Amint őseid felfedezték vagy létrehozták a mágia forrását – annak eredetének pontos ismerete, amennyire tudod, rég elveszett -, egy kis közösség alakult ki a forrás körül, amely igyekszik megvédeni ezt a helyet és lehetővé tenni annak titokban tartását.
Sajnos néhány mágikus lény – félig testi, félig etéri – most felfedezte ezt a forrást. Ezek a kétes hírű karakterek, akiket „dzsineknek” neveztek, különböző helyeken jelentek meg a városban, hogy vitázzanak a forráshoz való hozzáférésedről. Ti, a Varázslók Céhe fiatal tagjai vagytok, és képességeiteket bizonyítani kell, hogy elfogjátok a dzsineket, hogy ne ártsanak. Csak akkor tudjátok őket tartósan ellenőrzés alatt tartani, ha különleges dzsinnes üvegekben fogjátok el őket. Ezeknek az üvegeknek a lezárásához szükségetek van tölgyfa kérgéből készült dugókra is, amelyek a mágiaforrás közelében található fáról származnak.
Aki a legjobban védi a kis városát, az belép a Varázslók Céhének belső körébe, és hamarosan még több titkot is megtudhat…
A Djinn játékban felváltva mozogtok egy térképen, amely tizenhárom helyet mutat be. Ezek a helyek akciókkal vannak összekapcsolva, ahol megszerezhetitek a szükséges erőforrásokat és elkapjátok a hat helyen tartózkodó dzsineket. Ezekben a helyeken olyan dolgokat tehettek, mint üvegeket és dugókat kapni, mágikus erőt gyűjteni, mágikus tárgyakat vásárolni, mágusokat felvenni, titkos átjárókat felfedezni, és még sok mást.
Minden körben csak két vagy három hely valamelyikéhez érkezhettek el, így gondosan meg kell terveznetek, hogy minden szükséges erőforrást időben beszerezzetek a dzsinek elfogásához. A játék akkor ér véget, amikor az összes „Fődzsinnt” elfogták és eltávolították a térképről, majd pontokat számolnak az összes elfogott dzsinnért.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.