A török hódoltság idején, Magyarországon járunk. Az 1552. évi török hadjárat a végéhez közelít. Már csak egy vár áll Kara Amed nagyvezír és Khadim Ali budai pasa összevont serege előtt… Eger.
Minden körben négy esemény is bekövetkezik a vár négy falszakaszánál, amelyek megoldásához titkosan kell lapokat beadni, és a védekezés sikere ezek eredményén múlik. Ha sikerül az előírt feladatnak megfelelő lapokat közösen beadni, akkor jutalmat kapnak a védők, ellenkező esetben a török seregek közelednek a belső várba, romlik a harci kedv, vagy veszélyes serüléseket szenvednek el a játékosok.
VIGYÁZAT! A védők között bújik meg Hegedüs hadnagy, aki a túlerőt látva megegyezett a támadókkal, és az ő célja az, hogy elessen Eger vára. A várvédők feladata így különösen nehéz, mert nem csupán az oszmánok támadásait kell elhárítaniuk, hanem folyamtosan figyelni kell a játékostársakat, és a haditanácson le kell leplezni a közéjük férkőzött árulót (6 játékos esetén kettőt is). Ebben segítségükre lesznek az apródkártyák, illetve a különleges lehetőségeket biztosító akciókártyák, sőt még az egri nők támogatására is számíthatnak időnként.
Rendkívüli feszültség jellemzi a játék minden pillanatát, és többnyire csak a legvégén dől el, hogy a védők hősiessége elnyeri-e méltó jutalmát, vagy a hitszegők diadalmaskodnak. A játékosok bölcs és szerencsés döntésein fog múlni, hogy a bástyákra lófarkas zászló kerül, vagy vert sereggel kullog vissza a nagyvezír Sztambul felé.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.