyszi, ne is jelentkezz, köszi! Mit szeretnék kérni? Közös hobbink a társasjátékozás, megbízunk egymásban, én rátok bízom kölcsönbe a társasjátékokat, légyszi, vigyázzatok rá, mert a következő állomáson is szeretnének játszani hibátlan, hiánytalan játékokkal. Szuperköszi! Röviden, ez egy lehetőség, ha szeretnéd kipróbálni, megnézni a Vagabund kiadó játékait, és van egy aktív klubod, akkor be tudsz nevezni, ki tudod próbálni a játékokat, mindössze annyi a kérés, hogy vigyázzatok rá, és a fordulónapon tovább kell küldened, szállítanod a saját költségeden a következő állomásra! Ha tetszik ez az ötlet, ez a lehetőség, akkor szuper! És még egy dolog, hogy követhető legyen más játékosok számára (akik akár a közelben laknak és be is kapcsolódhatnak hozzátok), be kellene lépni a Facebook-on a Vagabund kiadó baráti körébe, ahol be kellene majd jelentkezni egy bemutatkozó poszttal, például: halló, üdv Tolnából, 20-an vagyunk a klubban és megérkezett a Vagabund expressz! Majd a fordulónap után kellene egy újabb poszt, hogy halló, ez tetszett, ez nem tetszett és továbbküldtük Győrbe a játékokat! ...és így járnának kézről-kézre, klubról klubra a játékok. Szóval, szeretnék létrehozni egy kis, lazán kapcsolódó közösséget, ahol jobban megismernénk egymást, köszi! Ha letelik az első kb négy hónap, akkor megbeszéljük a tapasztalatokat, és a segítségetekkel lépünk tovább, bekapcsolódnak új játékok is s körforgásra: Kutná Hora: Az Ezüstváros, Amritsar: Az Aranytemplom, stb.  
  • 🥷 Kísérleti jelleggel és két okból lett szuperkedvezményes a Virágvarázs, egyrészt régen jelent meg, úgy néz ki, túlgyártottuk a magyar kiadást, másrészt így több játékoshoz tud eljutni eme remek kártyajáték – na, ez három lett…😁
    🥷 – A Ninja ár ———> villámár, lenyisszantottam az eredeti árat, de NEM tudom hozzákapcsolni meglévő előrendeléshez!
    Ezt az árat csak akkor tudom tartani, ha most megvásárlod és én egyből küldöm is, elnézést!


    🌷
    🌹🌸 VIRÁGVARÁZS - egy kedves, bájos, de gondolkodós játék - nyugalmas virággyűjtögetés a csodaszép kertben! 🌺
    🌷 "...még nyílnak a völgyben a kerti virágok..."

    A KERT CSAK RÁD VÁR 🌹
    Tölts el egy kellemes délutánt virágokkal díszített kertedben! Lazulj el és élvezd ezt az elegáns játékot csodaszép virágokat gyűjtögetve és rendezgetve. Leld örömöd a természet hihetetlen gazdagságában!

    Villámgyors kiszállítás folyamatban, hamarosan már lehet is gyűjtögetni a csodaszép virágokat!
    Kellemes játékot! 😃

    CÉL
    Szerezd meg a legtöbb győzelmi pontot virágokat gyűjtögetve, melyet az elrendezés-, a kívánság- és a jutalomkártyák segítségével fogsz elérni!

    Tartalom:
    50 db gyönyörű virágkártya
    5 db szoborkártya
    5 db elrendezéskártya
    21 db kívánságkártya
    9 db jutalomkártya
    10 db varjúkártya (az egyszemélyes játékhoz)
    4 kertészbábu és 12 virágjelölő
    24 kavicstoken
    4 db segédlet

    Köszi a rendelést! :-)

    https://youtu.be/2Adq_OrMDmU

     

    https://youtu.be/cEmkS0YsRCo

    https://youtu.be/bqUiDK4GfY0

  • Kiegészítő: 30 db fém érme az Amritsar: Az Aranytemplom játékhoz AMRITSAR: AZ ARANYTEMPLOM Az indiai Amritsar (Szent Nektár Tava) városa ad otthont az Aranytemplomnak, vagy más nevén Harmandir Száhibnak. Ezt a látványos épületet világszerte a szikh közösség szent helyeként ismerik, és egyben a Föld egyik leghíresebb zarándokhelye is. Miután többször is lerombolták, Randzsit Szingh Maharadzsa, az indiai Szikh Birodalom megalapítója a XIX. század elején márványból és rézből újjáépítette, és a templom felső szintjét 750 kg tiszta arannyal borította be, amelyről végül az Aranytemplom a nevét kapta. Az Amritsar: Aranytemplom társasjátékban a játékosok a kor különböző személyiségeit képviselik, akik 3 évtizeden át kitartóan segítették a Szikh Birodalom Maharadzsáját az Aranytemplom újjáépítésében, biztosítva számára a templom minden részéhez szükséges alapanyagokat. Ehhez a munkásokat és az általuk elvégzett akciókat a lehető legoptimálisabban és leghatékonyabban kell majd megszerveznünk. Egy ügyes mechanizmus alapján, amely a klasszikus mankala játékok vetési rendszerére épül, a játékosok a különböző munkásokat és saját elefántjukat fogják használni a szükséges feladatok elvégzéséhez. A körünk során 1-3 akciót végezhetünk attól függően, hogy mennyire jól  menedzseltük a munkásainkat és az elefántunkat. Ezek az akciók erőforrások gyűjtéséből a kőbányában vagy a piacon, a különböző tudásszintek előrehaladásából, és saját játékostáblánk fejlesztéséből, Mahout-akciókból és főként adományok adásából a templomnak állnak majd, azzal a céllal, hogy minél több presztízspontot szerezzünk. A harmadik évtized végén az lesz a győztes játékos, aki a legtöbb Presztízspontot éri el! https://youtu.be/JGpGCkg2M4k?si=lBU6_NQM2ERk5PZe https://youtu.be/GA0EZZIcXxc?si=l2_7D9lYpl8KEpGL
  • Az erdő közepén állva mély lélegzetet veszel. Érzed, hogy a mai lesz a szerencsenapod. Az elmúlt héten a napsütés és az eső váltogatta egymást, tökéletes környezetet teremtve egy kellemes gombaszedéshez. A helyiek útmutatása is igen bíztatónak tűnik. Egy nagy kosárral felszerelkezve korán kezded a mai napot, virradat előtt, a ragyogó holdfényben. Még egy serpenyőt, némi vajat és almabort is csomagoltál, hogy alkonyatra már a tűz körül lakomázhass az összegyűjtött gombákból. Ez egy nagyszerű nap lesz! https://youtu.be/HlvzbcSZSGM  
  • Ukiyo egy taktikai puzzle-alapú 18 kártyás játék, 1-4 játékos részére. A játékosok vízszintesen vagy függőlegesen helyeznek le kártyákat, hogy mintákat hozzanak létre szimbólumokból egy 6x6-os rácsban. Többjátékos módban a játékosoknak az a céljuk, hogy befejezzék a feladatot az utolsó kézben maradt kártyán. Egyjátékos módban a játékosoknak az a céljuk, hogy egyre nehezebb feladványokat oldjanak meg, amik két, három vagy négy feladat kombinációjából állnak. Az Ukiyo mindössze öt perc alatt játszható és minden korosztálynak megfelelő.

    https://youtu.be/nlnDEbwd8Ug

  • Az új király meghalt, és csak egy évet töltött a trónon! Nem túl hosszú élet egy király számára. Most öt új frakció csatlakozott a hatalmi harcokhoz, hogy megszerezzék a trónt. A gnómoknak fogsz kedvezni, feltételezvén, hogy megvédenek az óriások dübörgő lépteitől? Kihasználod a látnokok bölcsességét? Magadhoz tudod édesgetni a félénk trollokat, hogy támogassák az ügyedet? Vagy a sárkányok erejére támaszkodsz? Elővigyázattal válassz támogatókat és követeld a trónt! A CLAIM kártyajáték Univerzuma 5 pakli kártyából áll, de a játékhoz elegendő a CLAIM vagy a CLAIM 2 paklit megszerezni, viszont a Claim, a Claim 2 és a Claim Erősítés játékokat kombinálhatjuk egymással, így a kártyapaklit új összeállításokban is használhatjuk a játékok során. Különleges játékélmény felfedezni a különböző frakciók egymásra gyakorolt hatásait, ráadásul a játék akár 3-4 személlyel is játszható ezután! A CLAIM Erősítés - Magic egy gyors, mindössze 15-20 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, amely kiegészítő pakli, önmagában nem játszható, szükséges hozzá a CLAIM vagy a CLAIM 2. Új frakciók kapcsolódnak be a játékba, őket is meg kell meggyőznünk, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Varázslók, Druidák, Alakváltók és 18 különféle varázstárgyat is játékba kerül... és mindez kedves, humoros grafikával! Megjegyzés: a CLAIM Reinforcements MAGIC kiegészítő, a játékhoz szükséges a CLAIM/CLAIM2 játékok valamelyikére! ...az egész sorozatot megvásárolhatod akciósan is - KLIKK! Már letölthető a nem végleges magyar nyelvű szabály! https://youtu.be/pxtcBbRCBKw https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM https://youtu.be/z6PAGHHL_C0  
  • CLAIM - Erősítés: Helyszínek - most színes, nyomtatott szabályt adunk ajándékba! Az új király meghalt, és csak egy évet töltött a trónon! Nem túl hosszú élet egy király számára. Most öt új frakció csatlakozott a hatalmi harcokhoz, hogy megszerezzék a trónt. A gnómoknak fogsz kedvezni, feltételezvén, hogy megvédenek az óriások dübörgő lépteitől? Kihasználod a látnokok bölcsességét? Magadhoz tudod édesgetni a félénk trollokat, hogy támogassák az ügyedet? Vagy a sárkányok erejére támaszkodsz? Elővigyázattal válassz támogatókat és követeld a trónt! A CLAIM kártyajáték Univerzuma 8 pakli kártyából áll, de a játékhoz elegendő a CLAIM vagy a CLAIM 2 paklit megszerezni, viszont a Claim, a Claim 2 és a Claim Erősítés játékokat kombinálhatjuk egymással, így a kártyapaklit új összeállításokban is használhatjuk a játékok során. Különleges játékélmény felfedezni a különböző frakciók egymásra gyakorolt hatásait, ráadásul a játék akár 3-4 személlyel is játszható ezután! A CLAIM Erősítés - Maps egy gyors, mindössze 15-25 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, amely kiegészítő pakli, önmagában nem játszható, szükséges hozzá a CLAIM vagy a CLAIM 2. Új frakciók kapcsolódnak be a játékba, őket is meg kell meggyőznünk, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Baziliszkuszok, Főnixmadarak és Unikornisok és 18 különféle új helyszín is játékba kerül... és mindez kedves, humoros grafikával! A nem végleges magyar szabály letölthető! Megjegyzés: a CLAIM Reinforcements MAPS kiegészítő, a játékhoz szükséges a CLAIM/CLAIM2 játékok valamelyikére! https://youtu.be/pxtcBbRCBKw https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM https://youtu.be/Gvuj7aWHxeM  
  • A CLAIM MAGIC kiegészítőhöz most színes, nyomtatott magyar szabályt adunk ajándékba! Az új király meghalt, és csak egy évet töltött a trónon! Nem túl hosszú élet egy király számára. Most öt új frakció csatlakozott a hatalmi harcokhoz, hogy megszerezzék a trónt. A gnómoknak fogsz kedvezni, feltételezvén, hogy megvédenek az óriások dübörgő lépteitől? Kihasználod a látnokok bölcsességét? Magadhoz tudod édesgetni a félénk trollokat, hogy támogassák az ügyedet? Vagy a sárkányok erejére támaszkodsz? Elővigyázattal válassz támogatókat és követeld a trónt! A CLAIM kártyajáték Univerzuma több pakli kártyából áll, de a játékhoz elegendő a CLAIM vagy a CLAIM 2 paklit megszerezni, viszont a Claim, a Claim 2 és a Claim Erősítés játékokat kombinálhatjuk egymással, így a kártyapaklit új összeállításokban is használhatjuk a játékok során. Különleges játékélmény felfedezni a különböző frakciók egymásra gyakorolt hatásait, ráadásul a játék akár 3-4 személlyel is játszható ezután! A CLAIM Erősítés - Mercenaries egy gyors, mindössze 15-20 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, amely kiegészítő pakli, önmagában nem játszható, szükséges hozzá a CLAIM vagy a CLAIM 2. Új frakciók kapcsolódnak be a játékba, őket is meg kell meggyőznünk, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Küklopszok, Elfek és Orkok és 18 különféle zsoldos karakter is játékba kerül... és mindez kedves, humoros grafikával! Már letölthető a magyar nyelvű, nem végleges szabály is! A teljes CLAIM Univerzumot itt megtalálod akciósan – KLIKK! És CLAIM és CLAIM 2 már pocket méretben, fémdobozban is kapható a webshopban! Megjegyzés: a CLAIM Reinforcements Mercenaries kiegészítő, a játékhoz szükséges a CLAIM/CLAIM2 játék valamelyikére! https://youtu.be/pxtcBbRCBKw https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM https://youtu.be/FWp-yimk4d8  
  • Akció!
    🥷 Kísérleti jelleggel és két okból lett szuperkedvezményes a Chachapoya második, javított kiadása – egyrészt régen jelent meg, úgy néz ki, túlgyártottuk a magyar kiadást, másrészt így több játékoshoz tud eljutni eme remek kártyajáték, valamint nem sikerült jól elmondanom, hogy a javított kiadás mennyi újdonságot és klassz dolgot tartalmazott, nem baj! – na, ez három lett…😁
    🥷 – A Ninja ár ———> villámár, lenyisszantottam az eredeti árat, de NEM tudom hozzákapcsolni meglévő előrendeléshez!
    Ezt az árat csak akkor tudom tartani, ha most megvásárlod és én egyből küldöm is, elnézést!


    Chachapoya 2. kiadása - nagydobozos, bővített kiadás, új kártyák, új szabályok, új bónuszlapkák, játékostábla és új izgalmak. Járj Indy nyomában!
    Az új kiadáshoz készített exclusive promó kártyák (Blöff és Parazita) normál kereskedelmi forgalomba nem kerülnek, csak nálunk lesz beszerezhető!
     
    A Chachapoya tartalma: 50 db nagyméretű kincskártya, 75 db kalandorkártya, 25 db játék végi bónusztoken, 70 db Chachapoya pénzérme, játéktábla a dobó és húzópaklihoz, 1 db játékszabály

    Változás az első kiadáshoz képest:
    🎲 1. Nagyobb lett a doboz (23 cm x 23 cm), hogy minden promó és akár a kiegészítő is beleférjen (még a playmat is!) 
    🎲 2. 25 db játékvégi bónusztoken került bele a játékba (eddig csak 1-1 db volt minden játékosnak), amely sokat csavar a pontozáson és taktikázáson!
    🎲 3. Az előrendelők számára 2 db új promókártyát küldök ajándékba + 1 új típusú kalandorkártya (Szerencsejátékos) is belekerült a játékba!
    🎲 5. 75 db kalandorkártya került a játékba, ami azt jelenti, hogy egyrészt 5 személyessé vált a játék, másrészt a nagyobb pakli miatt kevesebbet kell majd keverni több játékos esetén.
    🎲
    6. Játéktábla a dobó- és húzópaklinak (összeilleszthető a Yapalocté expedícióban található játéktáblával!)
    🎲 7. Chachapoya pénz, ezek a legfontosabb változás! A pénzek segítségével módosíthatjuk a licitet, majd a játék folyamán a megszerzett pénzek segítségével tokeneket vásárolhatunk, amelyeket vagy a játék közben használjuk fel kalandorkártyák vásárlására, vagy a játék végi bónuszokkal kombinálhatjuk megszerzett kincskártyáinkat!
    🎲 8. Felújított játékszabály, több pontban gyorsítottam és egyszerűsítettem a játékot, megmaradt a játékélmény, viszont taktikusabb, tervezhetőbb lett a játék!
    🎲 9. A doboz eleje és a hátoldalán is UV lakkot kapott, sokkal szebb lett a szemnek!

    Mi nem változott? :) Továbbra is izgalmas és szórakoztató a játék!
     
    + INFO: a játékhoz további különleges promók és a Yapalocté expedíció kiegészítő is megvásárolható!
     

    Dél-Amerika, az 1930-as évek eleje.  A világ legkiválóbb kalandor-régészei vagyunk, de nem múzeumok megbízásából dolgozunk, hanem szigorúan csak saját szakállunkra... Ez a specialitásunk, ősi kultúrák műkincseit fedezzük fel és a fekete piacon értékesítjük a legnagyobb titokban. Most viszont összefogtunk a hatalmas zsákmány reményében, közösen feltérképeztük és felfedeztük a kontinens legkülönlegesebb kincseit. Hatalmas siker koronázta az erőfeszítéseinket, de most hogyan fogunk osztozni az értékes műkincseken? Az fel sem merült egyikünkben sem, hogy igazságosan...

    A játékosok licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni, ügyesen kell blöffölniük és kombinálniuk, hogy a játék végére a legértékesebb és legtöbb pontot érő műkincseket sikerüljön begyűjteni. Vigyáznunk kell, sem túl kapzsik, sem túl gyávák nem lehetünk, mert akkor vagy kiesünk a játékból, vagy üres kézzel távozunk. Egyensúlyban kell tartanunk a mohóságunkat és a szerénységünket, ami nem lesz könnyű...

    Próbáld ki, köszi és jó játékot! 🙂

    Köszi a rendelést! :-)

    https://youtu.be/Oe0wPfJ9w4U

    https://youtu.be/qQYY_3All-M

    https://youtu.be/MHXYmgyW_Es

    https://youtu.be/xndEXoLZLO8

    Molnár Peti (Draft vlog) megnézi, mi van a dobozban:

    https://youtu.be/XfG5eCB8FpE

    https://youtu.be/DTqfh74iUZI

    How to play Chachapoya (EN):

    https://youtu.be/eUT6FohnxAk

  • Akció!
    Töltsd tele a Nagyi régi kredencét ritkaságok gyűjteményével!
    😀🎲 Gyermekkoromban a nagymamámnak volt egy régi kredence, és abban egy fiók, telis-tele haszontalanságokkal, amelyek nekem akkor a kincseket jelentették... Néha akár egy fél napot is rendezgettem, pakolgattam a tárgyakat és akkor még nem is sejtettem, hogy akár pontokat is szerezhetnék értük... ℹ😍 A játék gyors, egyszerű szabályokkal és nagyon ötletes akciókiválasztással rendelkezik, a grafikája pedig elragadó, majd látni fogjátok, és a játék kitűnően alkalmas arra, hogy a bevond a családodat, a párodat, vagy akár a nagymamádat is a társasjátékozás világába! 📢😀
    🥨 A játék a régi emlékeimet idézi fel, az együtt töltött időt, és mindig eszembe jut a zöld szekrényben az a titkos fiók... 😍
    Gyermekkorunkban mindannyian gyűjtögettünk apró tárgyakat, leveleket, kavicsokat a kertben vagy a parkban séta közben, melyeket aztán csillogó szemmel ajándékoztunk szüleinknek, nagyszüleinknek úgy, mintha kincsek lennének. Ezen a héten a nagymamával indultok egy erdőszéli kirándulásra, hogy aztán ezeket a különleges kis tárgyakat a Nagyi régi kredencén felhalmozva összeállítsátok saját gyűjteményeteket. Töltsd meg a Nagyi régi kredencét apró tárgyakkal, és szerezd Te a legtöbb pontot! A játékosok minden fordulóban felfedező útra indulnak, hogy új, egyedi kincseket találjanak kredenceikbe. Gyűjteményeikben különböző szempontok alapján szettek alakulhatnak ki, melyekkel pontokat szerezhetnek. Nézz bele Szekeres Feri részletes szabálymagyarázó videójába - csak pár perc a szabály!     https://youtu.be/k0W2UwkDU-c https://youtu.be/qV0rTvyQRv8 https://youtu.be/GwO9nY37fmc    
  • Rare powers are flying high in the sky, ready to claim the throne. With all living things thrifting in the sky, each minor adjustment can turn the world upside down. All outer factions are seen as a threat. The sky creatures fly as fast as the wind, have extremely rare powers and are best when acting alone. Are you ready for this new era of war? https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM  
  • The sea gives and takes. Now the forces of the deepsea are preparing for war. The enormous effect of the sun on the realm has been recognized since the dawn of time and it is by far the most important source of energy for life. The sun worshippers have always been neutral. Until now… They are fierce, heroic and strong. With the sunlight at their back they will be unstoppable. https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM  
  • Strong forces from the sand lands are ready to fight. The enormous effect of the sun on the realm has been recognized since the dawn of time and it is by far the most important source of energy for life. The sun worshippers have always been neutral. Until now… They are fierce, heroic and strong. With the sunlight at their back they will be unstoppable. Note: This is an expansion. You need CLAIM or CLAIM2 to play the game. https://youtu.be/uGk4LZ0RaiM  
  • BF! An all-new social deduction game by Don Eskridge for 4 (or more) players! In Quest, all will show their true colors as Good and Evil struggle for the future of civilization. Hidden amongst King Arthur’s loyal servants are Mordred’s unscrupulous minions. These forces of Evil are few in number, but if they go unknown, they can sabotage Arthur’s great quests. Players are secretly dealt roles that determine if their allegiance is to Good or to Evil. Then, players debate, reason, and lie as they decide who to send on Quests—knowing that if just one minion of Mordred joins, the Quest could fail. Quest includes 25 different characters and many different ways to play the base game. Quest also includes the Director's Cut, a personal recommendation from the designer about the preferred way to play Quest. https://youtu.be/XrZkvjK4cpg  
  • Lay tiles to build profitable streets & attract ever-growing crowds. A Villagers készítőjének új játéka! The city was once a small and sleepy town, but the affordable properties have attracted artists, startup companies, and families. Celebrities and influencers are moving in, and after some recent archeological findings, the tourist industry is booming. Street by street, the city is transforming into a centre of culture and commerce. Players are investors creating attractive new streets in the growing city, investing in new businesses and homes. Some streets will become hotspots for hipsters, others will be dominated by tourists or families with children. Others still will become designated shopping areas. Where will your Microbrewery profit the most? What is the best location for a Toy Store? What kind of environments are the other investors creating, and can you exploit their work for your own gain? As each street is completed, the people on it will move to new buildings that interest them - hopefully one of your buildings in an up-and-coming street. Can you compete with the hype of your rivals and grow your following over time? To earn the most money and win the game you need to manage your limited investment funds cleverly, planning ahead while keeping your mind open to fresh opportunities. Streets is a tile-laying game where players build a city together. Each building has a simple valuation formula which earns money for the owner when the street is scored. Valuations are affected by the other buildings in the street, so smart placement is essential to maximise profit. On top of this, the city is populated by hipsters, families, shoppers and tourists, each with their own preferred building type. Cleverly located properties can benefit from the growing crowds of people who further increase the value of the buildings they visit. Optional expansion modules add powerful asymmetric player abilities, and extra layers of strategy & tough decisions. https://youtu.be/PqI7iO2dOYQ    
  • MEGÉRKEZETT A TERRA MYSTICA Automata Solo Box! An expansion that allows you to play Terra Mystica solo. This expansion allows you to play solo. It includes 10 new automa factions and different levels of difficulty. This expansion can be combined with Fire and Ice and Merchants of the Seas. In the land of Terra Mystica dwell 14 different peoples in seven landscapes, and each group is bound to its own home environment, so to develop and grow, they must terraform neighboring landscapes into their home environments in competition with the other groups. Terra Mystica is a full information game, without any luck, that rewards strategic planning. Each player governs one of the 14 groups. With subtlety and craft, the player must attempt to rule as great an area as possible and to develop that group's skills. There are also four religious cults in which you can progress. To do all that, each group has special skills and abilities. Taking turns, the players execute their actions on the resources they have at their disposal. Different buildings allow players to develop different resources. Dwellings allow for more workers. Trading houses allow players to make money. Strongholds unlock a group's special ability, and temples allow you to develop religion and your terraforming and seafaring skills. Buildings can be upgraded: Dwellings can be developed into trading houses; trading houses can be developed into strongholds or temples; one temple can be upgraded to become a sanctuary. Each group must also develop its terraforming skill and its skill with boats to use the rivers. The groups in question, along with their home landscape, are:
    • Desert (Fakirs, Nomads)
    • Plains (Halflings, Cultists)
    • Swamp (Alchemists, Darklings)
    • Lake (Mermaids, Swarmlings)
    • Forest (Witches, Auren)
    • Mountain (Dwarves, Engineers)
    • Wasteland (Giants, Chaos Magicians)
    Proximity to other groups is a double-edged sword in Terra Mystica. Being close to other groups gives you extra power, but it also means that expanding is more difficult... https://youtu.be/h9FsPtVKays https://youtu.be/K9S5nwDydH0
  • Draft beautiful butterflies, and compete to attract the legendary White Butterfly! Fluttering Souls is a captivating, beautifully illustrated two-player game based on the Japanese legend of The White Butterfly. You will compete to collect a kaleidoscope of butterflies in the hope of being visited by The White Butterfly; the soul of a lost loved one. Legend of the White Butterfly Many years ago an apprentice merchant named Takahama fell hopelessly in love with a woman named Akiko. They became engaged, but, tragically, Akiko died before they could be wed. Takahama was distraught. He had built a life and a successful career, but he could not bear to be away from his love. Such was his dedication to Akiko that he abandoned his trade and gave his life to the upkeep of the cemetery where she was buried. For 50 years Takahama visited Akiko’s grave every day with a single pure white rose. One day, Takahama fell so ill he could not go outside. Fearing he may die, his sister and niece came to care for him. While he lay there, unable to move, a butterfly of the purest white landed gently on his pillow. Annoyed, Takahama’s niece tried to shoo the butterfly, but it would not stray from the pillow of the dying man. As Takahama’s final breath left his body, so the butterfly flew to the grave of Akiko and disappeared. White butterflies are believed to be the visiting souls of loved ones. Worried that Takahama had not visited her grave that day; Akiko looked over him and did not leave until his soul had joined hers. Overview Fluttering Souls is a 2 player game, made up of 3 - 5 rounds. In each round players take turns collecting butterflies to earn victory points, either in a set or by themselves. The player that collects the most victory points at the end of a round is awarded a White Butterfly Token; a visit from a lost loved one. The first player to collect 3 White Butterfly Tokens is the winner. https://youtu.be/z3hofcbhN5o  
  • A CLAIM rajongóknak ismét egy jó hír!
    2023-ban érkezik a kooperatív Claim játék, amelyben a két rivális játékosnak össze kell fognia, hogy legyőzzék a váratlanul felbukkant ellenséget..., hogy aztán ismét harcolhassanak a trónért!
    Once upon a time, things were just fine. You were gathering mercenaries from ruthless factions across the realm to battle it out and claim the dead king’s throne. It was exactly what you wanted to be doing. However, your perfect life has become disrupted: an ancient threat from deep below has risen to claim the whole realm. Now, you must form an alliance with a former rival to defeat this otherworldly evil, so you can set things back to normal. Work together to fight and defeat the enemy. The game is played over 2 phases. In the first phase you recruit followers and select alliance cards. Alliance cards differs from enemies who you will have to fight and hourglasses which will give you time to think. In the second phase you will collect factions and of course fulfill the requirements of the alliance cards. If players succeed in commanding certain factions and defeat the enemies, they will win together and you can get back to the fight against each other. In Claim: Alliances players will follow the same flow as in a standard game. The game is played over 2 phases. Instead of winning the most factions, you now have to work together to defeat the enemies and win the favor of a couple of factions.    
  • Akció!
    Ellenállás! 🥷 Kísérleti jelleggel és két okból lett szuperkedvezményes az Ellenállás, egyrészt régen jelent meg, és úgy néz ki, túlgyártottuk a magyar kiadást, másrészt így több játékoshoz tud eljutni eme remek játék – na, ez három lett…😁 🥷 – A Ninja ár ———> villámár, lenyisszantottam az eredeti árat, de NEM tudom hozzákapcsolni meglévő előrendeléshez! Ezt az árat csak akkor tudom tartani, ha most megvásárlod és én egyből küldöm is, elnézést! Spanyolország, 1936. Franco tábornok és csapatai előretörnek Spanyolországban, és ezzel kezdetét vette a polgárháború, a testvérharc és az elnyomás hosszú időszaka. A spanyol polgárháborút követően egyes, a Köztársasághoz hű csoportok folytatták a fegyveres harcot, elszánt partizáncsapatokat alakítottak ki, amelyek „Maquis” néven váltak híressé. Ezek a bátor férfik és nők a hegyek között az életüket kockáztatva rejtőzködtek és harcoltak, hogy megvédjék a demokrácia eszméit és a szabadságot. Velük szemben állt Franco tábornok hadserege, a Polgárőrség és a Csendőrség. Az ellenállók a második világháború során Franciaországban tökéletesítették gerillaharcukat, és elszántan küzdöttek azért, hogy visszaszerezzék a hazájukat. Minden egyes partizánt egyetlen cél vezérelt: ellenállni bármi áron! Az Ellenállás! egyszemélyes játék, amelyben spanyol partizánok küzdenek Franco tábornok csapatai ellen – izgalmas küldetéseken keresztül. Bátor partizánok kis csapatát irányítod, akik elhatározták, hogy akár életük árán is végrehajtják a feladatokat, legyőzik az ellenséget és megóvják a civil lakosság életét! Vezesd győzelemre partizánok maroknyi csapatát, akik azért küzdenek, hogy a visszakapja szabadságát a szülőföldjük! TARTALOM: – 32 Ellenségkártya – 8 Civilkártya – 1 Játékos segédlet – 20 Küldetéskártya – 6 Kémkártya – 24 Partizánkártya – 1 Játékszabály – 1 Forgatókönyv Kártyavédő is kérhető! - 120 mm x 80 mm: KLIKK! + Ehhez a játékhoz igénybe veheted a Vagabund VIP kedvezményünket: 💎 VIP VAGABUND akció: Ha szeretnél az előrendelésedhez adni további VAGABUND társasjátékokat szuperkedvezményesen, most megteheted! Keresd a VIP VAGABUND logóval ellátott játékokat, és tedd a kosárba! 1 db társasjáték esetén a kedvezmény -5%, 2 db VIP VAGABUND játék esetén -10% a kedvezmény MINDKÉT játékra, 3 db VIP VAGABUND társasjáték esetén pedig immáron -15% a kedvezmény MINDHÁROM játékra! Próbáld ki, köszi és jó játékot! 🙂   Köszi a rendelést! 🙂 ... és már itt is van Szekeres Feri bemutató videója is! 🙂 https://youtu.be/_8Heu14Sdy8 https://youtu.be/ODFfm3RUOh8
  • Playmat az Acélmágnás játékhoz - ÚJ, magyar kiadás - Vagabund kiadó + ajándék Nagyvállalat promókártya is jár a playmathez! :)

    XIX. századi mohó, kapitalista üzletemberek bőrébe bújva megszerezzük a számunkra legjobb és legértékesebb gyárakat, majd saját ipari birodalmuk irányításával a lehető legtöbb bevételt érjük el!

    Briliánsan egyszerű és zseniális játék - fél órában. A játékszabály 3-4 perc, a set-up pedig mindössze 1 perc, különleges, újra és újra előkerülő játék! Tiszta szívvel ajánlom azoknak, akik szeretik a Királyi áru jellegű játékokat! :)

    A Furnace egy elegáns engine-building euró játék, ahol a játékosok XIX. századi kapitalisták bőrébe bújhatnak, akik ipari vállalkozásokat építenek, és arra törekednek, hogy annyi pénzt gyűjtsenek össze, amennyit csak tudnak cégek vásárlásával, erőforrások kinyerésével, és a legjobb kombinációkban történő feldolgozásukkal.

    Játékmenet

    A játék 4 fordulóból áll. Minden forduló 2 fázisból épül fel: Licit és Termelés.

    Licit fázis:

    Minden játékosnak 4 korongja van (értékük 1 és 4 közötti), amivel licitálhat a közös sorban lévő kártyákért. A játékosok felváltva helyezik el egy-egy korongjukat a kártyákra, amíg mindenkinek el nem fogy az összes korongja.

    Licit szabályok:

    Nem lehet egy kártyára két azonos értékű korongot tenni.
    Nem lehet egy kártyára két azonos színű korongot tenni.

    Majd a kártyákat egyesével kiértékeljük balról jobbra haladva. A legmagasabb licit tulajdonosa kapja meg a kártyát. Az összes többi licit pedig kárpótlásban részesül, ami a kártyákon van feltüntetve. A korong értéke szorzóként működik a kompenzációnál.

    Termelés fázis:

    A játékosok használják a kártyáikat olyan sorrendben, ahogy szeretnék. Szerezhetnek erőforrásokat, feldolgozhatják őket másik erőforrássá, vagy pénzzé, és fejleszthetik a kártyáikat további hatások érdekében.

    Játék vége:

    Amikor a 4. forduló véget ér, a legtöbb pénzzel rendelkező játékos nyer.

    Ennyi az összes szabály, jó játékot! :)

    + Ehhez a játékhoz igénybe veheted a Vagabund VIP kedvezményünket:

    💎 VIP VAGABUND akció: Ha szeretnél az előrendelésedhez adni további VAGABUND társasjátékokat szuperkedvezményesen, most megteheted!
    Nincs más dolgod, mint a MEGJEGYZÉS rovatba a RENDELÉS végén beírni, hogy MELYIK játékot, vagy játékokat kéred, EGYSÉGESEN 10.000 Ft/db! – és küldöm is! 🙂

    Föld és víz 10.000 Ft
    Port Royal Big Box – 10.000 Ft

    Chachapoya 2.kiadás – 10.000 Ft
    Ellenállás! – 10.000 Ft
    A Nagyi régi kredence – 10.000 Ft
    Claim I. Na, ki a király? + Claim Félelem pakli + CLAIM Jeges pakli – 3 DB kártyajáték – 10.000 Ft

    …és a Királyi áru 5.000 Ft, a Yapalocté expedíció 5.000 Ft, a Virágvarázsnak pedig 7.000 Ft a Vagabund VIP ára.

    Köszi a rendelést! :-)

    https://youtu.be/mtxRhxrv22I

  • Sikerült szerezni egy nagyon nehezen beszerezhető Terry Mystica Mini kiegészítőből! Terra Mystica: Expansion Sheet, a promotional mini-expansion released at Spiel 2015, is a compilation of old and new mini-expansion content. It includes:
    • The previously released Bonus Card Shipping Value and 4 Town Tiles promos.
    • A special landscape tile for each faction, with official rules determined by Helge Ostertag and the BoardGameGeek community.
    • A scoring tile that gives points for building a Temple and rewards Coins at the end of the round to players who have Priests sent to Cults.
    https://youtu.be/dvoId4lZZrk
  • Trükkös, egyszerű és szórakoztató kártyajáték! 

    Megérkezett a SKULL KING, amely a klasszikus ütésvivős kártyajáték új, továbbfejlesztett változata!

    Minden körben meg kell tippelni, hogy hány ütést viszünk. Ha eltaláljuk, akkor jó kis pontokat kap! Ha tévedünk, nincs szerencsénk!
    ...és még nem is beszéltünk a csavaros, trükkös ütéskombinációkról, amelyekkel újabb pontokat zsákolhatunk be!

    A legújabb verzióban frissített grafikát, opcionális, új szabályokat és pontozást, vadonatúj pontozótáblát, 2 játékos szabályokat és még sok mást találunk!
    Plusz a hírhedt fehér bálnát!


    Trick-taking on the high seas. Meet your bid to please the Skull King.

    Skull King is a trick-taking game similar to Oh Hell!, Wizard, Euchre and Spades, with players needing to state how many tricks they think they'll win each round. A unique element of this game is that bidding takes place simultaneously, leading to rounds that are sometimes over, or under-bid. As players must win the exact number of tricks that they bid to earn points, winning too many tricks is just as bad as winning too few and this leads to intense competition where losing a trick can be as exciting as winning one.

    Skull King uses a 66-card deck that consists of five Escape cards, four suits numbered 1-13, five Pirate cards, 1 Tigress card, and 1 Skull King card. The game lasts ten rounds, and in each round, each player is dealt as many cards as the number of the round. All players simultaneously bid on the number of tricks they think they'll take by holding out a fist and on the count of three revealing a certain number of fingers (or possibly a closed fist for a bid of zero tricks).

    Standard rules apply for the playing of cards, with one player leading off a card and other players following suit, if possible, and playing something else if not; however, a player may always choose to play one of the special, unnumbered cards — and the power of those cards might let you win a trick that otherwise would have gotten away. In more detail, the black Jolly Roger suit trumps the other three suits, a Mermaid trumps all numbered cards, a Pirate trumps the Mermaid, and the Skull King trumps everything — except if he appears in the same trick with a Mermaid, in which case she captures him and wins instead. An Escape card loses to any other card, and the Tigress card serves as either a pirate or escape card as desired by the player. Whoever wins a trick leads in the next trick.

    If a player makes their bid exactly, they score 20 points per trick; if they collect more or fewer tricks, they lose 10 points per trick they are off. If a player makes a bid of zero tricks, they win points equal to ten times the current round number — but if they take even a single trick, they lose this many points instead. If a player catches pirates with the Skull King, or the King with a mermaid, they score bonus points. Whoever has the most points after ten rounds wins.

    https://youtu.be/LyOGQawshv8

    https://youtu.be/aVT_sSq_B3Y

  • Összecsukható, vörös bársony kockadobó tálca, hátoldala bőrből készült, 25,4 cm x 25,4 cm  méretben.
  • Egy klasszikus és klassz Knizia kockajáték!

    Díjak:

    • 2006 Golden Geek Best Light / Party Game Nominee
    • 2006 Golden Geek Best Kids' Board Game Nominee
    • 2005 Kinderspielexperten "8-to-13-year-olds" Nominee
    • 2005 Japan Boardgame Prize Best Foreign Game for Beginners
    • 2005 Deutscher Lernspielpreis "6 years and up" Nominee

    Roll those bones, push your luck and secure your stash of worms!

    Two to seven players, ages 8 and up try to obtain fried worms for their chickens, so that they don't go hungry. Of course, anyone who doesn't manage to grab a worm off of the grill can help himself to those of his opponents. This fast-paced game by Reiner Knizia is, like Hick Hack im Gackelwack, a gambling game in the finest chicken tradition."

    Each turn players roll their dice and set aside all those matching any single value. The remaining dice are rolled and any value is set aside again until the player stops and takes a tile or busts and puts their last tile back. When a player busts and fails to take a tile they must also turn the highest tile face-down.

    https://youtu.be/agqFYFTkcgk

     

  • This expansion includes four modules: A- A new beginning (A notepad to customize your starting resources) B- 16 new departments (2 of each for a total of 32 departments) C- New Donations (4 new donation tiles) D- Optional rules
  • Kiegészítő: 40 db fém érme a Pax Pamir játékhoz Pax Pamir A Pax Pamirban a játékosok XIX. századi afgán hadurak szerepét öltik magukra, akik egy új államot próbálnak létrehozni a Durráni Birodalom bukása után. A nyugati történelemkönyvek ezt az időszakot általában „A nagy játszma” néven szokták emlegetni, az európaiak szerepvállalása miatt, akik megpróbálták Közép-Ázsiát a saját rivalizálásuk színterének használni. Ebben a játékban szigorúan csak az afgánok szemszögéből látjuk az európai birodalmakat, akik megpróbálták manipulálni a betolakodó idegeneket a saját céljaik érdekében. A játékmenetet tekintve a Pax Pamir egy elég egyértelmű tablóépítős játék. A játékosok a legtöbb körüket arra használják, hogy a központi piacról vásároljanak kártyákat, majd ezeket a kártyákat maguk elé játsszák ki egy sorban, amit udvarnak hívunk. A kártyák kijátszásával egységeket lehet feltenni a játék térképére, és hozzáférést biztosítanak további akciókhoz, amelyekkel más játékosokat lehet megzavarni, és befolyással lenni a játék menetére. Az utolsó részt fontos kihangsúlyozni. Annak ellenére, hogy mindenki saját sorban építi a kártyáit, a játék rengeteg lehetőséget kínál a játékosok számára egymás közvetlen vagy közvetett akadályozására. A túlélés érdekében a játékosok szövetségeket fognak kötni. A játék során a játékosok fogják kiértékelni a különböző szövetségek dominanciáját, amikor egy különleges kártya, a „Dominancia ellenőrzés” kerül elő. Ha az egyik ilyen ellenőrzésnél az egyik szövetség egyértelmű fölényben van, akkor ahhoz a szövetséghez lojális játékosok Győzelmi pontokat kapnak, attól függően, hogy mekkora befolyásuk van abban a szövetségben. Ugyanakkor, ha Afganisztán szétszakított állapotban van egy ilyen ellenőrzés során, akkor a játékosok a saját követői bázisuk ereje alapján kapnak Győzelmi pontokat. Minden egyes Dominancia ellenőrzés után meg kell vizsgálni a győzelmi feltételeket, és a játék ekkor részlegesen újraindul, lehetővé téve a játékosoknak, hogy újra megpróbálják elérni a céljaikat. A játék akkor ér véget, amikor valamelyik játékosnak sikerül legalább 4 Győzelmi pont előnyt szereznie a többiekkel szemben, vagy a negyedik Dominancia ellenőrzés után. Egészen különleges hangulatú, egyedi játék, igazi ritkaság, mind a játékmenet tekintetében, mint a felhasznált anyagminőségben és a komponensek kialakításában. https://youtu.be/F-s_klaQwro https://youtu.be/uIdis8cAXvk
  • A Piepmatzban a játékosoknak ügyesen taktikázva kell az etetőhelyhez irányítani a kismadarakat. Ha jól kombinálunk, egy madárka lesz a jutalmunk, melyet leteszünk magunk elé és kapunk még bónuszmagocskákat is, melyek pontokat érnek a játék végén. Ha még jobban kombinálunk, akkor láncreakcióként akár több madárkát is letehetünk magunk elé, melyekből, ráadásul ha sikerül párt alkotni (azonos fajú nőstények és hímek), akkor extra pontokhoz jutunk. A játék végi pontozás emlékeztet egy kicsit az Arborétumban megszokotthoz, csak az kap pontot az adott madárfajért, aki a legtöbb egyforma madarat gyűjti be. A legtöbb pontot begyűjtő játékos nyer. Arboretum + Fesztáv = Piepmatz - Kis madárdal És most akkor nézzük a játékszabályokat! Az alábbi nagyon szép és hangulatos bemutatót a DRAFT társasjátékos vlog (Molnár Péter) készítette: https://youtu.be/O-Oyy5ZCD3Y  

Cím

Go to Top