Chachapoya – DÉMON promó

2 490 Ft

Beszerzés alatt!

KUM HAU Démon promó, az előrendelt Barakka kártyajátékhoz csomagolt ajándék volt, roppant veszélyes, új, kártyatípus, mert a játékost megszállja démon.
Csak bele kell keverni a KUM-HAU-t a alappakli kártyái közé, és kivenni a YAPALOCTÉ expedíció játékszabályában meghatározott számú kincskártyákat!
Vigyázat, minden egyes játék alkalmával ne használjuk a DÉMON promót, mert erősen megfűszerezi, megváltoztatja a játék hangulatát!
Csak akkor tegyük bele a játékba, ha van kedvünk egy kicsit (nagyon) más hangulati elemhez „csacsapojázás” közben!
Izgalmas és veszélyes játékot!

Az a játékos aki begyűjti az első DÉMONT, azt a játékost átmenetileg megszállja a démon és le kell fordítania képpel lefelé az előző körökben gyűjtött legnagyobb kincskártyáját és húz egy kalandorkártyát. Ha következő körökben egy újabb játékost is megszáll a démon (vagyis begyűjti a második Démonkártyát), az előző játékostól, akinél eddig a Démonkártyák voltak, elveszi az összes addig megszerzett Démonkártyát és most maga elé helyezni. Az előző körökben megszerzett legnagyobb kincskártyák közül annyit lefordít képpel lefelé, ahány démon van most előtte az asztalon! Az a játékos, aki így megszabadult a démon hatalmától, visszafordíthatja a lefordított kincskártyáit.
Ha egy játék összegyűjti az összes, mint az öt Démonkártyát, azonnal vége a játékának, a játékos végleg a démon hatása alá kerül, az összes többi kincskártyáját eldobja és nem részt a további licitekben, befejezte a játékot. A játékot folytatja a többi játékos a normál játékmenet szerint, a játékosoknak az lesz a célja, hogy játékban maradjanak és több pontot szerezzenek, mint az a kalandor-régész társuk, akit megszállt a Démon és 25 ponttal befejezte a játékot. A játék végi pontozás és a győztes megállapítása is a normál játékmenet szerint történik.
A DÉMON kártyája szinte sohasem kerül ki a játékból, hiszen a démonjaink itt élnek közöttünk, soha sem tűnnek el, ezért ha a rendes szabályok szerint el kellene dobnia egy szabadon választott kincskártyát a játékból, akkor az a Démont kincskártya pakli aljára helyezzük.
Ha a licitet valamelyik játékos két Nyomkeresővel nyeri meg, egyedül ebben az egy esetben kerülhet ki a Démon a játékból! Egyedül az őslakók ismerik a titkát annak, hogy hogyan kell elűzni az ártó szellemet…

Dél-Amerika, az 1930-as évek eleje.  A világ legkiválóbb kalandor-régészei vagyunk, de nem múzeumok megbízásából dolgozunk, hanem szigorúan csak saját szakállunkra… Ez a specialitásunk, ősi kultúrák műkincseit fedezzük fel és a fekete piacon értékesítjük a legnagyobb titokban. Most viszont összefogtunk a hatalmas zsákmány reményében, közösen feltérképeztük és felfedeztük a kontinens legkülönlegesebb kincseit. Hatalmas siker koronázta az erőfeszítéseinket, de most hogyan fogunk osztozni az értékes műkincseken? Az fel sem merült egyikünkben sem, hogy igazságosan…

A játékosok licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni, ügyesen kell blöffölniük és kombinálniuk, hogy a játék végére a legértékesebb és legtöbb pontot érő műkincseket sikerüljön begyűjteni. Vigyáznunk kell, sem túl kapzsik, sem túl gyávák nem lehetünk, mert akkor vagy kiesünk a játékból, vagy üres kézzel távozunk. Egyensúlyban kell tartanunk a mohóságunkat és a szerénységünket, ami nem lesz könnyű…

Beszerzés alatt!

Szia Peti, küldj már légyszi egy email-t, ha beérkezik a játék!

Leírás

TARTALOM:

  • 2-4 játékos részére
  • 14 éves kortól
  • Játékidő: 30 perc
  • Magyar nyelvű társasjáték
  • 6 db nagyméretű kártya
  • DÉMON promó kártya

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Chachapoya – DÉMON promó” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük